X
Eλληνικοί αγώνες

Skoda Karellis Ράλλυ Φθιώτιδος: Από το μπάκετ

Ρεσιτάλ της Skoda Karellis, με την ευκαιρία του Ράλλυ στη Φθιώτιδα από την ΑΛΑΛ, και να η ευκαιρία, με σημαντική αφορμή για επικοινωνία με έναν gentleman του χώρου και της αγοράς.

Από το «μπάκετ», λοιπόν ο Χρυσόστομος Καρέλλης, νικητές με τον Λεωνίδα Μαχαίρα στo Skoda Fabia R5…

Απόδοση: Γιάννης Τσινάβος

Φωτογραφίες: Αρχείο Χρυσόστομος Καρέλλης

Πως προέκυψε η συμμετοχή στο 39ο Skoda Karellis Ράλλυ Φθιώτιδος;

Ο Αγώνας μας ήταν η ευκαιρία για την προετοιμασία μας ενόψει Rally Acropolis, το Σεπτέμβριο. Συνδυάσαμε λοιπόν τη χορηγία ονομασίας «Skoda Karellis» του Ράλλυ Φθιώτιδος με την παρουσίαση του νέου Fabia στη Θεσσαλία. Επιλέξαμε για τη συμμετοχή μας το Skoda Fabia R5 της RB Motorsport. Ομάδα όπου πρωταγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Επιλογή μας, ώστε να κάνουμε τα αγωνιστικά χλμ. που απαιτείται για να είμαστε σωστά προετοιμασμένοι για τον εθνικό μας αγώνα. Σημαντικό ότι οι συνεργάτες μας, η Kosmocar, στήριξε την προσπάθειά μας.

Πως ήταν το νέο σου αγωνιστικό, βολεύτηκες, με τον Λεωνίδα δίπλα σου πως τα πήγατε;

Δε θα το πιστέψετε, από τα πρώτα χλμ. του τεστ στο Ρεγγίνι, μια πολύ ωραία ειδική διαδρομή που τα έχει όλα, «επικοινωνήσαμε» με το αυτοκίνητο σαν να γνωριζόμασταν από παλιά… Ο Λέων δίπλα μου, με την εμπειρία του και το πάθος που τον διακρίνουν, κρατούσε το ρυθμό προκειμένου να έχουμε έναν ασφαλή αγώνα, με σκοπό την απόκτηση εμπειρίας. Κινηθήκαμε σβέλτα, και συνολικά είχαμε έναν καθαρό αγώνα, με το πρόβλημα στον πίσω δεξιό τροχό στο Ελευθεροχώρι 2 να μη μας στοιχίζει σε διάθεση και χρόνο.

Μίλησε μας για το Skoda Fabia, πως ήταν σε σχέση με το ;

Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε σε εξαιρετική κατάσταση, όντας πολύ καλά προετοιμασμένο με «setup» Ακρόπολις, οπότε με λίγες ρυθμίσεις το φέραμε στα μέτρα μας… Με σημαντική εμπειρία από το DS3, δε δυσκολεύτηκα στα φρένα, ενώ δουλέψαμε σε γρήγορα κομμάτια, ειδικά στα κατηφορικά. Με την ευκαιρία, μακάρι το 2023 η πλειονότητα των αυτοκινήτων στους ελληνικούς αγώνες να είναι της κατηγορίας R. Ακούγονται πολλοί μύθοι γύρω από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Προφανώς, σκοπίμως συντηρούνται.

Πως κρίνεις τον αγώνα σχεδιαστικά αλλά και οργανωτικά καθώς είχε λίγες συμμετοχές.

Στον αγώνα ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες στην Παύλιανη 1, ενώ στη 2 δεν είχαμε ορατότητα. Δεν ξεθόλωνε το τζάμι. Αλλά έτσι είναι τα ράλλυ… Σε σχέση με τις συμμετοχές, ήταν λίγες και είναι δύσκολη άσκηση, ένας αγώνας με είκοσι αυτοκίνητα. Στην περίπτωσή μας, με πρόεδρο τον «σειριακό» Νίκο Μανώλη, που πολλές φορές βάζει προσωπικά χρήματα, όλα γίνονται.

Πιστεύεις πως πρέπει να μετρήσει ο αγώνας στο πρωτάθλημα;

Το αν αυτή η πρακτική είναι σωστή ή λάθος δε θα το κρίνω. Από την πλευρά μας, βοηθήσαμε με όλες μας τις δυνάμεις για να γίνει ο αγώνας. Συμφωνώ σε πολλά με την πλειονότητα των οδηγών που αντιδρούν, και είναι σαφές ότι χρειάζεται επανεκκίνηση ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, όπως τον αποκαλούμε. Απλώς διαφωνώ με τον τρόπο της διεκδίκησης. Γνώμη μου, ότι ο δρόμος σε διεκδικήσεις περνάει από τα σωματεία μας, με την ψήφο μας, αφού συμφωνήσουμε σε ένα μίνιμουμ προϋποθέσεων…

Πως είδες τον συναγωνισμό, η κόντρα σας με τους Ρουστεμη-Μπακλωρη;

Κερδίσαμε στη Φθιώτιδα έναν καλά οργανωμένο αγώνα, όπου δεν έγιναν εκπτώσεις στην ασφάλεια και στην επικοινωνία. Σε σχέση με το συναγωνισμό, σημαντική η συμμετοχή του «Παναγιώτης Ρουστέμης», ο μόνος νέος οδηγός μας που προσπαθεί. Τον εκτιμώ, είναι σαφές πως το θέλει και το έχει, αλλά χρειάζονται σωστές επιλογές και δουλειά. Δυστυχώς, είχαν προβλήματα, και «κόντρα» με το χρονόμετρο δεν υπήρξε. Από την πλευρά μας, βάζουμε στόχους, ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε και το αποτέλεσμα προέκυψε με άνεση.

Η επόμενη ημέρα των Ελληνικών αγώνων;

Από εκεί και πέρα, απαντώντας σε ψιθύρους, για ποιο πρωτάθλημα μιλάμε; Να γίνουν οι αγώνες στο Λουτράκι, στον Πύργο και από το ΑΣΜΑ, που το βλέπω δύσκολο, και μετά να συζητήσουμε για θεσμούς, με γεγονός πως δεν έχω καμία φιλοδοξία για τίτλους.

Ράλλυ Ακρόπολις μεθαύριο, θα λάβετε μέρος, με τι αυτοκίνητο, ποια είναι η ομάδα και τα μέλη της;

Στόχος μας η συμμετοχή μας στο Ράλλυ Ακρόπολις στις 8 Σεπτεμβρίου. Δουλεύουμε με την ελληνική Citroen σε συνεργασία με τον Δημήτρη Καββούρη και τον Γιώργο Αλπό για τη συμμετοχή μας στον εθνικό μας αγώνα, με αφορμή τα σαράντα χρόνια της Citroen Καρέλλης. Το αυτοκίνητό μας, ένα Citroen C3 EVO2 από την επίσημη ομάδα που υποστηρίζει τη Citroen Sport. Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί επίσημα η συμμετοχή μας, όπως και οι χορηγοί μας. O όμιλος Συγγελίδη, με τον οποίο πιστά πορευόμαστε όλα αυτά τα χρόνια, θα μας στηρίξει και σε αυτή την πρωτοβουλία.

Σε ψάχναμε στο ΟΑΚΑ προχθές με Χρήστο Σταϊκούρα και Νικόλα Μανώλη.

Χαρακτηριστικά σε σχέση με το ΡΑ, στο ΟΑΚΑ, προχθές ήμαστε παρόντες και οι απόντες, και ήταν εκεί ο Χρήστος Σταϊκούρας και ο Νίκος Μανώλης. Η καλύτερη εκπροσώπηση…

Να ευχηθούμε στον Χρυσόστομο Καρέλλη να παραμείνει ερωτευμένος με τους ελληνικούς αγώνες που πολλοί αγαπούν, αλλά λίγοι εκτιμούν και σέβονται, όπως ο Mr My Market της αγοράς auto. Ένα ιδιαίτερο ράλλυ για σημαντικούς.

Χρυσόστομος Καρέλλης

Πρώτος αγώνας: Ράλλυ Sprint Σμοκόβου 2007 – Ford Escort MK1

Τελευταία συμμετοχή πριν το 39ο Skoda Karellis Ράλλυ Φθιώτιδος: Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022 – Peugeot 205 Rallye

Συνοδηγός: Λεωνίδας Μαχαίρας

Αγωνιστικά αυτοκίνητα με τα οποία έλαβε συμμετοχή σε αγώνες: Ford Escort MK1, Mitsubishi Lancer EVO IX, Peugeot 208 R2, DS3 R3 Max, Peugeot 205 Rallye, Skoda Fabia R5

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!