top icon
Αγώνες

56ο Ράλλυ Ακρόπολις: Πρώτη γεύση!

Σήμερα, λίγο έξω από την Κόρινθο, και συγκεκριμένα στα Εξαμίλια, οι πρωταγωνιστές του PWRC, και ανάμεσα τους ο Λάμπρος Αθανασούλας, πήραν μία πρώτη γεύση από τους ελληνικούς δρόμους, ρυθμίζοντας παράλληλα και τα αυτοκίνητα τους, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγώνα.

Μαζί τους, βρέθηκε και ο «δικός μας» Λάμπρος Αθανασούλας, ο οποίος με τον Νίκο Ζακχαίο στο δεξί του μπάκετ, θα λάβουν μέρος στον εθνικό μας αγώνα οδηγώντας ένα Skoda Fabia S2000. Μέσα από την συγκεκριμένη ενότητα, ο Λάμπρος θα μας μεταφέρει κάθε ημέρα το κλίμα, αλλά και την εμπειρία του από τον αγώνα, αρχής γενομένης από σήμερα, όπου και ο ταλαντούχος πρώην «Γίνε Πρωταθλητής», πήρε μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες του αυτοκινήτου του.
 
«Η πρώτη επαφή με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, πάντα σε ξενίζει λίγο. Χαρακτηριστικά, θυμάμαι πέρσι ότι το αυτοκίνητο δεν μου άρεσε στην αρχή, αλλά με την πάροδο των αγωνιστικών χιλιομέτρων αισθανόμουν όλο και καλύτερα. Βέβαια, φέτος δεν μπορώ να πω ακριβώς το ίδιο, αφού από την πρώτη στιγμή το αυτοκίνητο μου άρεσε πάρα πολύ. Έχει πολύ καλό κινητήρα, από τον οποίο δεν λείπει η ισχύς στις υψηλές στροφές, αλλά ούτε και η ροπή, η οποία είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική. Το κιβώτιο και τα φρένα είναι εξαιρετικά, με το πρώτο να βοηθάει τα μέγιστα κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Το τιμόνι είναι πάρα πολύ γρήγορο, ενώ είναι λίγο ευαίσθητο το πίσω μέρος στα πατημένα κομμάτια. Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε οδηγώντας το αυτοκίνητο για πρώτη φορά, ήταν οι τάσεις υπερστροφής, όταν και άφηνες το πεντάλ της βενζίνης.
 
Από εκείνο το σημείο και έπειτα, αρχίσαμε μία προσπάθεια να το κάνουμε πιο ουδέτερο, έτσι ώστε να μπορούμε να το ευχαριστηθούμε ακόμα περισσότερο. Σίγουρα, η εμπειρία μου από το Fiesta S1600 βοήθησε στην προσαρμογή. Όλα μου φάνηκαν οικεία, και συγκεκριμένα ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα όπου και πρέπει να παραμένεις κοντά στο όριο περιστροφής του κινητήρα, όσο και η λειτουργία του σειριακού κιβωτίου. Όμως, όσο ενθουσιασμένος και αν ήμουν με το αυτοκίνητο, αυτό που είχα στο μυαλό μου, ήταν να βελτιώσω το στήσιμο του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να μην μου προκαλεί ανασφάλεια στα πολλά χιλιόμετρα.
 
Αυτό που αποφασίσαμε και δοκιμάσαμε, ήταν να σφίξουμε την ανάρτηση μπροστά, με αποτέλεσμα να είναι καλύτερο και να μην τερματίζει, μη χάνοντας παράλληλα και την πρόσφυση. Παράλληλα, δοκίμασα και άλλαξα τον τρόπο οδήγησης μου, χρησιμοποιώντας το αριστερό μου πόδι στο φρένο, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «κάθεται» καλύτερα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου στα πατημένα κομμάτια. Τότε, μπορώ να πω ότι αρχίσαμε να το ευχαριστιόμαστε ακόμα περισσότερο. Εκμεταλλευτήκαμε ακόμα περισσότερο και τις δυνατότητες του κινητήρα, αλλάζοντας κοντά στις 8.300 σ.α.λ., αλλά και των φρένων, τα οποία είναι εξαιρετικά. Με τα περίπου 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα που πραγματοποιήσαμε, βελτιωθήκαμε και εμείς, αφού ουσιαστικά συνειδητοποίησα τι πρέπει να κάνω. Με αυτόν τον τρόπο, μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι.
 
Η αυριανή ημέρα ξεκινάει νωρίς το πρωί για εμάς, αφού θα πρέπει να πραγματοποιήσουμε το πρώτο μέρος των αναγνωρίσεων. Ανυπομονούμε να γράψουμε και να δούμε τις ειδικές διαδρομές σε τι κατάσταση βρίσκονται, αισθανόμενοι πάντα τυχεροί που οδηγούμε ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, χάρη και στη βοήθεια των χορηγών μας. Περισσότερα αύριο, αναφορικά με τις ειδικές διαδρομές»._Λάμπρος Αθανασούλας
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ