07 Μαρ 2018

RallycrossRX: Και η Hyundai στο κόλπο!

Ο Marcus Gronholm δημιούργησε τη δική του ομάδα, η οποία και θα συμμετέχει με δύο Hyundai i20 στο Π.Π.RallycrossRX για τους Timur Timerzyanov και Niclas Gronholm, χωρίς όμως εργοστασιακή εμπλοκή.

Η φημολογία που ήθελε τον Marcus Gronholm και τη Hyundai να βρίσκονται σε επαφές, και να σχεδιάζουν τη δημιουργία ομάδας για το Π.Π.RallycrossRX, εν τέλει είχε βάση. Ο Φινλανδός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC θα ηγηθεί της GRX Taneco Team, η οποία και θα ακολουθήσει το θεσμό με δύο Hyundai i20. Η εμπλοκή της κορεάτικης εταιρίας δεν θα είναι εργοστασιακού επιπέδου, αντίστοιχη με αυτή των VW και Peugeot, αφού η ομάδα του Gronholm ουσιαστικά αγόρασε τα δύο i20 WRC και επάνω σε αυτά “έκτισε” τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rallycross. Βέβαια, η σχέση του Gronholm με τον επικεφαλής της Hyundai WRT, Michele Nandan χρονολογείται αρκετά χρόνια πριν και συγκεκριμένα από τη συνεργασία τους στην Peugeot, γεγονός που έπαιξε σημαντικό ρόλο στη συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευρές. Κάτι που στις δηλώσεις του παραδέχθηκε και ο ίδιος ο Gronholm. “Επιλέξαμε το i20 λόγω των σχέσεων και της επαφής που έχω από το παρελθόν με τον Michele Nandan. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχουμε στενές επαφές με τη Hyundai, αλλά δεν θα μας προσφέρουν εργοστασιακή υποστήριξη όπως συμβαίνει με άλλες ομάδες του θεσμού. Όμως, όταν αποκτήσαμε τα αυτοκίνητα μας πρόσφεραν πολλές χρήσιμες πληροφορίες.”

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσουν οι δοκιμές του αυτοκινήτου, με τον Marcus να αναλαμβάνει και αυτός με τη σειρά του ρόλο εξελικτή δίπλα στους Timerzyanov και Niclas Gronholm. “Μέχρι τώρα το αυτοκίνητο δείχνει πολύ καλό”, είπε ο Marcus και συνέχισε: “Σίγουρα, θα ήθελα να είχαμε ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι αυτό θα συμβεί μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες. Έχουμε επιλέξει μία σειρά από νέες λύσεις, τις οποίες και θα δούμε στο Πρωτάθλημα για πρώτη φορά. Αυτός είναι και ο λόγος που ανυπομονώ να ξεκινήσουμε δοκιμές στην πίστα. Από εκεί και πέρα, γνωρίζουμε ότι ο Timur έχει την ταχύτητα να φέρει καλά αποτελέσματα, ενώ ο Niclas έχει δουλέψει πολύ σκληρά σε όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Θα μου προκαλέσει εντύπωση αν δεν καταφέρουμε να παλεύουμε με τις κορυφαίες συμμετοχές, έστω σε κάποιους αγώνες. Ο πρώτος μας στόχος είναι να βρεθούμε στα ημιτελικά, στη συνέχεια στους τελικούς και στο πόντιουμ. Νομίζω ότι είναι εφικτό”.

Ο Timur Timerzyanov είναι ένας από τους οδηγούς που διακρίνονται κάθε χρόνο στο θεσμό, αν και με διαφορετικές ομάδες, έχοντας μάλιστα κατακτήσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Rallycross τρεις φορές στο παρελθόν. Ο Ρώσος δεν έκρυψε ότι ενθουσιάστηκε με αυτή τη συμφωνία: “Περίμενα για αυτή την ευκαιρία εδώ και πολλά χρόνια, και συγκεκριμένα από το τέλος του 2014. Δεν μπορώ να κρύψω τον ενθουσιασμό μου. Για μένα είναι ένα τεράστιο βήμα για το μέλλον. Και με το αυτοκίνητο, αλλά και με τη συνεργασία μου με αυτή την ομάδα. Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα να συνεργάζεσαι με τον Marcus, ο οποίος και καταλαβαίνει απόλυτα τι θέλει ένας οδηγός. Έχουμε τους ίδιους στόχους για τη χρονιά που ξεκινάει, δηλαδή να σημειώσουμε καλά αποτελέσματα, και γνωρίζει τον τρόπο για να τους πετύχουμε”. Τα αυτοκίνητα εξελίσσονται από την GRX του Gronholm και την SET Promotion, του Φινλανδού Jussi Pinomaki. Ο τελευταίος θα έχει και το ρόλο του team manager._Π.Τ.

Περισσότερες φωτογραφίες: