top icon
Αγώνες

WRC: Η αναβίωση του Τ16!

Ο θρυλικός κωδικός T16 επανέρχεται, αφού θα συνοδεύει το τελευταίο αγωνιστικό μοντέλο της Peugeot Sport προδιαγραφών κατηγορίας R5, το ολοκαίνουργιο 208 Τ16!

Ο θρυλικός κωδικός T16 επανέρχεται, αφού θα συνοδεύει το τελευταίο αγωνιστικό μοντέλο της Peugeot Sport προδιαγραφών κατηγορίας R5, το ολοκαίνουργιο 208 Τ16!
 
Η σχέση της Peugeot με τους αγώνες Ράλλυ και τις ειδικές διαδρομές μόνο τυχαία δεν είναι. Οι δεσμοί ανάμεσα στις δύο πλευρές είναι ιδιαίτερα ισχυροί, με τη γαλλική εταιρία να έχει γράψει ιστορία στο Παγκόσμιο, και όχι μόνο, Πρωτάθλημα Ράλλυ, μετρώντας πέντε τίτλους Κατασκευαστών και 48 νίκες. Για αυτό δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι παρόλο που από το 2005 δεν υφίσταται εργοστασιακή παρουσία στην κορυφαία κατηγορία του WRC, η Peugeot Sport παρουσιάζει αγωνιστικά μοντέλα τα οποία κατακτούν νίκες και τίτλους. Έτσι και τώρα, μετά την σύσταση της νέας κατηγορίας R5, η Peugeot προχώρησε στην εξέλιξη ενός τετρακίνητου υπετροφοδοτούμενου 208 με κινητήρα 1.600 κ.εκ., το οποίο θα συνοδεύεται από έναν θρυλικό κωδικό. Τ16!
 
Αυτή η κίνηση πρόσδωσε αίγλη και ενδιαφέρον γύρω από το νέο 208, προκαλώντας αναστάτωση και θερμές αντιδράσεις από τους φίλους του σπορ. Ένας από τους λόγους που η γαλλική εταιρία προχώρησε σε αυτή την κίνηση, είναι ο εορτασμός των 30 χρόνων του 205. Ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι το γεγονός ότι αυτή η ανακοίνωση της Peugeot έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του Grou PSA για τις απώλειες που είχε μέσα στο 2012, οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα μία σειρά από φημολογίες σχετικά με το μέλλον των Peugeot και Citroen στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιμένουμε κάποια εργοστασιακή εμπλοκή, αφού είναι ένα πρόγραμμα πελατών και ιδιωτών. Παρόλα αυτά, μοιάζει σίγουρο ότι εξελίξεις μέσα στο Group θα υπάρχουν, αφού στον αέρα είναι το πρόγραμμα του WTCC για τη Citroen, το οποίο κάποιοι θεωρούν ότι μπορεί να έχει αντίκτυπο στην ομάδα της Peugeot.
 
Μέχρι τότε, κρατάμε τον κωδικό T16 που θα συντροφεύει πλέον το 208, το οποίο αναμένεται μέσα στο χρόνο να βρεθεί στις ειδικές διαδρομές δια χειρός Craig Breen. Ο Ιρλανδός έχει αναλάβει μεγάλο μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου και θα είναι από τους του πρώτους που θα το οδηγήσουν στο ERC, και πιθανόν σε κάποιους αγώνες του WRC. Σημειώστε, ότι την ίδια ώρα η Ford πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές του Fiesta προδιαγραφών R5, με τον Μatthew Wilson να έχει αναλάβει την εξέλιξη του, ενώ θα είναι και ένας από τους οδηγούς που θα δούμε πίσω από το τιμόνι του στις ειδικές διαδρομές. Για την ιστορία, η κατηγορία R5 ουσιαστικά αντικαθιστά τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000._Π.Τ.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ