Ο Τάκης Καμπύλης, με τον Σταύρο Σταμέλο στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia S2000, κατέκτησαν την 3η θέση στο 25ο Ηπειρωτικό Ράλλυ και ο ταχύτατος στην άσφαλτο οδηγός, μας περιγράφει την εμπειρία του.

Το 25ο Ηπειρωτικό Ράλλυ χαρακτηρίστηκε από τις υψηλού επιπέδου συμμετοχές, τον έντονο συναγωνισμό και το εξαιρετικό θέαμα. Οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Θανάσης Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 κατάφεραν να επικρατήσουν επί των Σωκράτη Τσολακίδη-Χάρη Δήμου με Skoda Fabia R5, ενώ στο βάθρο τους ακολούθησαν οι Τάκης Καμπύλης – Σταύρος Σταμέλος. Ο οδηγός της Skoda Fabia S2000 που φέρει τα χρώματα και του περιοδικού μας, περιγράφει την εμπειρία και τον αγώνα από τη θέση του οδηγού.

“Το 25ο Ηπειρωτικό Ράλλυ 2019, αποτελεί ορόσημο τα τελευταία χρόνια στα ελληνικά αγωνιστικά δρώμενα, διαθέτοντας μοναδική ανοδική πορεία τα τελευταία 5 έτη. Κάθε χρονιά χαρακτηρίζεται από κορυφαίες συμμετοχές και την προσεγμένη οργάνωση, με τη λέσχη των Ιωαννίνων να αποτελεί μία από τις αγαπημένες στο χώρο. Αυτόν τον αγώνα τον είχαμε... σημαδέψει από πέρυσι, χωρίς να γνωρίζουμε ότι φέτος θα συμμετάσχει σε αυτόν όλη η αφρόκρεμα των αγωνιζομένων της Ελλάδας, και μάλιστα σε όλες τις κατηγορίες. Η πανηγυρική εκκίνηση ήταν απίστευτη, ενώ ο κόσμος μοναδικός. Για εμάς η προετοιμασία είχε ξεκινήσει πριν ακόμα από το Ράλλυ Σπριντ Μπράλου. Η Fabia ήταν έτοιμη και εμείς γνωρίζοντας καλά τον αγώνα, προσπαθούσαμε να φανταστούμε το πώς θα βγει το «παιχνίδι» όταν στη δική μας κατηγορία μόνο, συμπεριλαμβάνονταν συμμετοχές όπως: ο Γιώργος Αναπολιωτάκης με Fiesta R5, ο Σωκράτης Τσολακίδης με Fabia R5, ο Λεωνίδας Κύρκος με Escort WRC. Μέσα σε όλα αυτά πιο πίσω συναντούσε κανείς εξαιρετικές συμμετοχές με τετρακίνητους και δικίνητους συνδυασμούς.


Η σειρά εκκίνησης δυσκόλευε λίγο το έργο, μη γνωρίζοντας τι γίνεται πιο πίσω από χρόνους. Ο καιρός, από την αρχή της εβδομάδας υπόσχονταν πως θα μας... «κλείσει το σπίτι», με προβλέψεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Όμως η τύχη τελικά ήταν με τους αγωνιζόμενους και ξημέρωσε Κυριακή με τρομερή λιακάδα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, εμείς είχαμε στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούσαμε να καταφέρουμε έχοντας τόσο δυνατό ανταγωνισμό. 1η ε.δ. Δωδώνη και η Fabia σαν διαβήτης εκτελούσε τα πάντα. Δυνατά φρένα στα σημεία, προσοχή στα πονηρά κομμάτια που ξέραμε εδώ και 3 χρόνια, ακολουθώντας ρυθμό φουλ επίθεση από το πρώτο σκέλος. Στο κοντρόλ της ειδικής όμως αρπάξαμε μία απίστευτη κρυάδα. Ενώ εμείς με το δικό μας το χρονόμετρο πιάσαμε έναν πολύ δυνατό χρόνο, η κορδέλα έγραψε 7.16.12.
«Ρε Σταύρο το έπιασες καλά;;;;»
«Ναι ρε μα…κα, τι είμαι να χάνω τόσα στο χρονόμετρο;»


Απίστευτος ο προβληματισμός μας… «Ρε μπας και κοιμηθήκαμε νομίζοντας ότι πηγαίνοντας τον κινητήρα στα όρια του, στην ανηφόρα γίναμε φλύαροι ή μήπως η ειδική είναι τόσο διαφορετική από πέρυσι;» Δεύτερη ειδική, γλιστερή πονηρή, γρήγορη. Μέτρια οδήγηση με πολύ προβληματισμό, λόγω της προηγούμενης ειδικής, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε στην τέταρτη θέση πίσω από Αναπολιωτάκη, Τσολακίδη, Κύρκο.
Πίσω στο σέρβις μεγάλος προβληματισμός. «Τάκη κοιμήθηκες», λέει ο Σταύρος. Βλέποντας όμως το in car video αλλάζει το κλίμα, αφού ανακαλύψαμε πως ο χρόνος που εμείς πιάσαμε ήταν O.K.!
Αλλαγή διάθεσης, αλλαγή ελαστικών, ζεστάθηκε και ο καιρός, όντας πλέον πιο καλοκαιρινός. 2ο πέρασμα από την ε.δ. Δωδώνη, με αποτέλεσμα τον 3ο χρόνο γενικής. Σίγουρα γνωρίζαμε ότι δεν τους φτάνουμε, αλλά έχει μέλλον ο αγώνας.
Σταύρος: «Κυνηγάμε Κύρκο και βλέπουμε.»
2η Κωστάνιανη, σαφώς καλύτερα πατήματα, προσπάθεια για να περάσουμε τέζα παντού, θεωρώντας ότι σταθήκαμε καλά. Δεύτερο σέρβις και είμαστε πλέον 3οι γενικής, με τον Λεωνίδα Κύρκο να αποχωρεί με πρόβλημα. Πιο πίσω, Κτιστάκιδες και Φουρτουνάκιδες έχουν βγάλει δόντια όντας μόλις επτά δευτερόλεπτα πίσω μας.


«Σταύρο, δεν έχουμε περιθώριο για λάθη. Πρέπει να κάνουμε φουλ επίθεση αλλά με καθαρό οδήγημα χωρίς ρίσκα». Έλα και κάνε το αυτό χωρίς να πιέζεσαι και βλέπουμε στο τέλος τι ψάρια θα πιάναμε. Τρίτο σκέλος Δωδώνη 3 και Κωστάνιανη 3, ίδια γεύση, με βελτίωση των χρόνων, και μάλιστα πιο κοντά στους χρόνους των R5. Τίμιες νομίζω οι διαφορές! Το αποτέλεσμα είναι 3οι γενικής στον αγώνα, έχοντας καταφέρει αξιοπρεπώς να φέρουμε πίσω και την Fabia χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Δύσκολο να περιγράψω… Tα αισθήματα ανάμεικτα, ευχαριστημένος από την απόδοση… αλλά!

Μεγάλο ευχαριστώ την ομάδα μου που λύνει και δένει ότι περίεργο πέσει στην αντίληψή μας. Πρόβλημα, στήσιμο, παραξενιά και μάλιστα με αστείρευτο κέφι, ακούραστοι από ταξίδια και ξενύχτια. Φυσικά το ίδιο τους χορηγούς μας MOL - ΕΚΚΙΝΗΣΗ RACING SPIRIT - KEHAGIAS RACING TEAM - EGGLEZOPOULOS TYRES - ΟΤΕΜ ΡΕΚΤΙΦΙΕ - 4 ΤΡΟΧΟΙ - CAFÉ RACER - CONNOLLY LEATHER.

Ευχές του χρόνου για ένα πιο δυνατό Ηπειρωτικό και ίσως τις ίδιες αλλά και καλύτερες συμμετοχές. Ραντεβού λοιπόν μετά τις διακοπές μας, στον επόμενο αγώνα.

Φιλικοί Χαιρετισμοί
Motorsport μέχρι αηδίας
Cabilis Performance.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά