12 Αυγ 2017

O 1.5 TSI Evo κινητήρας του VW Golf σε έκδοση με 130 ίππους

Αρχικά, τον γνωρίσαμε ως «150άρη». Και τώρα, με 20 λιγότερους ίππους, ως ένα ακόμα… αντίδοτο στους μικρούς TDI κινητήρες του Ομίλου VW.

VW Golf 1.5 TSI

Ο λόγος για τον 1.5 TSI Evo που είδαμε για πρώτη κάτω από το καπό του ανανεωμένου VW Golf που επισήμως είδε το φως της δημοσιότητας τον περασμένο Νοέμβρη. Σήμερα, κάτι λιγότερο από ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του, η VW έρχεται να παρουσιάσει μια ακόμα εκδοχή του εν λόγω συνόλου, η οποία εστιάζει λιγότερο στις επιδόσεις και περισσότερο στην οικονομία καυσίμου. Και κατ’ επέκταση, στις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα, η συγκεκριμένη παραλλαγή του γερμανικού κινητήρα, η οποία λειτουργεί με βάση τον κύκλο Miller, αποδίδει 130 ίππους και ροπή 200 Nm σταθερά από τις 1.400 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Ανάλογα με την έκδοση, ο «130άρης» κινητήρας των Golf και Golf Variant καταναλώνει κατά μέσο όρο από 4,8 έως και 5,0 λιτ./100 χλμ. με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να κυμαίνεται από 110 έως 116 gr.

Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, ο «μικρός» 1.5 TSI διαθέτει λειτουργία coasting, μόνο όμως στην περίπτωση που συνδυάζεται με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, δίνοντας στον κινητήρα τη δυνατότητα να απενεργοποιείται πλήρως κάθε φορά που ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ της βενζίνης και πάντα υπό την προϋπόθεση το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 130 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση αυτή, μια μπαταρία ιόντων λιθίου φροντίζει ώστε όλες οι περιφερειακές ηλεκτρικές λειτουργίες του οχήματος (φώτα, καθαριστήρες) να συνεχίσουν να τροφοδοτούνται κανονικά.

Συν τοις άλλοις, στο ταξίδι και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, ο κινητήρας αυτοβούλως απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του όταν ο ρυθμός περιστροφής του κυμαίνεται από 1.400 έως και 3.200 σ.α.λ._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • VW Golf 1.5 TSI
  • VW Golf 1.5 TSI
Ετικέτες: