X
Αγώνες

FIA Rally Star: Με Crosscars του Thierry Neuville η αξιολόγηση των νέων οδηγών

Η εταιρεία του Thierry Neuville, LifeLive, θα παρέχει τα Crosscars που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διαδικασία αξιολόγησης στο νεοσύστατο FIA Rally Star.

Το FIA Rally Star, προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) και των κατά τόπους Ομοσπονδιών (ASN), είναι η πλέον οργανωμένη κίνηση των τελευταίων ετών, ώστε να ανιχνευθούν τα αγωνιστικά ταλέντα του μέλλοντος.

Άλλωστε, η ιστορία έχει δείξει πως ειδικά τα τελευταία χρόνια, τέτοιες προσπάθειες ανάδειξης ταλέντων είναι εξαιρετικά χρήσιμες. Οι Sebastien Loeb και Sebastien Ogier είναι “απόφοιτοι” της FFSA, ενώ τόσο οι δυο Γάλλοι, όσο και οι Dani Sordo, Craig Breen και Elfyn Evans έχουν κατακτήσει το JWRC. Επιπλέον, οδηγοί όπως οι Ott Tanak και Hayden Paddon αναδείχθηκαν από το Pirelli Star Driver, θεσμό αντίστοιχης “θεματικής” στις αρχές της δεκαετίας.

Στο πλαίσιο της εξέλιξης του FIA Rally Star, η Διεθνής Ομοσπονδία ανακοίνωσε πως η αξιολόγηση των νεαρών οδηγών, που θα περάσουν από τα “προκριματικά” της εικονικής πραγματικότητας των eSports, στους άτυπους “ημιτελικούς” με crosscars, θα γίνει με οχήματα της Βελγικής LifeLive του Thierry Neuville.

Υπενθυμίζουμε, πως το Rally Star ξεκίνησε στις αρχές του έτους και αποτείνεται σε νεαρούς οδηγούς ηλικίας 17 έως 26 ετών. Η πρώτη διαδικασία επιλογής θα γίνει από τις εθνικές ομοσπονδίες μέσω του virtual gaming. Οι οδηγοί, θα διαγωνιστούν είτε στο WRC 9, το επίσημο παιχνίδι του WRC, είτε στο motorkhana, μια ειδική εφαρμογή που σχεδιάστηκε για να δοκιμαστούν οι ικανότητες χειρισμού των νέων οδηγών, σε ένα αυτοκίνητο δρόμου.

Οι κορυφαίοι από κάθε χώρα, θα βρεθούν στους τελικούς ανά Ήπειρο (Ευρώπη, Νότια Αμερική, Βόρεια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός, Μέση Ανατολή, Αφρική, Βόρεια Αφρική) στο δεύτερο μισό της σεζόν, όπου θα δώσουν την πραγματική τους μάχη με το χρονόμετρο, οδηγώντας τα crosscars της ομάδας του Neuville.

Οι 7 ταχύτεροι, τουλάχιστον μία εκ των οποίων θα είναι γυναίκα, θα εκπαιδευτούν για μια χρονιά και έπειτα, θα συμμετάσχουν σε 6 αγώνες με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally3, προϊόν συνεργασίας της FIA με την M-Sport. Οι 4 κορυφαίοι, εκ των οποίων τουλάχιστον μια γυναίκα, θα ακολουθήσουν δύο σεζόν στο FIA Junior WRC, ενώ εφόσον κάποιος εξ αυτών κερδίσει τον τίτλο, θα “αποφοιτήσει” άμεσα για το WRC 3.

Επιστρέφοντας στα  crosscars TN5, αυτά διαθέτουν σωληνωτό πλαίσιο και κινητήρα μοτοσικλέτας, προσφέροντας την ιδανική πλατφόρμα για εισαγωγή στην αγωνιστική οδήγηση. Η LifeLive δημιουργήθηκε από τον Thierry Neuville το 2016, με στόχο να προσφέρει την ευκαιρία σε νέους οδηγούς να γνωρίσουν τους χωμάτινους αγώνες. Την καθημερινότητα της LifeLive, έχει αναλάβει ο μικρότερος αδελφός του οδηγού της Hyundai, Yannick Neuville.

“Εδώ και αρκετό καιρό, έχω αποφασίσει να βοηθήσω στην προώθηση και αναβάθμιση των αγώνων XC (Crosscar), ως μια μορφή που βοηθά στον εντοπισμό μελλοντικών οδηγών ράλλυ”, δήλωσε ο Thierry Neuville. “Υπάρχουν βασικά στοιχεία της οδήγησης XC που είναι κοινά με εκείνα της οδήγησης ράλλυ και είναι εξαιρετικό που το FIA Rally Star το αγκαλιάζει, καθώς το χρησιμοποιεί ως μια πλατφόρμα αξιολόγησης των οδηγών στους τελικούς ηπείρων και γυναικών.

“Ανυπομονώ να δω πολλούς οδηγούς και κυνηγούς ταλέντων να ανακαλύπτουν αυτή τη δομή και να τη δω να αναπτύσσεται ως μια ιδανική και προσιτή πλατφόρμα για αναδυόμενα ταλέντα από όλον τον κόσμο”.

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής του FIA Rally Star, Jerome Roussel, καλωσόρισε τον Thierry Neuville στο πρόγραμμα: “Είναι πραγματικά καλό να έχουμε τη LifeLive και τον Thierry σε αυτό μαζί μας. Ήταν εύκολο να διακρίνουμε το πάθος του για τα CrossCars και πώς αυτό μπορεί να δουλέψει με το Rally Star. Είναι πράγματι ένας άνθρωπος που θέλει να  συμμετέχει ενεργά σε αυτό, όπως είδαμε όταν είχαμε μια ημέρα δοκιμών με το αυτοκίνητο τον Νοέμβριο και εργαζόταν σε αυτό ο ίδιος. Είναι ωραίο που εμπλέκεται με αυτόν τον τρόπο”.

Όσον αφορά στην ανταπόκριση του Rally Star κατά τις πρώτες ημέρες του νέου θεσμού, ο Roussel ανέφερε στο DirtFish: “Είναι φανταστική. Οι πρώτοι ηπειρωτικοί τελικοί θα γίνουν στα μέσα Ιουνίου στην Ευρώπη και οι Ομοσπονδίες έχουν έως 10 ημέρες πριν από τον τελικό, για να δηλώσουν τους οδηγούς τους. Η ανταπόκριση από τις τοπικές Ομοσπονδίες και τους οδηγούς ήταν σε υψηλό επίπεδο”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!