Η Citroen Racing ανακοίνωσε τους οδηγούς της για την επόμενη χρονιά, με τον Kris Meeke να πλαισιώνεται από τους Craig Breen και Stephan Lefebvre.

Τη νέα χρονιά ετοιμάζεται για την επιστροφή της με πλήρη εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με το νέο C3 WRC, και πριν από λίγες ώρες ανακοίνωσε τους οδηγούς που θα ηγηθούν της προσπάθειας της ομάδας. Έτσι, δίπλα στον Kris Meeke που είχε ανανεώσει με την ομάδα εδώ και αρκετό καιρό έως και το 2018, θα βρεθούν οι νεαροί Craig Breen και Stephan Lefebvre. Αμφότεροι οι δύο οδηγοί αποτέλεσαν φέτος μέρος της ομάδας, και εναλλάσσονταν στο τιμόνι του δεύτερου DS3 WRC πίσω από τον Meeke, όπου η γαλλική ομάδα συμμετείχε. Τη νέα χρονιά, ο Meeke θα είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας και θα εκκινήσει σε όλους τους αγώνες του θεσμού. Αντίθετα, μέχρι το Ράλλυ Πορτογαλίας, οπότε και αναμένεται η Citroen να έχει έτοιμο και τρίτο C3 WRC, οι δύο νεαροί οδηγοί θα εναλλάσσονται στο αυτοκίνητο ανάλογα με τον αγώνα. Μάλιστα, η Citroen σε κάποιους αγώνες θα προετοιμάζει και ένα τέταρτο αυτοκίνητο για τον Khalid Al Qassimi, γεγονός που αποδεικνύει ότι η συνεργασία της γαλλικής ομάδας με το Abu Dhabi μάλλον θα συνεχιστεί.

Craig Breen

Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, δεν έκρυψε ότι είχε αρκετές επιλογές, αλλά στο τέλος της ημέρας προτίμησε τους δύο νεαρούς οδηγούς, οι οποίοι και τον εντυπωσίασαν με τις επιδόσεις τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. “Είχαμε αρκετές επιλογές αναφορικά με τους οδηγούς μας για την επόμενη χρονιά. Από τη στιγμή που επιλέξαμε δύο νεαρούς οδηγούς να πλαισιώσουν τον Kris, δεν θεωρώ ότι θα υπάρξει κανείς που να πιστεύει ότι επιλέξαμε την εύκολη οδό. Όμως αυτή μας η επιλογή είναι αντίστοιχη με τη φιλοσοφία της Citroen. Είναι ταλαντούχοι, έχουν ισχυρό κίνητρο και είναι αποφασισμένοι να κερδίσουν αγώνες. Επίσης, για εμάς είναι σημαντικό το γεγονός ότι αναδείχθηκαν και ανδρώθηκαν μέσα από το Group PSA στην κορυφή του σπορ”.

Stephan Lefebvre

Αυτή η ανακοίνωση της Citroen ξεκαθάρισε ουσιαστικά το τοπίο των συνθέσεων των ομάδων για την επόμενη χρονιά. Βλέπετε, το όνομα που ακουγόταν έντονα για την γαλλική ομάδα ήταν αυτό του Thierry Neuville, αλλά η φημολογία που αναπτύχθηκε έντονα μέσα στο Σαββατοκύριακο στο Ράλλυ της Κορσικής, τον ήθελε να ανανεώνει με την Hyundai. Και η ανακοίνωση της Citroen έρχεται να πιστοποιήσει του λόγου το αληθές. Έτσι, οι μοναδικές θέσεις που μένουν κενές αυτή τη στιγμή είναι οι δύο στην M-Sport που θα πλαισιώσουν τον Eric Camilli, και ακόμα μία στην Toyota πίσω από τους σχεδόν δεδομένους Juho Hanninen και Esapekka Lappi._Π.Τ.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά