Στο εναρκτήριο λάκτισμα του Dakar Rally 2019 ήταν ο Nasser Al-Attiyah αυτός που έδωσε το ρυθμό, κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή.

Ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing από το Κατάρ έδωσε με το καλημέρα το στίγμα των προθέσεών του σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο (1h01m41sec) στην πρώτη ειδική διαδρομή του Dakar Rally 2019 οδηγώντας γρήγορα και αλάνθαστα το Toyota HiLux στα 84 χρονομετρημένα και 100% αμμώδη χιλιόμετρα του πρώτου σκέλους του. Πίσω από το νικητή του 2015 ολοκλήρωσε ο Carlos Sainz, ο οποίος, αν και εκκινούσε πρώτος, όντας ο νικητής του 2018, δεν κατάφερε να κινηθεί σε αντίστοιχο ρυθμό χάνοντας συνολικά 1 λεπτό και 59 δλ. από τον πρωτοπόρο.

Ο «Matador», μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ειδικής διαδρομής, έφερε το buggy της Mini της ομάδας X-Raid μόλις 1 δλ. εμπρός από το Mini 4x4 του Ρώσου και πρωταθλητή του FIA World Cup Cross-Country Rally, Jakub Przygonski. Και οι δύο ομόσταβλοι του Nasser Al-Attiyah, οι Giniel de Villiers και Bernhard ten Brinke, οι οποίοι ολοκλήρωσαν τελικά το πρώτο σκέλος στις θέσεις 6 και 8 αντίστοιχα, είδαν το ιδιωτικό Toyota HiLux του Vladimir Vasilyev στη θέση 4, σχεδόν 10 δλ. εμπρός από τον 5ο, Yazeed Al-Rajhi με το τετρακίνητο Mini της X-raid.

Τόσο ο Stephane Peterhansel, όσο και ο Cyril Despres με άλλα δύο buggy της Mini Χ-raid Team, ξεκίνησαν διστακτικά τον αγώνα ολοκληρώνοντας το σημερινό πρώτο σκέλος του στις θέσεις 7 και 10, αντίστοιχα, με διαφορά της τάξης των 3 και 4μιση περίπου λεπτών από τον πρωτοπόρο.

Στο ίδιους «χαλαρούς» ρυθμούς κινήθηκε σήμερα και o Sebastien Loeb με το ιδιωτικό Peugeot 3008 DKR προδιαγραφών 2017 της ομάδας PH Sport, τερματίζοντας 6 λεπτά μακριά από την κορυφή στη θέση 13 της προσωρινής γενικής κατάταξης, πίσω από τον ομόσταβλο του, Harry Hunt (9ος γενικής).

Το αυριανό δεύτερο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει μια αρκετά απαιτητική διαδρομή από το Pisco στο San Juan de Marcona, με το χρονομετρημένο σκέλος της να έχει μήκος 342 χλμ._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά