Αγώνες Formula 1

F1: Σκέψεις για περισσότερους αγώνες στην Ευρώπη σε Hockenheim, Mugello ή Imola

Η Formula 1 θέλει να κάνει ακόμα έναν ή δύο αγώνες επί ευρωπαϊκού εδάφους μετά το Ιταλικό GP, με τις πίστες του Hockenheim και του Mugello, ακόμα και της Imola, να έχουν πέσει στο τραπέζι ως πιθανοί προορισμοί.

Την Τρίτη, η Formula 1 παρουσίασε το πρώτο σκέλος του προγράμματός της, το οποίο αποτελείται από 8 αγώνες σε 6 πίστες, και ολοκληρώνεται στις 6 Σεπτεμβρίου στη Μόντσα.

Για να θεωρηθεί, όμως, το πρωτάθλημα «παγκόσμιο» θα πρέπει να γίνουν το ελάχιστο 8 αγώνες σε 3 ηπείρους, αλλά αυτό το ενδεχόμενο φαντάζει δύσκολο τη δεδομένη στιγμή.

Υπάρχει, φυσικά, και το όριο των 15 Grand Prix που προβλέπεται στα συμβόλαια της FOM με τους τηλεοπτικούς παρόχους ώστε να πληρωθεί από τα τηλεοπτικά και διαφημιστικά έσοδα.

Επομένως, το σπορ εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει ακόμα δύο GP στην Ευρώπη, προτού πετάξει για την Ασία ή την Αμερική.

Μέσα στις πίστες που έχουν συζητηθεί για τη διοργάνωση αυτών των αγώνων είναι το Hockenheim, το Mugello και η Imola.

Σε περίπτωση που γίνουν αυτά τα δύο GP, και θεωρούνται δεδομένα δύο GP στο Μπαχρέιν και ένα στο Άμπου Ντάμπι (που θα είναι κι ο τελικός της σεζόν στις 13 Δεκεμβρίου), μένουν ακόμα δύο αγώνες για το «μαγικό» 15.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport, τα GP σε Αζερμπαϊτζάν, Σιγκαπούρη και Ιαπωνία είναι σίγουρα εκτός προγράμματος, καθώς τα πρώτα δύο έχουν ανάγκη την παρουσία του κοινού για να σημειώσουν έσοδα, ενώ οι Ιάπωνες είναι διστακτικοί στο να ανοίξουν ακόμα τα σύνορά τους ελέω κορωνοϊού. Το ίδιο ισχύει και για το Βιετνάμ, που εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τη διεξαγωγή αγώνα το φθινόπωρο.

Επομένως, υπάρχει η σκέψη για διπλό GP στο Σότσι της Ρωσίας, που φαίνεται να αποτελεί μία αρκετά βιώσιμη λύση για διάφορους λόγους: η πίστα έχει ήδη ξενοδοχεία σε απόσταση αναπνοής, είναι εύκολος ο αποκλεισμός όλων και η διατήρηση των αποστάσεων, ενώ το μεγάλο ξέσπασμα κρουσμάτων του ιού παρουσιάζεται βασικά στη Μόσχα, οπότε η παραθαλάσσια πόλη δεν έχει θέμα να διοργανώσει ένα event.

Το θέμα για την τρίτη ήπειρο είναι το πιο δυσεπίλυτο: μπορεί το Μεξικό να δηλώνει ότι θέλει να φιλοξενήσει αγώνα, αλλά η κατάσταση με τον ιό εκεί είναι εφιαλτική, ενώ το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τη Βραζιλία. 

Ο Καναδάς φαίνεται εκτός ήδη, την ώρα που οι ΗΠΑ μοιάζουν -παραδόξως- μία καλή εναλλακτική, αλλά όχι στο Austin, παρά στην Ινδιανάπολη. Κι αυτό, γιατί η πίστα του Τέξας έχει απολύσει όλο το προσωπικό της εν μέσω πανδημίας, και ακόμα και το IndyCar την αφαίρεσε από το πρόγραμμά του. Το Indy είναι έτοιμο να φιλοξενήσει αγώνες, αν η F1 το θελήσει.

Οι επόμενες τρεις εβδομάδες είναι κρίσιμες για το πρόγραμμα, και οι ανακοινώσεις θα πρέπει να αναμένονται λίγο πριν την έναρξη της σεζόν στην Αυστρία._Δ.Μ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου