top icon
Αγώνες

ERC: Νικητής ο Lappi στη Λετονία

Ο ταλαντούχος και πολλά υποσχόμενος Φινλανδός Εsapekka Lappi, κατάφερε να επικρατήσει στον δεύτερο γύρο του ERC που διεξήχθη στους παγωμένους δρόμους της Λετονίας, οδηγώντας ένα εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.

Ο δεύτερος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, διεξήχθη στη Λετονία, σε παγωμένους και χιονισμένους δρόμους, σε έναν αγώνα που παρουσίασε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό, αφού η νίκη κρίθηκε την τελευταία ημέρα. Μεγάλος νικητής και πρωταγωνιστής αναδείχθηκε ο ταλαντούχος οδηγός της Skoda, Esapekka Lappi, οδηγώντας φυσικά ένα Fabia S2000. Ο Φινλανδός, που είναι και η μεγάλη ελπίδα της “φινλανδικής μαφίας” για τον επόμενο Φινλανδό Παγκόσμιο Πρωταθλητή, σημείωσε την πρώτη του νίκη για φέτος στο θεσμό, και τη δεύτερη γενικότερα. Ο Lappi βρήκε μεγάλη αντίσταση από τον νεαρό Vasily Gryazin, ο οποίος εξέπληξε τους πάντες με τις επιδόσεις του. Ο νεαρός Ρώσος ξεκίνησε εντυπωσιακά τον αγώνα με το Ford Fiesta S2000 καταφέρνοντας να περάσει στην κορυφή στο πρώτο σκέλος το Σάββατο. Την επόμενη το πρωί προσπάθησε να παραμείνει εκεί, όμως ο Lappi με μία σειρά από ταχύτερος χρόνους σκαρφάλωσε στην κορυφή και παρά ένα τετ α κε, κατάφερε να επικρατήσει στο τέλος με διαφορά μεγαλύτερη των 30 δευτερολέπτων.

Βέβαια, στο μέγεθος της διαφοράς ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι στο τέλος ο Gryazin επικεντρώθηκε στο να κατακτήσει το πρώτο βάθρο της καριέρας του στο ERC, αν και η προσπάθεια του λίγο έλειψε να τιναχτεί στον αέρα μία ε.δ. πριν το τέλος. Συγκεκριμένα, στην προτελευταία ε.δ. το κιβώτιο του Fiesta έμεινε μόνο με 4η σχέση στο κιβώτιο και ευτυχώς ακολουθούσε σέρβις, στο οποίο οι μηχανικοί του το αντικατέστησαν και ο νεαρός Ρώσος κατάφερε να αγωνιστεί στην τελευταία ε.δ. και να τερματίσει κάπως έτσι τον αγώνα. Αρκετά πίσω από τους δύο πρώτους βρέθηκε ο Graig Breen στην πρώτη του φετινή εμφάνιση στο θεσμό, και ίσως στην τελευταία του με το Peugeot 207 S2000. Ο Βρετανός που τερμάτισε τρίτος, αναμένεται από τον επόμενο γύρο του θεσμού, που θα είναι το δικό μας Ακρόπολις, να έχει στη διάθεση του το Peugeot 208 T16, το οποίο πιθανότατα θα πάρει ομολογκασιόν την 1η Μαρτίου. Το έργο του Breen δεν ήταν εύκολο, αφού στη μάχη του βάθρου βρέθηκε και ο νικητής του Ράλλυ Πολωνίας το 2013, Kajetan Kajetanowic με το Ford Fiesta R5.

Στην 5η θέση της γενικής, τερμάτισε ο Sepp Wiegand με το δεύτερο εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από τη σειρά εκκίνησης, χάνοντας πολύτιμο χρόνο στην αρχή του αγώνα, πέφτοντας συγκεκριμένα στην 22η θέση της γενικής. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Bryan Bouffier, που πριν από μερικές εβδομάδες είχε τερματίσει δεύτερος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μόλις στη 2η ε.δ. του αγώνα, αφού νωρίτερα είχε προλάβει να προκαλέσει ζημιά στο ψυγείο του Citroen DS3 RRC μετά από μικρή έξοδο. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά την ακύρωση του Ράλλυ Ρουμανίας, για λόγους ασφαλείας ελέω της αναμενόμενης ισχυρής χιονόπτωσης τις ημέρες του αγώνα, το Ice Master Trophy που είχε προκηρύξει για η Eurosport Events για τους τρεις πρώτους αγώνες, θα καταλήξει μετά από τα αποτελέσματα σε Αυστρία και Λετονία στα χέρια του Robert Kubica._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ