O Sebastien Loeb για ακόμα μία φορά στην καριέρα του κλέβει τις εντυπώσεις όντας επικεφαλής στο Ράλλυ Ισπανίας, με τη Hyundai να κρατάει ένα επιβλητικό 1-2-3 μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, την ώρα που ο Ott Tanak φλερτάρει με τον τίτλο μετά τα προβλήματα στο Citroen C3 WRC του Sebastien Ogier.

Αρκετά δραματική ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας αναφορικά με τη μάχη του τίτλου των Οδηγών. Ο βασικός αντίπαλος του Ott Tanak, ο Sebastien Ogier, τέθηκε πολύ νωρίς εκτός μάχης όταν έχασε σχεδόν τέσσερα λεπτά από πρόβλημα με τα υδραυλικά συστήματα του Citroen C3 WRC. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να οδηγήσει δύο ε.δ. χωρίς υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιήσει την πεταλούδα για την επιλογή των σχέσεων. Την ίδια ώρα, η Hyundai φρόντιζε να κερδίσει τις εντυπώσεις και μαζί την ουσία, με τους οδηγούς της να κερδίζουν την μία ειδική μετά την άλλη. Η κατάσταση του δρόμου έπαιξε το ρόλο της, αφού το πρωί μπορεί να υπήρξαν κάποια κομμάτια με υγρασία μετά την κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή μέσα στην εβδομάδα, αλλά στο δεύτερο πέρασμα υπήρχε αρκετό “καθάρισμα” στις ε.δ., με αποτέλεσμα η σειρά εκκίνησης να παίξει σημαντικό ρόλο. Την ίδια ώρα, η επιλογή των ελαστικών αποδείχθηκε κρίσιμη στο πρώτο loop, με αρκετούς να επιλέγουν τη μεσαία γόμα και άλλους τη σκληρή, με το ρίσκο να αποδίδει για κάποιους. Αντίθετα, στο δεύτερο όλοι προτίμησαν να φύγουν από το σέρβις με τη σκληρή.

WRC Rally Spain

Η ομάδα της Hyundai και το i20 WRC έδειξαν από νωρίς το δρόμο, με τους οδηγούς της να κερδίζουν τις 5 από τις 6 ειδικές της ημέρας. Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τον Sebastien Loeb, με τον 9άκις Πρωταθλητή να ολοκληρώνει το σκέλος στην κορυφή της κατάταξης. Ο Γάλλος μπορεί το πρωί να έχασε χρόνο όταν ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα, αλλά στο τέλος της ημέρας εκμεταλλεύθηκε απόλυτα τη σειρά εκκίνησης, σκαρφάλωσε από τη 10η θέση στην 3η και στην τελευταία ε.δ. με έναν εκπληκτικό χρόνο τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης. Θυμίζοντας για ακόμα μία φορά τους λόγους που τον έχουν χρίσει ως τον κορυφαίο όλων των εποχών.

WRC Rally Spain

Η διαφορά του, όμως, είναι ελάχιστη από τον Thierry Neuville που ακολουθεί δεύτερος. Ο Βέλγος κινήθηκε πολύ γρήγορα σήμερα, παρά το γεγονός ότι ήταν τρίτη διέλευση στις ειδικές, καταφέρνοντας να μείνει σε απόσταση βολής από την κορυφή. Όλη την ημέρα έκανε καθαρό αγώνα, απέφυγε τα λάθη, αν και δεν έκρυψε ότι δεν ήταν ικανοποιημένος από την ισορροπία του i20 WRC, το οποίο ήταν αρκετά υπερστροφικό. Όμως, ακόμα και έτσι παραμένει ζωντανός στη μάχη του τίτλου των Οδηγών, και όσο ζει ελπίζει.

WRC Rally Spain

Ένας από τους λόγους που διατηρεί την αισιοδοξία του ότι η μάχη θα συνεχιστεί στην Αυστραλία είναι οι επιδόσεις του Dani Sordo! Ο Ισπανός για ακόμα έναν αγώνα κινήθηκε πολύ γρήγορα, και μάλιστα κατάφερε να κερδίσει ε.δ. και να τεθεί επικεφαλής. Ο Sordo έχασε αρκετό έδαφος στην τελευταία ειδική της ημέρας και μαζί δύο θέσεις στην κατάταξη, αλλά τόσο ο ίδιος όσο και οι ομόσταυλοι του έμοιαζαν σήμερα ανίκητοι στο ισπανικό Ράλλυ. Ένα αποτέλεσμα που σίγουρα χαροποιεί ιδιαίτερα τον Andrea Adamo, αφού με αυτόν τον τρόπο η Hyundai θα πάρει ένα σημαντικό προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών έναντι της Toyota αν η κατάσταση μείνει ως έχει.

WRC Rally Spain

Στο ιαπωνικό στρατόπεδο, ο Tommi Makinen είδε τα τρία Yaris WRC να συμπληρώνουν τις τρεις επόμενες θέσεις, με τον Kris Meeke να οδηγεί την προσπάθεια της ομάδας από την 4η θέση της γενικής. Ο Βρετανός δυσκολεύτηκε λίγο στο πρώτο loop ειδικών, αλλά στο δεύτερο άλλαξε το set up του αυτοκινήτου βελτιώνοντας τη συμπεριφορά του και ο ίδιος τους χρόνους του. Όντας, μόλις 13 δευτερόλεπτα από την κορυφή, έχει ελπίδες να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω στην άσφαλτο, αφού η διαφορά που τον χωρίζει από τον πρώτο δεν είναι απαγορευτική. Το θέμα είναι αν θα του το επιτρέψει ο Tommi Makinen ή θα του δώσει διαφορετικές εντολές.

WRC Rally Spain

Βλέπετε, πίσω του ακολουθεί ο Ott Tanak ο οποίος αναμφίβολα θα ήθελε να ξεκαθαρίσει την υπόθεση τίτλος από την Ισπανία και να μην μεταφέρει τη μάχη στην Αυστραλία. Ο Εσθονός δυσκολεύτηκε σήμερα από τη σειρά εκκίνησης, αφού εν τέλει οι δρόμοι είχαν αρκετό καθάρισμα. Έκανε ότι μπορούσε, πίεσε και πλέον φιγουράρει 21 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Μπορεί να μοιάζει μεγάλη διαφορά, αλλά ο Εσθονός κοιτάει την μεγαλύτερη εικόνα που δεν είναι άλλη εκτός από την εξασφάλιση του Πρωταθλήματος. Πίσω από τον Tanak συναντάμε τον Jari Matti Latvala, ο οποίος και είχε μία θεαματική βελτίωση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στο πρώτο loop ήταν απογοητευτικός, με τον ίδιο να μην αισθάνεται αυτοπεποίθηση με το Yaris WRC. Αντίθετα, στο δεύτερο πέρασμα και μετά από μία σειρά αλλαγών στο αυτοκίνητο, αλλά και μία συζήτηση με τον Tommi Makinen έκανε χρόνους κορυφής βελτιώνοντας κατά πολύ την εικόνα και τις επιδόσεις του.

WRC Rally Spain

Σκυθρωπά πρόσωπα συναντάει κανείς και στο σέρβις της M-Sport, ειδικά μετά το τέλος της τελευταίας ειδικής. Ο Elfyn Evans ήταν για ακόμα μία φορά ανταγωνιστικός και σημείωσε καλούς χρόνους όντας στη μάχη της πρώτης πεντάδας. Όμως, στην τελευταία ε.δ. των 39 χλμ. αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Fiesta, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο και να πέσει στην 7η θέση της γενικής. Την ίδια ώρα, ο Teemu Suninen πάλεψε με το στήσιμο του Ford Fiesta σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και με εξαίρεση έναν χρόνο-πυροτέχνημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Ειδικά από τη στιγμή που είχε εξαιρετικά ευνοϊκή σειρά εκκίνησης.

WRC Rally Spain

Ο αγώνας αποδείχθηκε καταστροφικός για την Citroen, παρά τις μεγάλες προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί πριν τον αγώνα. Ο Ogier ξεκίνησε εντυπωσιακά κερδίζοντας την πρώτη ειδική και δείχνοντας ικανός να διεκδικήσει τη νίκη. Όμως, το πρόβλημα στα υδραυλικά του C3 στην επόμενη έβαλε ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες του για τίτλο. Φυσικά, στο υπόλοιπο σκέλος ο Γάλλος εξάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχασε τελείως το κίνητρο του, κάτι που ήταν φανερό από τις επιδόσεις και τους χρόνους. Σαν να μην έφτανε αυτό, η καταστροφική ημέρα για τη γαλλική ομάδα συνεχίστηκε λίγο αργότερα με την εγκατάλειψη του Esapekka Lappi από μηχανικό πρόβλημα.

Αύριο θα είναι μία τελείως διαφορετική ημέρα. Τα αυτοκίνητα έχουν βγάλει τη χωμάτινη περιβολή και ήδη αγγίζουν το έδαφος όντας εφοδιασμένο με τον εξοπλισμό τους για τις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι είναι δύσκολο να “μαζέψεις” τη διαφορά στις πολύ γρήγορες ε.δ. της Ισπανίας, αλλά ως γνωστόν στους αγώνες Ράλλυ ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τελικό αποτέλεσμα αν δεν φτάσεις στον τερματισμό. Και το ισπανικό Ράλλυ έχει ακόμα δύο μέρες, με την αυριανή να περιλαμβάνει σχεδόν 122 αγωνιστικά χιλιόμετρα και δεν είναι κοινότυπο να αναφέρουμε ότι όλα μπορούν να συμβούν!_Π.Τ.

WRC Rally Spain

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά