top icon
Αγώνες

WRC- EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Ανοικτοί λογαριασμοί

Ανοικτή παρέμεινε η υπόθεση τίτλος, σε όλες τις κατηγορίες του WRC πλην των Juniors, μετά την ολοκλήρωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, του καλύτερου, επιτρέψτε μας, αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Λίγο η καλύτερη εμφάνιση της Hyundai φέτος, λίγο η χειρότερη της Toyota από τότε που επέστρεψε στο θεσμό, μας αναγκάζουν να περιμένουμε τουλάχιστον μερικές εβδομάδες ακόμα για να μάθουμε τους φετινούς πρωταθλητές.

wrc_acropolis_breen

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2022 κρίθηκε στην αξιοπιστία. Γρήγορα τα Puma Rally1 με τον 9ακις Παγκόσμιο Πρωταθλητή που αρνείται να μεγαλώσει, αλλά και με τον “νέο” Pierre- Louis Loubet, βρήκαν καθαρό δρόμο μπροστά τους την πρώτη ημέρα και όρμηξαν, όμως και τους δύο τους πρόδωσε το ομορφότερο αγωνιστικό του WRC. Δεν μπορεί να έχασαν την αποδεδειγμένη τους ταχύτητα τα Yaris στην Ελλάδα, δεν κατάφεραν όμως κι αυτά να την βάλουν στο δρόμο και να την μετουσιώσουν σε αποτέλεσμα, λόγω “σκουπίσματος”, λαθών αλλά και μηχανικών προβλημάτων.

Η Hyundai ήταν αυτή που δάμασε καλύτερα από όλους τους ελληνικούς χωματόδρομους, αντιμετώπισε τα λιγότερα προβλήματα και, εν τέλει, διέλυσε το συναγωνισμό.

wrc_acropolis_tanak

Τι θα γινόταν άραγε αν ο ιμάντας του δυναμό δεν σταματούσε τον “μεγάλο” Γάλλο; Δύσκολο να προβλέψεις, αφού οι Κορεάτες είχαν ήδη εξαπολύσει επίθεση, όμως τα 20 σχεδόν δευτερόλεπτα διαφοράς θα του έδιναν τουλάχιστον τη δυνατότητα να το παλέψει. Δυστυχώς δεν θα το μάθουμε ποτέ αφού με τα αν και τα ίσως δεν γράφεται η ιστορία.

Η ιστορία γράφεται στη γραμμή του τερματισμού και οι της Hyundai σίγουρα θα τραγουδούσαν στην έκθεση της Λαμίας το “Είμαστε ακόμα ζωντανοί” της Πρωτοψάλτη αν κάποιος τους το μετάφραζε. Ο Tanak δεν πήρε το δώρο που θα ήθελε από την ομάδα του και που σίγουρα δεν θα του το παραχωρούσε μετά χαράς ο ομόσταυλος του Neuville και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση κλείνοντας ακόμη περισσότερο την ψαλίδα από την κορυφή. Το ίδιο και η Hyundai στους κατασκευαστές σε σχέση με την Toyota. Προλαβαίνουν; Αν ακολουθούσαν 3 Ακρόπολις και με βάση τις επιδόσεις στην Ελλάδα θα τους δίναμε τύχη. Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι τα πράγματα και δεν θα είναι “κάθε ημέρα πασχαλιά” για τους Πρωταθλητές του 19 και του 20, οπότε οι πιθανότητες είναι ελάχιστες.

wrc_acropolis_rovanpera

Αυτό που σίγουρα κατάφεραν είναι να αγχώσουν τους Τογιοταίους, με τον “Τογιοτισμό” να αποτελεί παρελθόν εδώ και δύο μήνες. Τον Rovanpera του αρκούν τερματισμοί στην 5αδα για να πάρει τον πρώτο του τίτλο, όμως οι δύο συνεχόμενοι τερματισμοί εκτός 10αδας τον φορτώνουν με πίεση. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα παιδί 21 ετών με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται στη διαχείριση κρίσεων. Η Ζηλανδία θα έχει και πάλι καθάρισμα με τον νεαρό να πρέπει να λειτουργήσει με μυαλό, όπως άλλωστε έκανε και στη Σαρδηνία φέτος, ενώ ακολουθούν δύο ασφάλτινα τα οποία δεν αποτελούν το δυνατό του σημείο.

Δεν ήταν αργοί οι Lappi και Evans στο Ακρόπολις μέχρι να προδωθούν από τις μηχανές τους, δεν έδειξαν όμως ποτέ ότι μπορούν να κερδίσουν τα Hyundai. Εφησυχασμός για την ομάδα του Latvala μετά το εκπληκτικό τους ξεκίνημα στη χρονιά; Είναι αλήθεια ότι δεν δούλεψαν στις δοκιμές όσο θα ήθελαν λόγω εξόδων Lappi και Katsuta, όμως αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Το σίγουρο είναι πως η Hyundai “επέστρεψε”με τους τελευταίους αγώνες της σεζόν να αποκτούν τεράστιο ενδιαφέρον.

Όσο για τη Ford, η έλλειψη πρωτοκλασάτου οδηγού με πλήρες πρόγραμμα αποδείχτηκε για ακόμα μια φορά στην Ελλάδα με τον 48χρονο Loeb να έρχεται από τις διακοπές και να θέτει τον πήχυ ψηλά. Ο Breen οδήγησε, όμως το κλατάρισμα τον καταδίκασε να ανοίγει δρόμο δύο μέρες. Ο Loubet προσπάθησε και θα πρέπει να αποκτήσει εμπειρία, ενώ και o Greensmith δεν ήταν αργός. Δεν αρκούν όμως. Θέλει τον Tanak ο Wilson για το 2023 για να καλύψει το κενό προσωπικότητας, αρκεί να βρει τρόπο να τον πληρώσει και να σπάσει το συμβόλαιο του με τη Hyundai.

wrc_acropolis_lindholm

Στο WRC2 έλαμψε το άστρο του Lindholm Jr. που στη δεύτερη του εμφάνιση στο Ακρόπολις τα πήρε όλα κι έφυγε εξασφαλίζοντας στην ουσία το πρωτάθλημα των Juniors και θέτοντας ισχυρή υποψηφιότητα και για το Open. Σύμφωνοι, οι Mikkelsen ήταν το ίδιο, ή και πιο γρήγορος, όμως την πάτησε σαν πρωτάρης στο στάδιο. Ο Νορβηγός μπορεί να προηγείται 20 βαθμούς στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως δεν κρατάει πλέον την τύχη στα χέρια του. Έχει ολοκληρώσει τους αγώνες στους οποίους έχει δικαίωμα να βαθμολογηθεί, και οι βασικοί του αντίπαλοι έχουν τουλάχιστον ακόμα δύο προσπάθειες. Ο Kajetanowicz πάει και στη Νέα Ζηλανδία, με τον αγώνα της Καταλωνίας να είναι κριτήριος όπου ο Πολωνός θα βρει μπροστά του και τον νεότερο διεκδικητή Lindholm. Αυτός που είδε τα όνειρα του για τίτλο να γκρεμίζονται είναι ο Rossel που τα είδε όλα ανάποδα στο Ελευθεροχώρι.

Τις όποιες ελπίδες του για πρωτάθλημα στους Juniors άφησε στο γκρεμό του Πύργου και ο Ingram επιτρέποντας στον Lindholm να στοχεύει πλέον και στον “μεγάλο” τίτλο. Από τους Rally2 μας άρεσαν ακόμα ο Gryazin, o Suninen που για ακόμα μια φορά “κρεμάστηκε” από το i20, o σοβαρός Αλέξανδρος Τσουλόφτας, όλοι ανεξαιρέτως οι Έλληνες κι εκείνος ο τρελάρας ο Ινδός που δεν ήξερε τι θα πει “’άσε”.

wrc_acropolis_kremer

Στους Masters o Πρωταθλητής Ευρώπης Kremer δεν αντιμετώπισε προβλήματα από τους διάφορους Γάλλους που είχε να αντιμετωπίσει και με δεδομένη τη συμμετοχή του στη Νέα Ζηλανδία αποτελεί πλέον το πρώτο φαβορί για τον τίτλο. Στην Καταλωνία θα βρει απέναντι του ακόμα έναν παλιό, τον Freddy Loix με τον οποίο θα διεκδικήσουν το πρωτάθλημα.

wrc_acropolis_virves

Η μάχη των Juniors της WRC3 δυστυχώς κρίθηκε στα κλαταρίσματα. Δύο τέτοια έθεσαν τον Pajari εκτός την πρώτη ημέρα, ενώ ένα ακόμα στέρησε από τον Armstrong την ευκαιρία να στεφθεί πρωταθλητής. Αυτά δεν μειώνουν σε τίποτα τη νίκη του Virves που ήξερε τον τρόπο και σημείωσε την πρώτη του νίκη στο θεσμό παίρνοντας μαζί του στην Εσθονία και το πρωτάθλημα.

wrc_acropolis_karanikolas

Ένα σκαλί κάτω από τους 4 Juniors οι Open, με τον νεαρό Παραγουανό Dominguez να κατακτά τη νίκη που του στερήθηκε στη Σαρδηνία από μηχανικό πρόβλημα. Το ότι όλα τα Rally3 άναψαν φώτα σε πολλά αυτοκίνητα της μεγαλύτερης κατηγορίας δείχνει και το επίπεδο των συμμετεχόντων. Ένα κλίκ πίσω τους και οι δικοί μας Καρανικόλας- Κακαβάς που πολέμησαν μέχρι τέλους και που θα μπορούσαν μέχρι και τη νίκη αν είχαν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα στα πόδια τους κι αν υπήρχε σοβαρό Ελληνικό Πρωτάθλημα.

Πριν κάν πέσει η σκόνη από το Ακρόπολις, κάνουμε εικόνες στο μυαλό μας με τα υβριδικά στα γαρμπιλωτά χώματα της Νέας Ζηλανδίας, όπου θα επιχειρήσει και ο Πρωταθλητής Sebastien Ogier ξεκινώντας από πίσω.

Περισσότερα στα τέλη Σεπτεμβρίου στον αγώνα του νότιου ημισφαιρίου.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ