top icon
Επικαιρότητα

Brabham BT62: Με αγωνιστικά γονίδια

Η Brabham Automotive είναι πλέον γεγονός. Το ίδιο και η νέα BT62, ένα supercar πίστας που έχει ως σημείο αναφοράς έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα με χωρητικότητα 5,4 λίτρων και ισχύ 710 ίππων.

Η Brabham είναι γνωστή για την αγωνιστική της κληρονομία που πηγάζει από την πολυετή της παρουσία στο Π.Π. της F1. Τώρα, στόχος της νεοσυσταθείσας Bramham Automotive, την οποία ίδρυσε ο David Brabham, o γιος, με άλλα λόγια, του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Sir Jack Bramham, δεν είναι οι νίκες και οι δάφνες στο πολύχρωμο αυτό τσίρκο, αλλά οι διακρίσεις κι ένα καλό… όνομα στο μαγικό κόσμο των «πολιτικών» αυτοκινήτων για χρήση εντός πίστας. Για την περίσταση, άρμα της όλης προσπάθειας είναι η νέα BT62, ένα αρκετά προκλητικό 2θέσιο, με αγωνιστικά ασφαλώς γονίδια, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 70 αντίτυπα (όσα και τα χρόνια που έχουν περάσει από τον πρώτο αγώνα που πραγματοποίησε ο Sir Jack Brabham στην Αυστραλία) κοστίζοντας, προ φόρων και προαιρετικών στοιχείων εξοπλισμού, 1 εκ. στερλίνες.

Το αμάξωμα της Brabham ΒΤ62 είναι κατασκευασμένο από carbon διαθέτοντας ένα αρκετά εντυπωσιακό σώμα -κάτι μεταξύ Lamborghini Huracan και Ford GT- με μεγάλες εισαγωγές αέρα εμπρός, ρυθμιζόμενο splitter και μια θηριώδη πίσω αεροτομή, η οποία εξασφαλίζει κάθετη δύναμη της τάξης των 1.200 κιλών. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,46 μ., το πλάτος κοντά στα 2 μ. και το μεταξόνιο, 2.695 χλστ. Το βάρος της κατασκευής, το οποίο «διανέμεται» εμπρός και πίσω σε αναλογία 41/59, παραμένει σε πείσμα των καιρών κάτω του ενός τόνου και συγκεκριμένα στα 972 μόλις κιλά, γεγονός που καθιστά εύκολο το έργο του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα των 5,4 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται για την περίσταση μ’ ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων της Holinger στέλνοντας την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Η τελευταία φτάνει στους 710 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 667 Nm. Όλως παραδόξως, όμως, η εταιρεία δε δίνει στη δημοσιότητα στοιχεία επιδόσεων.

Η νέα Brabham BT62 πατά σε 18άρες μόλις ζάντες, με τα αγωνιστικού τύπου ελαστικά της να αποτελούν ευθύνη των «μάγων» της Michelin. Τα φρένα αποτελούνται εμπρός αλλά και πίσω από κεραμικούς δίσκους και 6πίστονες δαγκάνες της ιταλικής Brembo. Στα αξιοσημείωτα της κατασκευής συμπεριλαμβάνεται τόσο το… τεράστιο ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει 125 λίτρα βενζίνης, όσο και o εξωτερικός χρωματισμός των 35 πρώτων αντιτύπων της, ο οποίος θα αντανακλά τις 35 νίκες της Brabham στο Π.Π. της F1. Χαρακτηριστικό είναι και το πράσινο-χρυσαφί χρώμα του πρώτου αντιτύπου, το οποίο παραπέμπει στην BT19 με την οποία η εταιρεία κέρδισε την πρώτη της νίκη σε GP το 1966._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ