top icon
Αγώνες

GP Ουγγαρίας: Vettel στην πρωτιά και 1-2 για τη Scuderia

Ο Sebastian Vettel κατέκτησε την νίκη στο Ουγγρικό GP και άνοιξε τη βαθμολογική του διαφορά από τον Lewis Hamilton. Δεύτερος έμεινε ο Kimi Raikkonen, τρίτος ο Valtteri Bottas μετά την «συμφωνία» του με τον teammate.

Η εκκίνηση, αν και καθαρή για τους πρώτους τρεις, είχε τα απρόοπτά της, με τον Hamilton να χάνει δύο θέσεις από τις δύο Red Bull. Ωστόσο, στην Τ2, ο Verstappen χτύπησε τον Ricciardo στο αριστερό μέρος της RB13, θέτοντας εκτός αγώνα τον Αυστραλό κι αμέσως οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν. Μάλιστα, ψυκτικό υγρό είχε πέσει στην πίστα από την σύγκρουση, κάτι που έβγαλε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για 5 γύρους. Ο αγώνας επανεκκίνησε στον 6ο γύρο, κι ο Hamilton αμέσως πίεσε τον Verstappen ώστε να περάσει στην 4η θέση και να παλέψει για το βάθρο. Λίγο μετά, οι αγωνοδίκες επέβαλαν ποινή 10 δλ. στον Ολλανδό, απαλάσσοντας κατ’ ουσίαν τον Hamilton από το βάρος της προσπέρασης.

Μετά από τους πρώτους 10 γύρους, η κατάταξη σταθεροποιήθηκε και οι διαφορές άνοιξαν, τόσο που κανείς οδηγός δεν ήταν σε ζώνη DRS. Αυτό που θα άλλαζε την κατάσταση ήταν τα pit stop. Στον 18ο γύρο, ο Grosjean μπήκε για αλλαγή, αλλά όταν έφτασε στο 2ο sector στον γύρο εξόδου του, η ομάδα του ζήτησε να σταματήσει, καθώς δεν είχει βιδωθεί σωστά το μπουλόνι στο πίσω αριστερό ελαστικό. Ο Γάλλος εγκατέλειψε τον αγώνα, έχοντας όμως αρχίσει το «γαϊτανάκι» των pit stops. Στον 31ο γύρο ήταν η σειρά του Bottas να βάλει τη μαλακή γόμα, ενώ έναν γύρο μετά τον ακολούθησε ο teammate του, με τους δύο οδηγούς της Mercedes να βγαίνουν όπως μπήκαν, με τον Φινλανδό μπροστά.

Λίγο πριν το pit stop του, ο Vettel αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης, καθώς έπρεπε να έχει ελαφρώς στραμμένο προς τα αριστέρα το τιμόνι του στις ευθείες. Αυτό τον ανάγκαζε να χάνει χρόνο, με τον Raikkonen να τον φτάνει. Ο Φινλανδός παραπονέθηκε ουκ ολίγες φορές στο team radio, μέχρι που και οι δύο μπήκαν για αλλαγή ελαστικών στον 33ο και τον 34ο γύρο, με πρώτο τον Γερμανό. Οι δυο τους βγήκαν και πάλι με τη σειρά που είχαν μπει στα pits, αν και πρώτος ήταν πλέον ο Verstappen, που είχε επιμικύνει το stint του με την πολύ μαλακή για να κερδίσει το χαμένο έδαφος από την ποινή. Μετά τα pit stops, ο Hamilton, φτάνοντας τον Bottas με γοργό ρυθμό, ζήτησε από την ομάδα (στην πρώτη του πραγματική συνομιλία, καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωία) να περάσει μπροστά από τον ομόσταυλό του, με την προϋπόθεση ότι αν δεν τα κατάφερνε, να περνούσε πάλι και να ανακτήσει την 3η θέση. Η συμφωνία τηρήθηκε από τη μεριά του Φινλανδού, που άφησε τον Hamilton να περάσει.

Μέχρι τον 64ο γύρο, οι διαφορές των τριών πρώτων κυμαίνονταν στα 0,9-1,5 δλ. ανάμεσά τους, καθώς κανείς δεν μπορούσε να περάσει κανέναν. Ο Raikkonen παραπονείτο για τον κακό ρυθμό του Vettel, που ακόμα είχε το ίδιο πρόβλημα, ενώ ο Hamilton δεν ήταν σε θέση να περάσει τον οδηγό της Scuderia. Τότε ήταν που ο Hamilton έκοψε ρυθμό, και τελικά στην τελευταία στροφή ο Bottas και πάλι μπροστά, με τη συμφωνία να τηρείται στο ακέραιο. Για το τέλος είχε μείνει ακόμα ένα συμβάν, με τον Magnussen να βγάζει εκτός πίστας τον Hulkenberg στην έξοδο της Τ2, αναγκάζοντας σε εγκατάλειψη τον Γερμανό της Renault. Αποτέλεσμα αυτού μία ποινή 5 δευτερολέπτων εις βάρος του Δανού. Όσον αφορά τον Alonso, ο Ισπανός ενεπλάκη σε μία ενδιαφέρουσα μάχη με τον Sainz για την 6η θέση, την οποία και τελικά κέρδισε. Ωστόσο, το πιο σημαντικό ήταν ότι κατάφερε να σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό στην καριέρα του.

Συνέχεια στο πρωτάθλημα της Formula 1 θα δοθεί σε ένα μήνα (25-27 Αυγούστου) στο Βέλγιο, μετά από το καλοκαιρινό διάλειμμα.


Η βαθμολογία των οδηγών


1. S. Vettel – 202

2.L. Hamilton – 188

3.V. Bottas – 169

4.D. Ricciardo – 117

5.K. Raikkonen – 116

6.M. Verstappen – 67

7.S. Perez – 56

8.E. Ocon – 45

9.C. Sainz –.35

10.N. Hulkenberg– 26

11.F. Massa – 23

12.L. Stroll – 18

13.R. Grosjean– 18

14.K. Magnussen – 11

15. F. Alonso – 10

16. P. Wehrlein – 5

17. D. Kvyat – 4

18. S. Vandoorne – 1


Η βαθμολογία των κατασκευαστών


1. Mercedes – 357

2. Ferrari – 318

3. Red Bull – 184

4. Force India – 101

5. Williams – 41

6. Toro Rosso – 39

7. Haas – 29

8. Renault – 26

9. McLaren – 11

10.Sauber – 5

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ