top icon
Αγώνες

GP Μονακό – FP1/FP2: Ricciardo και Red Bull έχουν τον πρώτο λόγο

Ο Daniel Ricciardo κυριάρχησε στην πρώτη μέρα δοκιμών του Grand Prix στο Μονακό, δείχνοντας μαζί με τον Max Verstappen τη δυναμική που έχει η RB14 στους δρόμους του Πριγκιπάτου.

Στο FP1, οι οδηγοί προσπάθησαν να βρουν τα πατήματά τους, κυρίως με την hypersoft γόμα, την οποία για πρώτη φορά είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν σε ένα αγωνιστικό τριήμερο. Μάλιστα, η χρήση φαίνεται πως θα περιοριστεί στους 15-20 γύρους, αν και ο Daniel Ricciardo (που ολοκλήρωσε στην πρώτη θέση τη διαδικασία) έγραψε τον καλύτερο χρόνο στον 15ο γύρο με το ίδιο σετ της HS. Πίσω του ο teammate του, Max Verstappen, την ώρα που ο Lewis Hamilton έμεινε 3ος και οι δύο Ferrari στις θέσεις 4 και 5, σχεδόν 1 δευτερόλεπτο από τον Αυστραλό της Red Bull.

Στη δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών, η κατάσταση στην κορυφή δεν άλλαξε. Ο Ricciardo παρέμεινε ταχύτερος, γράφοντας μάλιστα και νέο ρεκόρ πίστας, έχοντας πίσω του τον Verstappen, ολοκληρώνοντας ιδανικά την πρώτη μέρα στο Μόντε Κάρλο.

Η Ferrari με τον Sebastian Vettel έδειξε εμφανή σημάδια βελτίωσης, ανεβαίνοντας στην 3η θέση, μπροστά από τον Hamilton. Ωστόσο, αμφότεροι έδειχναν να είναι μακριά από τις πολύ δυνατές Red Bull, ανήμποροι στην παρούσα φάση να απειλήσουν τον Ricciardo.

Ο τίτλος του «best of the rest» μοιάζει να πηγαίνει στον Nico Hulkenberg, με την «αθόρυβη» 7η θέση του, για άλλη μία φορά μπροστά από τη McLaren και τον Stoffel Vandoorne. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Fernando Alonso και Carlos Sainz.

Μεγάλη αναμένεται να είναι η μάχη κι ανάμεσα στις υπόλοιπες ομάδες του midfield, αφού οι διαφορές που χωρίζουν τη Force India και την Toro Rosso, καθώς και τη Haas, τη Williams και τη Sauber είναι αρκετά μικρές. Πιθανότατα οι Renault και McLaren θα είναι στους βαθμούς, αλλά καραδοκούν για αυτούς και οι Hartley, Perez και Ocon -κρίνοντας από τη σημερινή τους εικόνα.

Σε ό,τι αφορά τον ρυθμό αγώνα, o Vettel φαίνεται να είναι ο πλέον σταθερός και γρήγορος με πολλά καύσιμα, αν και αυτό που θα ήταν προτιμότερο να κρατήσει κανείς από το γυρολόγιο των πρώτων έξι είναι το πόσο αντέχουν τα ελαστικά, κι ειδικά η hypersoft. Τα δύο pit stop μοιάζουν σίγουρα, ενώ δεν αποκλείεται κάποιοι να κινηθούν και για τρίτη αλλαγή, πιέζοντας στο όριο για να καλύψουν τον χαμένο χρόνο.

Συνέχεια στο GP το Σάββατο, με το FP3 στις 13:00 και τις κατατακτήριες στις 16:00._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ