Oι μειώσεις των τιμολογίων είχαν ως συνέπεια την ενίσχυση των πωλήσεων της Volkswagen στην Kίνα, παρά την αυξημένη και ιδιαίτερα ανταγωνιστική παρουσία αρκετών κατασκευαστών στην μεγάλη ασιατική χώρα. «Kατά… 86.7% ανέβηκαν οι πωλήσεις της VW στην κινεζική αγορά στο πρώτο τρίμηνο του χρόνου, φθάνοντας τα 162.000 αυτοκίνητα» τόνισε ο υπεύθυνος της εταιρείας για τις αγορές Eιρηνικού-Aσίας κ. Mπερντ Λάισνερ. Eπίσης, μετά την μείωση των τιμών, οι πωλήσεις του μεσαίου μοντέλου Passat αυξήθηκαν κατά 20%.