Η αμερικανική NHTSA εξέδωσε μια σειρά ανακλήσεων για συγκεκριμένο αριθμό αντιτύπων και μοντέλων των BMW, MINI, Lamborghini και VW.
Η μεγαλύτερη ανάκληση από τις τέσσερις που εξέδωσε η αμερικανική National Highway Traffic Safety Administration στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού αφορά στην περίπτωση του BMW Group, με 47.806 οχήματα των BMW και MINI να επηρεάζονται από αστοχία στη βοηθητική αντλία νερού η οποία μπορεί να προκαλέσει φαινόμενα υπερθέρμανσης. Σύμφωνα και με τις δύο πλευρές, τα αυτοκίνητα που «πλήττονται» είναι στην περίπτωση της BMW τα εξής: Σειρά 5 (F07, F10), Σειρά 6 (F12, F13), Σειρά 7 (F01, F02), Σειρά 7 Active Hybrid (Fo4), X5 (E70), X6 (E71) και X6 Hybrid (E72) που τροφοδοτούνται από τον N63 κινητήρα, οι X5M (Ε70) και X6M (Ε71) που «φορούν» τον S63 κινητήρα, καθώς και η Σειρά 7 (F02) με τον Ν74 κινητήρα. Στην περίπτωση της MINI , το ως άνω πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί στα Cooper S, Cooper S Clubman, Cooper S Coupe, Cooper S Roadster, Cooper S Countryman καθώς και στις αντίστοιχες JCW εκδόσεις τους.
Στη VW τα ευρήματα αφορούν σε 71.335 αντίτυπα των Passat και Passat Wagon με χρονολογία κατασκευής 2006-2007, στα οποία ο αερόσακος οδηγού αναπτύσσεται σε περίπτωση ατυχήματος εκτοξεύοντας μεταλλικά θραύσματα που μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμό ή και θάνατο των εμπρός επιβατών. Προφανώς, πρόκειται για μία ακόμα περίπτωση που εμπίπτει στη διαβόητη περίπτωση των ελαττωματικών αερόσακων της ιαπωνικής Takata.
Τέλος, στην περίπτωση της Lamborghini η ανάκληση αφορά σε 11 αντίτυπα της Centenario Coupe/Roadsster που «ταξίδεψαν» στις ΗΠΑ, στα οποία η αναγραφόμενη ένδειξη του του μέγιστου βάρους φόρτωσης του αυτοκινήτου στο σχετικό ταμπαλάκι, είναι λανθασμένη. Δεν πρόκειται για αστείο, καθώς αυτό ακριβώς αναφέρει η σχετική διαταγή ανάκλησης Νο 18V244000 της NHTSA._X.A.