top icon
Αγώνες

WRC: Πρώτες εντυπώσεις!

H VW ολοκλήρωσε τις πρώτες δοκιμές με το Polo WRC προδιαγραφών 2017 και ο Marcus Gronholm υποστήριξε ότι οι νέοι κανονισμοί κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.

Η VW ήταν η πρώτη εταιρία που σχεδόν μετά από μερικές εβδομάδες επισημοποίησης των κανονισμών που θα διέπουν την κορυφαία κατηγορία του WRC από το 2017 και έπειτα, έκανε δοκιμές με ένα πρωτότυπο Polo. Πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, βρέθηκε ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2000 και το 2002 Marcus Gronholm, και είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει για τρεις ημέρες στις φινλανδικές ειδικές Hassi και Vaheri, κοντά στην πόλη της Jyvaskyla. Όπως είναι λογικό, οι φωτογραφίες αλλά και το Polo που είδαμε στο διαδίκτυο δεν θα έχουν καμία σχέση με το αυτοκίνητο που θα δούμε στον εναρκτήριο αγώνα του 2017. Ο επικεφαλής της VW, Jost Capito, εξήγησε τους λόγους που η γερμανική ομάδα ξεκίνησε τόσο νωρίς τις δοκιμές της, ουσιαστικά 17 μήνες πριν το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο του Polo WRC '17. “Είμαστε μπροστά από το πρόγραμμα και για αυτό αποφασίσαμε να υιοθετήσουμε κάποια νέα αεροδυναμικά βοηθήματα σε αμάξωμα του 2014. Απλά, θέλαμε να δούμε πως συμπεριφέρεται στις πολύ γρήγορες ειδικές, και η Φινλανδία ήταν το ιδανικό μέρος. Το αυτοκίνητο δείχνει εντάξει με το φαρδύτερο αμάξωμα και τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με το νέο αεροδυναμικό χείλος χαμηλά, αλλά ουσιαστικά δεν έχει σημαντικές διαφορές σε σχέση με το σημερινό μοντέλο. Να είστε σίγουροι ότι θα αλλάξει σημαντικά μέχρι το αυτοκίνητο που θα δείτε το 2017, αφού ουσιαστικά προσθέσαμε κάποια μέρη, τα οποία δεν έχουν καν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα.”

Ο Capito αναφέρθηκε μόνο σε στοιχεία που έχουν να κάνουν με την αεροδυναμική, χωρίς να επιβεβαιώσει αν υπήρξαν αλλαγές στον κινητήρα. Οι φήμες αναφέρουν ότι το στόμιο ήταν σύμφωνο με τους νέους κανονισμούς και διέθετε στόμιο διαμέτρου 36 χλστ., κάτι που άφησε όμως να εννοηθεί ο Marcus Gronholm στις δηλώσεις του, όταν ανέφερε ότι το νέο αυτοκίνητο ακούγεται καλύτερα! “Οι άνθρωποι της VW δεν θέλουν να μιλησω πολύ, αλλά αυτό που μπορώ να σας πως είναι ότι το νέο αυτοκίνητο είναι ωραίο! Δεν μπορώ να το συγκρίνω με το υπάρχον μοντέλο, αφού δεν το έχω οδηγήσει στη Φινλανδία. Οδηγήσαμε για πολλά χιλιόμετρα επί τρεις ημέρες και όλα πήγαν καλά. Το Polo είχε κάποιες αλλαγές, αλλά μικρές, αλλά φυσικά ήταν εμφανές ότι ακούγεται καλύτερα! Σίγουρα, οι νέοι κανονισμοί είναι προς την σωστή κατεύθυνση”, είπε ο πολύπειρος Φινλανδός.

Για την ιστορία, να σας θυμίσουμε ότι οι αλλαγές από το 2017 περιλαμβάνουν αλλαγές στους κινητήρες οι οποίοι θα έχουν αυξημένη ισχύ και θα αγγίζουν τους 380 ίππους, την ώρα που το στόμιο του τούρμπο θα αυξηθεί στα 36 χλστ., και η μέγιστη τιμή υπερπλήρωσης του τούρμπο θα είναι τα 2,5 bar. Παράλληλα, στην βελτίωση των επιδόσεων θα συμβάλλει και η μείωση του βάρους, αφού το ελάχιστο επιτρεπόμενο θα είναι κατά 25 κιλά χαμηλότερο. Το κεντρικό διαφορικό θα είναι ενεργό, ενώ οι μεγαλύτερες αλλαγές θα έχουν να κάνουν με το αμάξωμα και τα αεροδυναμικά βοήθηματα, όπου οι ελευθερίες θα είναι μεγαλύτερες και αναμένεται να αλλάξει δραματικά την εικόνα των WRCars. Το μέγιστο πλάτος θα αγγίζει τα 1.875 χλστ., ενώ θα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία τόσο στη σχεδίαση των εμπρός, πίσω προφυλακτήρων, του πρόβολου, αλλά θα επιτρέπεται η χρήση μεγαλύτερης αεροτομής στο πίσω μέρος._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ