top icon
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη: Στράτος Φωτεινέλης

«Ανακρίνοντας» τον παλιό, καλό φίλο Στράτο Φωτεινέλη. Τον εργάτη της επικοινωνίας των ελληνικών αγώνων. Απλώς: Moναδικός!

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς, η απόδοση από τον Σ.Χ. μέσα από μια ιδιαίτερη συζήτηση.

Φωτογραφίες: Αρχείο Στράτος Φωτεινέλης

Στράτος Φωτεινέλης

Καλή χρονιά! Στράτος ή Στράτης;

Στράτος.

Πόσα χρόνια στο «κουρμπέτι»; Αγώνες-δημοσιογραφία;

Ως θεατής από το 1957 (αγώνας Θυσίας Καισαριανής). Ως οδηγός από το 1973 στη δεξιοτεχνία της ΑΛΑ στο τελεφερίκ Πάρνηθας με Skoda 1000MV. Ως παραγωγός τηλεοπτικής εκπομπής, το 1990 στις 17 Οκτωβρίου στο Τηλεάστυ. Ήταν η εκπομπή «AutoCity» μαζί με τον Διονύση Λιβέρη.

Αγαπημένη μορφή αγώνα;

Ράλλυ και Ταχύτητα.

Το αγωνιστικό σου που ξεχωρίζεις;

Suzuki Swift 1.3 GTI, μακράν.

Stratos Foteinelis

Κορυφαία αγωνιστική σου επίδοση;

Το 1990-1991 Πρωταθλητής Group A, και την ίδια χρονιά 2ος στο Group A, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Κορυφαία επαγγελματική στιγμή, δημοσιογραφικά;

Παρουσίαση της SS του Ράλλυ Ακρόπολις το 2005 στο ΟΑΚΑ.

Η χειρότερη;

Το πώς έπρεπε να διαχειριστώ το δυστύχημα της Ριτσώνας.

Η τέλεια επαγγελματική διαδρομή; Ποια εποχή θα ξεχώριζες;

Τη δεκαετία 1995-2005. Ήταν η εποχή που η εκπομπή έγινε πραγματικά δημοφιλής στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα μέσω των συνεργαζόμενων καναλιών στην περιφέρεια, καθώς και το σημείο αναφοράς για τους ελληνικούς αγώνες.

Ράδιο ή τηλεόραση;

Τηλεόραση, αλλά είναι γεγονός και η αγάπη για το ράδιο, που με την αμεσότητα και τη ζωντανή επικοινωνία έρχεται να συμπληρώσει το κενό που αφήνει η τηλεόραση.

Επί προσωπικού, η σχέση σου με τον Γιάννη Φωτεινέλη;

Δυνατή σχέση μεταξύ πατέρα και γιου που έχουν κοινή αγάπη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η οποία πολλές φορές έρχεται σε σύγκρουση. Σε θέματα τα οποία ο καθένας μας αντιλαμβάνεται και διαχειρίζεται ανάλογα με την ηλικία του και την εποχή του.

Τι κάνει σήμερα ο Γιάννης; Με τι ασχολείται;

Μετά την ολοκήρωση της δραστηριότητας με δυναμομετρήσεις του γνωστού Unlimited Exelixis, ασχολείται με το χώρο της εστίασης. Συμμετέχει σε ένα επιχειρηματικό σχήμα ενός γνωστού χώρου στην περιοχή του ΟΑΚΑ (Royals Coffee & Bar), στο Νέο Ηράκλειο. Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπορούν να απολαύσουν τηλεοπτικές μεταδόσεις, MotoGP, F1, WRC κ.ά.

Η δραστήρια και με εξαιρετικό γούστο κόρη σου, η Ανθή σας;

Η Ανθή είναι ένα ξεχωριστό παιδί, πολύ δραστήρια όντως, η οποία είναι κατ’ εικόνα της μαμάς της και καθ’ ομοίωσιν του μπαμπά της. Παιδί και των δύο.

Στράτο, περισσότερες οι καλές ή οι κακές στιγμές μέσα από την ενασχόλησή σου με την επικοινωνία των ελληνικών αγώνων;

Η απάντηση σε αυτό είναι σαν την παροιμία «του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο». Εγώ επειδή είχα την ευλογία να μετατρέψω το χόμπι μου σε επάγγελμα, θα κρατήσω πάντα τις καλές στιγμές της ενασχόλησής μου όσον αφορά την επικοινωνία των ελληνικών αγώνων, και φυσικά θα διδαχθώ πάρα πολλά πράγματα μέσα από αρνητικές κριτικές ή και λάθη μου, για τα οποία θέλω να ζητήσω δημόσια συγγνώμη από αυτούς που πιθανώς αδικήθηκαν. Έτσι θα συνεχίσω να πορεύομαι μέχρι το τέλος της καριέρας μου.

Σήμερα είσαι μέλος του ΔΣ στον ΣΟΑΑ. Ήσουν και άλλοτε. Θύμισέ μας.

Μέλος του Συνδέσμου από τη δεκαετία του ’80. Από τη δεκαετία του ’90 δε θυμάμαι πόσες φορές ήμουν μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής του ΣΟΑΑ. Είναι η πρώτη φορά φέτος που έθεσα υποψηφιότητα για το ΔΣ, και εξελέγην.

Σήμερα, έχει νόημα η εμπλοκή στον ΣΟΑΑ;

Πάντα έχει νόημα η εμπλοκή στον ΣΟΑΑ, ασχέτως αν δεν το είχα αποφασίσει σε επίπεδο ΔΣ. Ας μην ξεχνάμε ότι στο παρελθόν ως πρόεδροι του ΣΟΑΑ έχουν παρελάσει προσωπικότητες του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αναφέρω μερικούς, με την ευχή να μην παρεξηγηθώ από τους υπόλοιπους. Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, ο «Σιρόκο», ο Κώστας Σαμαρόπουλος («Νίνο»), ο Φίλιππος Αντωνιάδης, ο Γιάννης Λέκκας, ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου. Σήμερα, η εμπλοκή του Μάριου Ηλιόπουλου στον ΣΟΑΑ αποτελεί εγγύηση για τη λειτουργία του. Γεγονός πως σε αρκετές περιπτώσεις διαφωνούμε. Αυτήν τη στιγμή, όμως, πρόκειται για την καλύτερη επιλογή.

Θα πειστεί ο πρόεδρος Μάριος Ηλιόπουλος για έναν ΣΟΑΑ με οικονομικά τακτοποιημένα μέλη και αντίστοιχο ενδιαφέρον για όλες τις μορφές των αγώνων;

Το πρώτο σκέλος της ερώτησης είναι κάτι για το οποίο και εγώ έχω εκφράσει τις αντιρρήσεις μου, λέγοντας πως ο Σύνδεσμος πρέπει να έχει ένα δικό του, ανεξάρτητο ταμείο με τακτοποιημένα οικονομικά μέλη, και όχι απλώς ένα ταμείο το οποίο θα καλύπτεται για πάντα από τον ίδιο τον πρόεδρο.

Όσο για το ενδιαφέρον του για τις άλλες μορφές αγώνων πλην των Αναβάσεων, καθώς αυτό εννοείς, ξεκινώντας πριν από χρόνια τη θητεία του ως πρόεδρος του ΣΟΑΑ είχε ρίξει σχεδόν όλο το βάρος στο κομμάτι των Αναβάσεων και του Ενιαίου πρωταθλήματος, ενώ τα υπόλοιπα είδη αγώνων, κατά την προσωπική μου εκτίμηση, θα έπρεπε να τυγχάνουν μεγαλύτερης προσοχής.

Μετά την τελευταία επανεκλογή του, όμως, νομίζω πως έχει λάβει πλέον τα μηνύματα που εκπέμπουν και τα άλλα είδη αγώνων, και μπορώ να πω ότι πλέον ο ΣΟΑΑ έχει αρχίσει να κινείται διαφορετικά, τόσο για τους αγώνες ράλλυ όσο και για drift, dragster και, φυσικά, την ταχύτητα.

Θέτοντας εκτός των θεμάτων ασφαλείας και το θέμα της προβολής, αλλά και φυσικά του ελέγχου των οικονομικών πόρων και αυτών των ειδών αγώνων. Θέλω να επισημάνω ότι ο πρόεδρος Μάριος Ηλιόπουλος στο παρελθόν άκουγε ή μάθαινε πολλά, και από αυτά εφάρμοζε πολύ λίγα. Τώρα πλέον πιστεύω, και αυτό φαίνεται, ότι ακούει πολλά, τα φιλτράρει, και πολλά από αυτά τα εφαρμόζει.

Αν δεν ήταν οι περιβόητες κουβέρτες που τον απασχολούν, θα πήγαινε στην ΕΠΑ να διεκδικήσει;

Φυσικά, το θέμα των κουβερτών είναι ένα πρόβλημα που λογικό είναι να αφορά και τον ίδιο. Πέραν αυτού, όμως, υπάρχει ένα πακέτο διεκδικήσεων, όπως να μην αυξηθούν τα παράβολα γενικώς, το θέμα του χώρου των «prerace area», όπως λέγεται στις Αναβάσεις, καθώς και των αυτοκινήτων της κατηγορίας Ε.

Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι μόνο οι κουβέρτες που τον απασχολούν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι κουβέρτες δεν είναι πολύ σοβαρό και ζωτικό θέμα, το οποίο άπτεται και της δικής του αγωνιστικής ασφάλειας, οπότε είναι λογικό νομίζω να τον απασχολεί ιδιαίτερα.

Φυσικά θα περιμένω με τον ίδιο ζήλο να υποστηρίξει και το θέμα για τις διπλές μπαριέρες και για την ασφάλεια των αγώνων ράλλυ, καθώς επίσης να υπάρχει και μια πλήρης επιτήρηση των αγώνων dragster, όπου εκεί δυστυχώς είχαμε ένα σοβαρό ατύχημα και ένα δυστύχημα τον τελευταίο καιρό, καθώς επίσης για τους αγώνες drift και ταχύτητας. Είναι πάντως ενδιαφέρον ότι πριν από μερικά χρόνια, σε σχέση με τις κουβέρτες, πιθανώς θα επέβαλλε τη διατήρηση της χρήσης τους με τον δικό του τρόπο και δε θα το διεκδικούσε με υπομονή και ευγένεια, όπως τώρα.

Υπάρχει ελπίδα σοβαρής συνεργασίας του Συνδέσμου με την ΕΠΑ;

Παρόλο που η προσωπική μου θέση είναι ότι ο Σύνδεσμος πρέπει να υπάρχει στην ΕΠΑ και στην ΟΜΑΕ διά εκπροσώπου, είμαι κάθετος πως δεν πρέπει να έχει δικαίωμα ψήφου επί των αποφάσεων. Το δικαιολογώ ως εξής: Ο Σύνδεσμος ως όργανο εκπροσωπώντας τους οδηγούς δε θα δεχθεί ποτέ να ψηφίσει μέτρα τα οποία θα έθιγαν τα συμφέροντα των οδηγών και θα διευκόλυναν πιθανώς την εξουσία.

Εάν λοιπόν καταψηφίζει κάποιες προτάσεις, η ψήφος χάνεται και στην περίπτωση της ΕΠΑ και της ΟΜΑΕ. Δεν ανακοινώνεται πουθενά, περνάει απαρατήρητη η αρνητική ψήφος του εκπροσώπου του Συνδέσμου, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να στιγματίζεται ο ΣΟΑΑ ως νεροκουβαλητής της ΕΠΑ και της ΟΜΑΕ. Η ύπαρξη εκπροσώπου στο παρελθόν εξαρτιόταν από την καλή ή κακή διάθεση της εκάστοτε διοίκησης, παλαιότερα ΕΛΠΑ και τώρα ΟΜΑΕ.

Η νέα όμως υπουργική απόφαση επιβάλλει πλέον την παρουσία των αθλητών-οδηγών στα ΔΣ, και για αυτόν το λόγο πιστεύω ότι και ο Σύνδεσμός μας αυτό θα πρέπει να το εκμεταλλευτεί απόλυτα, δυναμικά και μαχητικά, με γνώμονα τα συμφέροντα των οδηγών. Να συμπληρώσω ότι οι αποφάσεις της ΕΠΑ και της ΟΜΑΕ θα πρέπει να επικοινωνούνται από τους εκπροσώπους στη διοίκηση του ΣΟΑΑ, και ο Σύνδεσμος άμεσα με πλήρη διαφάνεια να ενημερώνει τους οδηγούς.

Πόσο ανεξάρτητη θεωρείς την ΕΠΑ, σε σχέση με την ΟΜΑΕ;

Η ΕΠΑ θα έπρεπε να είναι ένας ανεξάρτητος φορέας των ελληνικών αγώνων, και όχι απλώς να γνωμοδοτεί, αλλά και να αποφασίζει σχετικά με τους ελληνικούς αγώνες και τους Έλληνες οδηγούς. Πιστεύω πως και η εκλογή της ΕΠΑ θα έπρεπε να λειτουργήσει με ένα καινούργιο και διαφορετικό μοντέλο, στο οποίο τα μέλη θα εκλέγονται και δε θα διορίζονται.

Επίσης πιστεύω ότι ακόμη και η ΟΜΑΕ θα έπρεπε να αλλάξει σοβαρά το σκεπτικό της και τις αποφάσεις της. Προσλαμβάνοντας έμμισθο μάνατζερ, τεχνοκράτη, που θα δημιουργούσε μια νέα τάξη πραγμάτων, και για να προκύψει προϊόν, το οποίο αυτήν τη στιγμή είναι ανύπαρκτο. Έτσι ώστε να το αξιοποιήσουν ανάλογα τα τμήματα Μάρκετινγκ και Διαφήμισης που πρέπει να δημιουργηθούν. Συζητάμε για το πιο ακριβό άθλημα και στη χώρα μας, όπως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, που παγκόσμια κατέχει την τρίτη θέση σε δημοτικότητα.

Ανεξάρτητη λοιπόν η ΕΠΑ και, αναρωτιέμαι, αν δεν έχει λόγο η ΟΜΑΕ στην ΕΠΑ, ποιος είναι ο ρόλος της;

Ο ρόλος της ΟΜΑΕ είναι να οργανώνει τα Σωματεία και να ασχολείται με αυτά, καθώς επίσης και οι σχέσεις της με την ελληνική πολιτεία, δηλαδή με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και το Υπουργείο Αθλητισμού. Θα πρέπει λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, στον ετήσιο προϋπολογισμό της ΟΜΑΕ να υπάρχει χωριστό κονδύλι που θα διαχειρίζεται η ΕΠΑ.

Παρένθεση: Κακά τα ψέματα, αν δεν είχε ιδρυθεί ο ΣΑΜΑΕ, δε θα είχαν γίνει εκλογές στον ΣΟΑΑ, που μέσα από αυτή την ακόμη άτυπη, αλλά ουσιαστική «απειλή» από παθιασμένους, ψάχνει το βηματισμό του… Πώς κρίνεις αυτή την προσπάθεια συναθλητών μας, κάποιοι πετυχημένοι στην κοινωνία, εξαιρετικοί και ως οδηγοί, αλλά πλέον και οργανωτές…

Κατ’ αρχάς δε θα ήμουν ποτέ απέναντι σε έναν Σύνδεσμο ο οποίος θα φροντίζει για τα συμφέροντα των οδηγών, είτε λέγεται ΣΑΜΑΕ, είτε διαφορετικά. Στο παρελθόν ο ΣΟΑΑ δεν κατάφερε να συσπειρώσει τους οδηγούς και να δημιουργήσει μέλη με ενδιαφέρον για τις τύχες του ελληνικού motorsport. Είναι σίγουρο ότι μια προσπάθεια, χωρίς αυτό να είναι θέμα ανταγωνισμού, και από έναν δεύτερο φορέα θα λειτουργήσει θετικά απέναντι στη διεκδίκηση αιτημάτων και σε θέματα ασφάλειας των οδηγών.

Όσο για τις εκλογές του ΣΟΑΑ, αυτές έπρεπε να είχαν γίνει αρκετούς μήνες νωρίτερα. Η δικαιολογία του τότε ΔΣ ότι δεν προέβαινε στη διενέργεια εκλογών ήταν καθαρά λόγω COVID. Για αυτό δεν μπορεί να αμφιβάλει κανείς. Για τους «παθιασμένους», όπως αναφέρεις, μακάρι το πάθος τους να έχει διάρκεια, προς όφελος των οδηγών και των διοργανωτών.

Υποθετικά, αν ήσουν για τριάντα ημέρες πρόεδρος των ελληνικών αγώνων, ποια τρία πράγματα θα διόρθωνες; Με τι θα καταπιανόσουν άμεσα;

Πρώτον, όπως προανέφερα, θα άλλαζα τη δομή ΕΠΑ-ΟΜΑΕ. Δεύτερον, θα προσπαθούσα να υπάρχει απόλυτη οικονομική διαφάνεια στα έσοδα και τα έξοδα και εν γένει στη διαχείριση της ΟΜΑΕ. Και τρίτον, θα προσπαθούσα να δημιουργήσω αυτό το προϊόν όπως αναφέρω πιο πάνω, ώστε η ΟΜΑΕ να είναι αυτή η οποία θα διαχειρίζεται με τη στήριξη της πολιτείας τη διοργάνωση διεθνών αγώνων, όπως είναι τα Ράλλυ Ακρόπολις, Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις κ.ά.

Να μην αποτελεί ένα απλό συνεργαζόμενο μέλος του Motorsport Greece, ενώ έχει το pouvoir sportif, ενώ πλέον μπορεί να αξιοποιήσει σε άλλο επίπεδο και τις σχέσεις της με τη FIA. Δεν ξέρω αν αυτό θα χρειαζόταν μία, δύο ή τρεις εβδομάδες, ή τρία χρόνια, αυτό όμως που σίγουρα χρειάζεται είναι η αλλαγή νοοτροπίας και η επιλογή προσωπικοτήτων για να διαχειριστούν με διαφάνεια, μέθοδο και μεράκι το χώρο.

Δεδομένου ότι ο ΣΟΑΑ έχει λόγο στην προβολή των αγώνων και με γεγονός ότι, αν και αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΑ για δύο μήνες, δεν είχα γνώση… έχει γραφείο Τύπου η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ; Να υπενθυμίσουμε ότι ο ΣΟΑΑ διαθέτει τον Στάθη Πετρόπουλο, που είναι και συνεργάτης σου. (Σ.Χ.: Αριστοτέχνης ο Στάθης και στη διαχείριση των ρόλων του, αποτέλεσμα του ήθους του.)

Κακώς δεν είχες γνώση για το Γραφείο Τύπου ΟΜΑΕ/ΕΠΑ. Έχω την εντύπωση πως, ως αναπληρωτής πρόεδρος ΕΠΑ και ένας από τους πιο έμπειρους δημοσιογράφους του χώρου, θα έπρεπε, ακόμη και αν δεν υπήρχε, που υπήρχε, να έπαιρνες το παιχνίδι επάνω σου.

Αν αντιμετώπιζες εμπόδια, δε θα έπρεπε να ξεχάσεις την ιδιότητά σου ως πρώην πρόεδρος του ΣΟΑΑ και θα έπρεπε να καταγγείλεις κάθε ενέργεια υπόθαλψης, όπου θα έβρισκες υποστηρικτές το μεγαλύτερο μέρος των συναδέλφων σου και των ΜΜΕ.

Όσο για το αν υπάρχει τώρα Γραφείο Τύπου στην ΟΜΑΕ και την ΕΠΑ, συμφωνούμε ότι ο ΣΟΑΑ διαθέτει τον εξαιρετικό και ως συνεργάτη μου, τον φίλο μας Στάθη Πετρόπουλο, αλλά για να μην παρεξηγηθούμε: ο Στάθης είναι μια χαρά στο ρόλο του στον ΣΟΑΑ και τον εκπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο. Νομίζω ότι απαιτείται μια επιλογή δημοσιογράφου για το ρόλο του Γραφείου Τύπου της ΕΠΑ-ΟΜΑΕ, με κριτήριο «όχι κομματικό», αλλά ικανοτήτων – θα ήταν ό,τι καλύτερο για να συνεχιστεί το εξαιρετικό έργο του Πάνου Διαμάντη.

Συνέντευξη Στράτος Φωτεινέλης

Είσαι ο μοναδικός που συνδυάζει τα σύγχρονα χρόνια γυαλί, μικρόφωνο, μπάκετ. Πλέον και σε καρέκλα κύρους, ως εκλεγμένο μέλος στο ΔΣ του ΣΟΑΑ…

Δε νιώθω μοναδικός στο γυαλί ή με το μικρόφωνο σχετικά με το ελληνικό motorsport. Πιστεύω απλώς ότι προοδευτικά και με τα χρόνια απέκτησα σοβαρές εμπειρίες, γιατί συνεργάστηκα με μικρά κανάλια, χωρίς να έχω τη μεγάλη υποστήριξη, με υποχρεώσεις. Πάλεψα με γνώμονα το συμφέρον των οδηγών, γιατί από εκεί προέρχομαι και εγώ, σεβόμενος τους 38 διαφορετικούς τίτλους (πρωταθλήματα, Κύπελλα, έπαθλα) που έχω κατακτήσει στους ελληνικούς αγώνες, αναγνωρίζοντας τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν όλοι αυτοί οι άνθρωποι για να μπορούν να συμμετάσχουν σε έναν ή σε πολλούς αγώνες των ελληνικών πρωταθλημάτων.

Ευτυχώς, σε έναν μεγάλο βαθμό αυτή η εμπειρία μου και η αγάπη μου για το χώρο του motorsport αναγνωρίζεται από τον κόσμο, ο οποίος αντιλαμβάνεται ότι η προσπάθεια μου δεν οφείλεται σε προσωπικά οφέλη. Όσο για τη σοβαρή καρέκλα κύρους στο ΔΣ του ΣΟΑΑ, έχω την εντύπωση ότι μέσα σε έναν Σύνδεσμο η ευθύνη όλων είναι μεγάλη. Όλα τα μέλη του ΔΣ έχουν κοινό σκοπό την προσφορά τους για το ελληνικό motorsport.

Αλήθεια, συγκρούονται οι δικοί σου ρόλοι; Νιώθεις ενίοτε άβολα;

Πολλές φορές έχω νιώσει άβολα, και για του λόγου το αληθές ήταν μία από τις αιτίες που παραιτήθηκα και από την εξελεγκτική επιτροπή της ΟΜΑΕ, αφού κάποιοι από αυτούς που ήλεγχα την Παρασκευή, την επομένη το Σάββατο είναι καλεσμένοι στην τηλεοπτική μου εκπομπή. Για αυτόν το λόγο, επέλεξα ο έλεγχος να περάσει στα χέρια άλλων εκλεγμένων συναδέλφων, οι οποίοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά αυτή με τον καλύτερο τρόπο.

Διαβάζοντας πρόσφατα στο FB τα πρακτικά του ΔΣ της ΟΜΑΕ, τι πιστεύεις; Υπάρχει ελπίδα;

Παρόλο που δεν έχω facebook, αλλά μου τα μετέφεραν, δε μου δημιουργήθηκε ιδιαίτερη έκπληξη, γνωρίζοντας τη λαϊκή παροιμία: «Ο λύκος την τρίχα αλλάζει, και όχι τη γνώση». Η ελπίδα πρέπει πάντα να υπάρχει και να πεθαίνει τελευταία. Στην προκειμένη περίπτωση, πολύ φοβάμαι ότι ο ρόλος της ΟΜΑΕ θα υποβαθμιστεί, και το υπονοούμενο γεννά πολλές υποψίες για το ρόλο της Ομοσπονδίας σε βάθος χρόνου. Όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν… Πολύ φοβάμαι ότι, αν δεν έχει έρθει ήδη, έρχεται μια νέα τάξη πραγμάτων στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Θέλεις κάτι να προσθέσεις;

Αν δε γίνει κάτι σοβαρό και με πλάνο, όντως δεν υπάρχει ελπίδα, και εγώ πλέον, όπως και εσύ, Σ.Χ., και άλλοι με εμπειρία, στην ηλικία μας μπορούμε να κάνουμε μόνο ευχές. Ίσως αν κάποια από αυτά τα οποία ανέφερα σε αυτήν τη συνέντευξη, από το βήμα που μου έδωσε ο φίλος μου ο Στράτης στο www.4troxoi.gr, καταφέρουν να μετουσιωθούν σε πράξη, να είστε βέβαιοι ότι υπάρχει ελπίδα για τον υπέροχο χώρο των ελληνικών αγώνων.

Με σεβασμό προς όλους, Στράτος Φωτεινέλης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Stratos Foteinelis
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ