Η Pirelli έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εκτιμήσεις της για τις διαφορές που έχουν σε απόδοση οι γόμες που δοκίμασαν οι ομάδες κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.

Το πέρας των δοκιμών συνοδεύτηκε και από τα πρώτα επίσημα στοιχεία για την διαφορά μεταξύ των πέντε γομών που έτρεξαν οι ομάδες σε αυτές τις 8 ημέρες: τη μέση, τη μαλακή, την πολύ μαλακή, την ultrasoft και την νέα για τη φετινή σεζόν hypersoft.

Σε ό,τι αφορά τις μέσες γόμες της γκάμας, από τη μέση στη μαλακή η διαφορά είναι στα 0.8 δλ., ενώ από τη μαλακή στην πολύ μαλακή υπολογίζεται στα 0.4 δλ.

Για τις πλέον μαλακές επιλογές, η διαφορά από την πολύ μαλακή στην ultrasoft κυμαίνεται στα 0.6 δλ., και από την ultrasoft στην hypersoft από 0.7 εώς 0.8 δλ.

Αυτό που πρέπει να επισημανθεί είναι πως οι εκτιμήσεις είναι καθαρά με βάση τους μέσους όρους από διάφορες ομάδες, ενώ μία σημαντική μεταβλητή είναι και η νέα άσφαλτος που στρώθηκε πρόσφατα στην πίστα της Βαρκελώνης.

Ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelliγια την F1, δήλωσε σχετικά:

«Η πίστα έχει πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με πριν. Η παλιά ήταν πολύ πιο σκληρή, προκαλούσε μεγαλύτερη φθορά, ήταν κατάλληλη για περισσότερο σκληρές γόμες. Αυτή η άσφαλτος είναι πιο ομαλή, αλλά έχει πολύ καλή πρόσφυση. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε λιγότερη φθορά, γιατί η άσφαλτος δεν καταπονεί τα ελαστικά, αλλά υπάρχει και πρόσφυση»._Δ.Μ.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
50% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
50% (1 ψήφος)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 2
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά