top icon
Επικαιρότητα

Η έκδοση STI του Subaru Viziv Performance Concept στο Tokyo Auto Salon

Το είδαμε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο και πλέον ήρθε η ώρα για την πρεμιέρα εντός έδρας της πιο «καυτής» έκδοσης του.

Η ιαπωνική εταιρεία χαρακτηρίζει στις επίσημες ανακοινώσεις της το Subaru Viziv Performance Concept, που είδαμε προ μηνών στην πρωτεύουσα της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, ως «ένα τετράθυρο σπορ σεντάν που συνεχίζει την αγωνιστική παράδοση των Legacy και Impreza». Όπως είχε ανακοινωθεί το περασμένο φθινόπωρο, το πρωτότυπο κινείται από έναν «επίπεδο» κινητήρα, ο οποίος περνά την μη ανακοινώσιμη προς το παρόν ισχύ του και στους τέσσερις τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru. Το αμάξωμα του Viziv Performance Concept με το άγριο παρουσιαστικό και τις έντονες ακμές στο πλάι και πίσω, έχει μήκος 4,63 μ., πλάτος 1.95 μ. και μεταξόνιο 2,73 μ., τιμές που το τοποθετούν περισσότερο στην κατηγορία του Legacy και λιγότερο σε εκείνη του Impreza. Δυστυχώς, περισσότερα στοιχεία για το «απλό» Viziv Performance Concept δεν ανακοινώθηκαν, με τους Ιάπωνες όμως, εμμέσως πλην σαφώς, να επιβεβαιώνουν πως το εν λόγω πρωτότυπο «φωτογραφίζει» σχεδιαστικά το νέο Impreza, και δη την κορυφαία έκδοσή του, που θα παρουσιαστεί πριν το 2020.

Μετά από όλα αυτά, ήρθε η ώρα για την πρεμιέρα της έκδοσης STi του εν λόγω πρωτοτύπου, η οποία θα δει επίσημα το φως της δημοσιότητας στο επερχόμενο μέσα στο μήνα Tokyo Auto Salon. Για μια ακόμα φορά όμως, η Subaru δεν έδωσε στη δημοσιότητα «επαρκή» στοιχεία, παρά μόλις δύο teaser φωτογραφίες της έκδοσης, χωρίς συγχρόνως να… αναλώνεται στο επίσημο δ.Τ. που εξέδωσε σε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες. Μη επιβεβαιωμένες, ωστόσο, πληροφορίες κάνουν λόγο για μια εμφανή (ή μήπως αναγκαστική;) στροφή στη φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία θέλει τους Ιάπωνες της Subaru να υποκύπτουν και αυτοί με τη σειρά τους στο… ρεύμα, εφοδιάζοντάς τη νεότερη και κορυφαία εκδοχή του εμβληματικού μοντέλου τους, του νέου Impreza WRX STi, μ’ ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, που μάλιστα θα συνδυάζεται με κιβώτιο CVT. O tempora o mores…_Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ