Αγώνες Διεθνείς αγώνες

24 ώρες του Le Mans - 8η ώρα: Πέρασε το #7 στην πρωτοπορία

Το δεύτερο 4ωρο του 24ωρου αγώνα στο Μαν χαρακτηρίστηκε από τρία Αυτοκίνητα Ασφαλείας και προβλήματα για αρκετά πληρώματα, με το #7 Toyota να ηγείται πλέον της γενικής κατάταξης.

Η LMP1 ήταν γεμάτη επεισοδιακές καταστάσεις. Πρώτα, το #4 της ByKolles είχε έξοδο και σύγκρουση με τις μπαριέρες στα Dunlop Esses, με αποτέλεσμα να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για δεύτερη φορά (την πρώτη βγήκε για έξοδο της #52 AF Corse στην GTE Am κατηγορία).

Τότε, η Toyota πήρε την απόφαση να καλέσει το #8 μέσα, και να το βάλει στο γκαράζ της για να δει τι συμβαίνει με το δεξί brake duct της TS050-Hybrid. Το φρένο υπερθερμαινόταν και το SC ήταν η τέλεια ευκαιρία για να το ελέγξουν οι μηχανικοί και να το επιδιορθώσουν. Όπερ κι εγένετο, και μερικά λεπτά μετά, ο Nakajima βγήκε ξανά στην πίστα, έναν γύρο πίσω από το έτερο ιαπωνικό πλήρωμα.

Αντιστοίχως, στην LMP2, η κορυφή έμοιαζε... στοιχειωμένη. Κι αυτό, γιατί το #37 της Jackie Chan DC Racing που ηγείτο της κατηγορίας, έχασε την θέση του αφού έμεινε δύο φορές στην πίστα, με πρόβλημα στα ηλεκτρικά, όπως αποκάλυψε ο οδηγός της ομάδας, Will Stevens. Το αυτοκίνητο γύρισε στα pits, όπου και βρίσκεται μέχρι τώρα.

Έτσι, στην πρωτιά πέρασε το #32 της United Autosports, με τους Brundle, Owen και van Uitert.

Στην ίδια κατηγορία, το #30 της Duqueine Team είχε επαφή με τις μπαριέρες του πρώτου σικέιν στη Mulsanne, με αποτέλεσμα να υπάρχει μία slow zone εκεί, και μία πλειάδα marshalls και εργαλείων για την επιδιόρθωση των armco.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε μετά για να μπορέσουν να απομακρυνθούν τα οχήματα κι οι κριτές από το σημείο.

Στην GTE Pro κατηγορία, το #97 της Aston Martin Racing πέρασε ξανά στην κορυφή, έχοντας πίσω του τις δύο AF Corse (#51 και #71). Προβλήματα συνέχισε να έχει το #92, που έμεινε για πολλή ώρα στο γκαράζ της Porsche με θέμα στο power steering.

Τέλος, στην GTE Am, μετά το τετακέ του πρωτοπόρου #52, στην κορυφή βρέθηκε μία άλλη Ferrari, αυτή της Iron Lynx με το πλήρωμα #75.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το Live Timing του αγώνα εδώ.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου