top icon
Αγώνες

GP Μ. Βρετανίας-FP2: Rosberg και πάλι

Ο Nico Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις απογευματινές ελεύθερες δοκιμές του Βρετανικού GP, με τον Lewis Hamilton να μην είναι ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του και να καταλήγει 4ος, πίσω από τις Ferrari. 

Άψογη ήταν η προετοιμασία του Rosberg στο απογευματινό 90λεπτο ελεύθερων δοκιμών. Ο Γερμανός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, παρ' ότι δεν έκανε τέλειο γύρο και είχε μια πολύ καλή προσομοίωση αγώνα, σημειώνοντας τους ταχύτερους χρόνους που είδαμε σήμερα με βαρύ φορτίο καυσίμου. Ο Rosberg είχε την πολυτέλεια να επικεντρωθεί στην προσομοίωση εκκινήσεων 10 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes δέχθηκε μία απλή επίπληξη για το γεγονός ότι κάλυψε με ύφασμα το μονοθέσιο του Rosberg στο FP1.

O Hamilton από την πλευρά του δεν ήταν ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του. Ήταν 0,466 δλ. πιο αργός από τον team mate του στον ταχύτερο γύρο του και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσομοίωση αγώνα 17 λεπτά πριν το τέλος του FP2, καθώς δεν πλησίασε το χρόνο που έθεσε για στόχο το pit wall. Ο Rosberg ήταν 1 δλ. ταχύτερος με τα ίδια ελαστικά, ενώ ο Hamilton ανέφερε ότι δε μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα, καθώς το μονοθέσιο γλιστρούσε παντού. Ο Rosberg έμοιαζε να έχει υιοθετήσει πιο υποστροφικό στήσιμο που βοηθούσε τη σταθερότητα του εμπρός μέρους στις γρήγορες στροφές. Ωστόσο, ο Hamilton συνήθως δεν αρέσκεται σε υποστροφικό στήσιμο. Η Mercedes χρησιμοποιούσε αρκετά… «εφαρμοστό» αμάξωμα σήμερα και ο Rosberg ενημερώθηκε από τον ασύρματο να προσέχει τις θερμοκρασίες λειτουργίας από το γύρο εξόδου του από τα pits.

O Kimi Raikkonen σημείωσε το δεύτερο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τη μέση γόμα. Ο Hamilton είχε την ευκαιρία να κάνει και δεύτερο γύρο αλλά έκρινε ότι τα ελαστικά του δεν είχαν πλέον τη δυνατότητα να αποδώσουν στο μέγιστο. Ο γύρος του Raikkonen ίσως αποτελεί ένδειξη ότι η Ferrari έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τη μέση γόμα καλύτερα. Η Scuderia μοίρασε τις προσομοιώσεις αγώνα, με τον Sebastian Vettel να αναλαμβάνει τη μέση γόμα και τον Raikkonen τη σκληρή. Ο Γερμανός δεν είχε τη δυνατότητα να κινηθεί στο ρυθμό του Rosberg, αλλά έκανε μερικούς καλούς γύρους. Ο Φινλανδός ήταν 1 δλ. πίσω από τους χρόνους του team mate του συνήθως, γεγονός που υποδεικνύει ότι η προτιμώμενη γόμα ελαστικών για τον αγώνα θα είναι η μέση.

Οι δύο Red Bull βρέθηκαν στην 5η και 6η θέση, αν και ο Daniel Ricciardo πιστεύει ότι ο team mate του, Daniil Kvyat έχει βρει ένα πιο βολικό για τον ίδιο στήσιμο. Οι οδηγοί της Toro Rosso βρέθηκαν στην 7η και 9η θέση, με την προσομοίωση αγώνα του Max Verstappen να δείχνει εξαιρετικά ενθαρρυντική. Πολύ καλό ρυθμό ακολουθούσαν και οι Kvyat και Carlos Sainz με τη σκληρή γόμα, αλλά ο πιθανότερο είναι ότι είχαν ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου, για να προσομοιώσουν το τελικό κομμάτι του αγώνα. Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν επίσης οι Nico Hulkenberg (με τη β' έκδοση της φετινής Force India) και Felipe Massa, που είχε μια περίεργη στιγμή στην αρχή της διαδικασίας, πατώντας κατά λάθος στο γρασίδι με αρκετά χαμηλή ταχύτητα.

Το FP2 διακόπηκε από δύο κόκκινες σημαίες, που προκάλεσε ο Romain Grosjean στο 17ο λεπτό και ο Roberto Mehri 16 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Επίσης, ο Fernando Alonso είχε μια έξοδο στην αμμοπαγίδα της Luffield, αλλά κατάφερε να συνεχίσει. Ο Ισπανός όμως βρισκόταν εκτός μονονθεσίου για το τελευταίο 20λεπτο του FP2… Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Alonso έχει ελαφρώς τραυματισμένο αριστερό χέρι αυτό το σαββατοκύριακο, λόγω ατυχήματος με ποδήλατο._Φ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ