Με τη Mercedes να βρίσκεται στην κορυφή και των δύο διαδικασιών ελεύθερων δοκιμών στο Ισπανικό GP έκλεισε η πρώτη μέρα, τη στιγμή που το τοπίο παραμένει θολό σχετικά με τη δυναμική των τριών πρωτοπόρων.

Στο FP1, καμία ομάδα δεν έφτασε στα κανονικά επίπεδα απόδοσής της, αφού έπρεπε πρώτα να αξιολογηθούν οι συνθήκες και να βρουν οι οδηγοί τα όρια της πίστας. Για αυτόν το λόγο έκαναν και αρκετά λάθη: αέρας και σκόνη έπαιξαν το δικό τους ρόλο.

Σε αυτήν την πρώτη διαδικασία, ο Bottas ήταν σαφώς ταχύτερος του teammate του, Lewis Hamilton, που με τη σειρά του άφησε πολύ πίσω τους Vettel, Verstappen και Raikkonen. Ο Ricciardo είχε μία άτυχη στιγμή, όταν στην Κ4 έχασε τη γραμμή του και βρέθηκε στις μπαριέρες. Επιπλέον, στα highlights του session συγκαταλέγεται η συμμετοχή του Robert Kubica για λογαριασμό της Williams, κάνοντας την επιστροφή του σε αγωνιστικό τριήμερο μετά το GP του Άμπου Ντάμπι το 2010.

Στη συνέχεια των ελεύθερων δοκιμών, το σκηνικό άλλαξε σημαντικά. Η Mercedes παρέμεινε η ταχύτερη ομάδα, με τον Hamilton πλέον στην κορυφή μετά τις γρήγορες προσπάθειες των οδηγών, τη στιγμή που η Red Bull έδειχνε γρήγορη κάνοντας το 2-3. Τέταρτος ήταν οVettel, αφήνοντας πέμπτο τον Bottas και έκτο τον Raikkonen. Ωστόσο, και πάλι ο αέρας, αλλά και οι σαφώς υψηλότερες θερμοκρασίες επηρέασαν τις προσπάθειες των οδηγών, με τα λάθη να αποτελούν και πάλι τον κανόνα για τους περισσότερους εξ αυτών.

Πιο πίσω, αρκετά γρήγορη φάνηκε η Haas, έχοντας αμφότερους τους οδηγούς τη στη δεκάδα, τη στιγμή που η Force India έδειξε δείγματα βελτίωσης μετά και το ανέλπιστο βάθρο του Perez στο Μπακού. Η McLaren ακολουθούσε, έχοντας να αντιμετωπίσει κι ένα πρόβλημα με το μονοθέσιο του Vandoorne, στο οποίο αναγκάστηκε να αλλάξει πάτωμα στο ξεκίνημα της διαδικασίας.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το ρυθμό αγώνα των τριών πρώτων ομάδων, η πραγματικότητα είναι πως και πάλι συμπεράσματα δεν μπορούν να εξαχθούν – τουλάχιστον με μία σχετική ασφάλεια. Οι Verstappen και Ricciardo φάνηκαν να έχουν το πάνω χέρι, τόσο με τη μαλακή, όσο και με την πολύ μαλακή, ακολουθούμενοι από τον Bottas, τον Vettel και τον Hamilton (με αυτή τη σειρά). Ο Raikkonen δεν μπόρεσε να συμπληρώσει αρκετούς γύρους, αφού γύρισε νωρίς στα pitsμε πρόβλημα -πιθανότατα- στον κινητήρα της SF71H.

Τα πάντα αναμένεται να ξεκαθαρίσουν με το FP3 αύριο στις 13:00 και τις κατατακτήριες στις 16:00, από την πίστα της Βαρκελώνης._Δ.Μ.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά