top icon
Επικαιρότητα

Έκθεση Τόκιο: Subaru Viziv Performance Concept

Κάπως έτσι θα μοιάζει το επόμενης γενιάς Subaru Impreza στην κορυφαία έκδοσή του.

Στην 45η Διεθνή Έκθεση του Τόκιο η Subaru παρουσίασε το πρωτότυπο Viziv Performance, που και αυτό, όπως άλλωστε και τα περισσότερα αυτοκίνητα του είδους που φιλοξενούνται στα περίπτερά του ιαπωνικού σαλονιού, αποτελούν μια «πρώτη γεύση» σε σχέση με τα επερχόμενα μοντέλα παραγωγής των δημιουργών τους. Για την περίσταση, η Subaru μας «μιλά» για το νέο Impreza και μάλιστα στην κορυφαία έκδοση του, που πιθανόν να διατηρήσει τα μαγικά στους απανταχού petrolheads αρχικά WRX STi. Και ελπίζουμε και τις τεχνολογικές περγαμηνές που το κατέστησαν τόσο αγαπητό και ποθητό ανά τον κόσμο.

Η ιαπωνική εταιρεία χαρακτηρίζει στις επίσημες ανακοινώσεις της το Viziv Performance Concept ως «ένα τετράθυρο σπορ σεντάν που συνεχίζει την αγωνιστική παράδοση των Legacy και Impreza». Κινείται δε από έναν μπόξερ κινητήρα, ο οποίος περνά την μη ανακοινώσιμη τιμή προς το παρόν ισχύ του και στους τέσσερις τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru.

Το πρωτότυπο με το άγριο παρουσιαστικό και τις έντονες ακμές στο πλάι και πίσω, έχει μήκος 4,63 μ., πλάτος 1.95 μ. και μεταξόνιο 2,73 μ., τιμές που το τοποθετούν περισσότερο στην κατηγορία του Legacy και λιγότερη σε εκείνη του Impreza. Δυστυχώς, περισσότερα στοιχεία δεν ανακοινώθηκαν, με τους Ιάπωνες όμως, εμμέσως πλην σαφώς, να επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες που θέλουν το νέο Impreza να παρουσιάζεται πριν το 2020.

Subaru Impreza WRX STi S208

Πρεμιέρα στην 45η Διεθνή Έκθεση του Τόκιο και για το Impreza WRX STi S208, μιας έκδοσης του δημοφιλούς rally-car δρόμου που θα κατασκευαστεί σε μόλις 450 αντίτυπα, τα οποία θα διατεθούν αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Για την περίσταση ο επίπεδος 2λιτρος κινητήρας τούρμπο των Ιαπώνων αποδίδει 328 ίππους, ενώ αλλαγές συναντώνται στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση που επιμελείται η Bilstein, η οποία είναι ρυθμιζόμενη καθώς και στην παρουσία συστήματος torque vectoring στον πίσω άξονα.

Subaru BRZ STI Sport

Δυστυχώς, δεν πρόκειται για την πολυσυζητημένη υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του ιαπωνικού κουπέ που κατασκευάζεται σε συνεργασία με την Toyota, αλλά για μια αναβαθμισμένη παραλλαγή του ήδη υπάρχοντος. Πέρα από τα όποια καλούδια σε επίπεδο σχεδίασης, τo BRZ STI Sport διαθέτει ενισχύσεις με μπάρες θόλων και ανάρτηση της Sachs. Τα μόλις 100 αντίτυπά του που θα παραχθούν θα διατεθούν και στην περίπτωση αυτή στη αγορά της Ιαπωνίας._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ