top icon
Ειδήσεις

Πόσο κοστίζει στη χώρα μας νέα BMW M2;

Ανακοινώθηκε η τιμή πώλησης του νέου καυτού κουπέ της BMW στη χώρα μας.

Ξεκινά η διάθεση της «μικρής» M4 και στην ελληνική αγορά με τιμή που ορίστηκε από τους υπευθύνους της ελληνικής αντιπροσωπείας στα 75.800 ευρώ (τιμοκατάλογος BMW Hellas με ισχύ από 02.11.2015). Θυμίζουμε πως κάτω από το καπό της νέας Μ2 συναντάμε τον 3λιτρο «straight-six» υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με κωδικό Ν55 των Βαυαρών, ο οποίος διαθέτει μονό τούρμπο τεχνολογίας twin scroll και απόδοση 370 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 465 Nm/1.400-5.560 σ.α.λ. (ή και 500 Nm σε λειτουργία overboost από τις 1.450 σ.α.λ. έως και τις 4.750 σ.α.λ.). Συνδυάζεται δε με χειροκίνητο «6άρι» ή δυνητικά με το γνωστό «διπλόδισκο» και 7τάχυτο DCT κιβώτιο των Βαυαρών, το οποίο διαθέτει τα προγράμματα λειτουργίας Comfort, Sport, Sport+ και Smoky Burnout!

Φυσικά, όπως αρμόζει σε κάθε σπορ κουπέ μοντέλο που… σέβεται τον εαυτό του (αλλά και τον χειριστή του, ασφαλώς!), η κίνηση περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την αρωγή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού (Active M Differential) και όχι, όπως πολλοί ανέμεναν, μέσω ενός «κλασσικού» μηχανικού. Αρωγός του, το σύστημα Torque Vectoring, το οποίο καθίσταται (συν)υπεύθυνο για την καλύτερη κατανομή της ισχύος ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει σήμερα η BMW στη δημοσιότητα, η νέα Μ2 Coupe μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε χρόνο μόλις 4,3 δλ. στην έκδοση με το «αυτόματο» κιβώτιο που «εμπεριέχει» φυσικά το γνωστό σύστημα Launch Control και σε 4,5 δλ. σε εκείνη με το πιο… παραδοσιακό για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης χειροκίνητο.

Σχεδιαστικά, η νέα Μ2 Coupe διακρίνεται για την επιθετικότητά της, με το έντονο ρύγχος, τους μεγάλους αεραγωγούς και τα χαρακτηριστικά winglets του εμπρός προφυλακτήρα, τα φαντεζί αεροδυναμικά βοηθήματα στο πλάι, την… κοντή ουρά και φυσικά τους τροχούς των 19 ιντσών διαστάσεων 245/35 και 265/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι οποίοι συνδυάζονται με τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, να δίνουν με περισσή επιτυχία στην «baby M4» τον απαραίτητο σπορτίφ τόνο. Κάτω από όλα αυτά, βέβαια, η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει… μπόλικη από την κληρονομιά των μεγαλύτερων κατασκευών του M Division, όπως είναι ο εμπρός και πίσω άξονας (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω), καθώς και τα φρένα (ατσάλινοι δίσκοι διαμέτρου 380 και 370 χλστ. με 4πίστονες και 2πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω αντίστοιχα), με στόχο όχι μόνο την καλύτερη απόδοση, αλλά και τη μείωση του βάρους, που διατηρείται στα 1.495 κιλά._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ