top icon
Αγώνες

F1: Preview GP Γερμανίας

Μετά από μια χρονιά εκτός ημερολογίου, το Νurburgring ανοίγει και πάλι τις πύλες του να υποδεχτεί την Formula 1 και να προσφέρει ακόμη ένα συναρπαστικό Grand Prix.

Το 2010 έμεινε εκτός ημερολογίου και φέτος το Νίρμπουργκρινγκ προστέθηκε ξανά όχι ως το ευρωπαϊκό Grand Prix, όπως συνηθιζόταν, αλλά ως το γερμανικό, το οποίο τα τελευταία χρόνια φιλοξενούσε η πίστα του Χόκενχαϊμ.
 
Αυτό που χαρακτηρίζει το Νίρμπουργκρινγκ είναι οι απότομες και συχνές εναλλαγές του καιρού που μπορούν να βγάλουν, αλλά και να βάλουν στο παιχνίδι διεκδίκησης της νίκης όλους τους οδηγούς. Είναι τόσο απροσδόκητα μη προβλέψιμος που μπορεί να καταστρέψει τις στρατηγικές των ομάδων.
«Το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο τεχνικές πίστες που αγωνιζόμαστε με τα ελαστικά να δέχονται μεγάλες τιμές πλευρικής δύναμης και αυτό κάνει τη στρατηγική των ομάδων ακόμη πιο σημαντική» τόνισε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι.
 
Ο πρωτοπόρος και Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ «παίζει» εντός έδρας και θέλει τη νίκη όχι μόνο για να ξεκαθαρίσει μία ώρα νωρίτερα την υπόθεση τίτλος, αλλά και να πανηγυρίσει μία ακόμη νίκη μπροστά στους συμπατριώτες του. Και δεν είναι μόνο ο Φέτελ που παίζει εντός, αλλά και οι Μίκαελ Σουμάχερ, Νίκο Ρόζμπεργκ, Νικ Χέιντφελντ, Τίμο Γκλογκ και Αντριαν Σούτιλ, έτσι ο αγώνας αποκτά ιδιαίτερη σημασία για πολλούς οδηγούς στο γκριντ.
 
Grand Prix Γερμανίας
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 22-24 Ιουλίου
Νίρμπουργκρινγκ
Έτος κατασκευής/Πρώτο GP F1 1927/1951
GP που έχουν διεξαχθεί στην πίστα/χώρα 38/57
Μήκος πίστας 5.148 μ.
Γύροι 60 (308,863 χλμ.)
Αριθμός στροφών (δεξιές/αριστερές) 15 (9/6)
Μέγιστη τελική ταχύτητα 2009 303,5 χλμ./ώρα
Μέση ωριαία ταχύτητα 205 χλμ./ώρα
Ρεκόρ συνολικής απόστασης 1:32:35.101 (Μίκαελ Σουμάχερ, Ferrari, 2004)
Ρεκόρ pole position 1:28.351 (Μίκαελ Σουμάχερ, Ferrari, 2004)
Ρεκόρ ταχύτερου γύρου 1:29.468 (Μίκαελ Σουμάχερ, Ferrari, 2004)
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Αρνητική άντωση 8/10
Φθορά ελαστικών 7/10
Καταπόνηση φρένων 10/10
Παροχή πρόσφυσης 8/10
Κατανάλωση καυσίμου 8/10
Αλλαγές σχέσεων 58
Τέρμα γκάζι στο γύρο/μεγαλύτερο τμήμα με τέρμα γκάζι 62%/800 μ. (11 δλ.)
Pit lane: Απώλεια χρόνου/μήκος 17,8 δλ./380 μ.
Μέσος όρος αυτοκινήτων ασφαλείας ανά αγώνα 0,2
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ