top icon
Αγώνες

GP Αυστρίας: ο Bottas στη νίκη, μάχες ως τη γραμμή τερματισμού

Μπορεί για 66 γύρους να παρακολουθήσαμε έναν κάπως μονότονο και προβλέψιμο αγώνα, όμως στα 5 τελευταία περάσματα μείναμε χωρίς λόγια.

Θα έλεγε κανείς πως η εκκίνηση του φετινού Αυστριακού Grand Prix καθόρισε σε ένα μεγάλο βαθμό και το τελικό αποτέλεσμα. Εκεί, ο Bottas αντέδρασε αστραπιαία στο σβήσιμο των κόκκινων φωτών (τόσο αστραπιαία που εξετάστηκε αν είχε κάνει jump start, πράγμα που δεν ίσχυε τελικώς), με τον Vettel να καταφέρνει να διατηρήσει τη θέση του και τον Raikkonen να χάνει έδαφος, πέφτοντας 5ος, πίσω από τους Ricciardo κα Grosjean. Πιο πίσω, ο Hamilton είχε κερδίσει δύο θέσεις, ενώ δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, καθώς στη μέση το grid, ο Kvyat έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου, έπεσε στον Alonso, αυτός με τη σειρά του στον Verstappen, με τους δύο τελευταίους να εγκαταλείπουν. Ο Ρώσος όμως τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από το pitlane.

Στους επόμενους γύρους, οι πρωτοπόροι είχαν απομακρυνθεί κι ο καθένας έκανε σχεδόν τον δικό του αγώνα, με τον Ricciardo τρίτο πλέον. Μάχη υπήρχε για την 4η θέση, με τον Raikkonen να περνά τον Grosjean, ενώ και για την 6η θέση, την οποία είχε χάσει στιγμιαία ο Hamilton από τον Perez. Λίγο μετά, ο Hamilton άρχισε να φτάνει τον Raikkonen, με τους δύο να βρίσκονται σε απόσταση μερικών δευτερολέπτων (η διαφορά έπεσε ακόμα και στο 1 δλ.) για πάνω από 20 γύρους. Τελικά, ο Βρετανός μπήκε πρώτος στα pits στον 32ο γύρο για να βάλει την ultrasoft γόμα ως το τέλος του αγώνα, δλδ για 39 γύρους. Από τη μεριά του, ο Raikkonen έμεινε στην πίστα, ενώ δύο γύρους μπήκε για αλλαγή ελαστικών κι ο Ricciardo, που στόχευε πλέον στο βάθρο με αισιοδοξία.

Στον 35ο γύρο μπήκε κι o Vettel, με τον Raikkonen μπροστά του, αλλά όχι για πολύ, καθώς δεν είχε μπει ακόμα για τη δική του αλλαγή. Ο πρωτοπόρος Bottas άλλαξε ελαστικά στον 41ο γύρο, χάνοντας μάλιστα και λίγο χρόνο με το εμπρός δεξί ελαστικό, και βγαίνοντας πίσω από τον Φινλανδό της Scuderia. Αυτό δεν τον εμπόδισε όμως από το να τον περάσει τρεις γύρους μετά, και τότε ήταν που μπήκε και ο Raikkonen στα pits. Μετά τις «υποχρεώσεις» των οδηγών, η σειρά είχε ως εξής: Bottas, Vettel, Ricciardo, Hamilton, Raikkonen, κι αυτή θα ήταν και η σειρά με την οποία θα τερμάτιζαν. Βέβαια, ο Vettel έχασε και μία μεγάλη ευκαιρία να βρεθεί κοντά στον Bottas μετά το pit stop του Raikkonen, καθώς έκανε λάθος στην Τ3 και έχασε χρόνο.

Με περίπου 25 γύρους να απομένουν ως το τέλος του αγώνα, οι μάχες παρέμεναν για την 1η και την 3η θέση, καθώς ο Raikkonen στην 5η δεν είχε κανέναν αντίπαλο, αλλά ούτε και ρυθμό για να απειλήσει τους μπροστά. Αυτό που έδωσε το κάτι παραπάνω στη μάχη των Ricciardo-Hamilton ήταν η έντονη φθορά των ελαστικών του οδηγού της Mercedes, που άρχιζε να οδηγεί και σε μεγάλη παραμόρφωσή τους, μόλις 8 γύρους μετά τo pit stop του. Παρόλα αυτά, ο Βρετανός συνέχισε να οδηγεί σε ρυθμό καλύτερο του αντιπάλου του, φτάνοντας τη μάχη τους ως τη γραμμή του τερματισμού, χωρίς όμως να μπορεί να τον περάσει. Όσον αφορά τη μάχη για την πρωτιά, ο Vettel μείωνε γύρο με τον γύρο τη διαφορά, μέχρι που στους δύο τελευταίους γύρους μπήκε στο DRS και προσπάθησε μέχρι και την τελευταία στροφή. Ο Bottas όμως ήταν πολύ σταθερός και δεν άφησε περιθώρια για κάποια κίνηση του Γερμανού, με αποτέλεσμα να τερματίσουν κι αυτοί ως είχαν. Η μάχη πλέον μεταφέρεται στη Μεγάλη Βρετανία και την πίστα του Silvestone, την επόμενη εβδομάδα και το τριήμερο 14-16 Ιουλίου.

Η βαθμολογία των οδηγών μετά από 9 αγώνες:

1.Sebastian Vettel – 171 β.

2. Lewis Hamilton – 151 β.

3. Valtteri Bottas – 136 β.

4. Daniel Ricciardo – 107

5. Kimi Raikkonen – 83 β.

6. Sergio Perez – 50 β.

7. Max Verstappen – 45 β.

8. Esteban Ocon – 38 β.

9. Carlos Sainz – 29 β.

10. Felipe Massa – 22 β.

11. Lance Stroll – 18 β.

12. Nico Hulkenberg – 18 β.

13. Romain Grosjean – 18 β.

14. Kevin Magnussen – 11 β.

15. Pascal Wehrlein – 5 β.

16. Daniil Kvyat – 4 β.

17. Fernando Alonso – 2 β.

18. Jolyon Palmer – 0 β.

19. Marcus Ericsson – 0 β.

20. Stoffel Vandoorne – 0 β.

21. Antonio Giovinazzi – 0 β.


Η βαθμολογία των κατασκευστών:

1. Mercedes – 287 β.

2. Ferrari – 254 β.

3. Red Bull – 152 β.

4. Force India – 89 β.

5. Williams – 40 β.

6. Toro Rosso – 33 β.

7. Haas – 29 β.

8. Renault – 18 β.

9. Sauber – 5 β.

10. McLaren – 2 β.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ