Αγώνες WRC

WRC – Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ελληνική παρουσία!

Για 3η φορά, ο Νίκος Παυλίδης θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, και λίγη ώρα πριν την εκκίνηση μιλήσαμε μαζί του για τον αγώνα και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει με τον Alan Harryman στο δεξί μπάκετ.

Αποτελεί έναν από τους τζέντλεμαν των Ελληνικών Αγώνων, ο οποίος μέσα από την προσπάθεια και τις επιδόσεις του έχει ξεχωρίσει στο χώρο. Ο 54χρονος Νίκος Παυλίδης, βρίσκεται και φέτος στην πόλη της Gap και σε λίγες ώρες θα περάσει από τη ράμπα της αφετηρίας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο για 3η φορά στην καριέρα του. Η πρώτη συμμετοχή του ήταν το 2015, όταν και έλαβε μέρος με το Citroen DS3 R3T, ενώ πέρσι τον είδαμε στις ε.δ. του “κλασσικού” Ράλλυ με το Peugeot 208 R2 της Evolution Motor Car του Κώστα Σπύρου. Και στις δύο περιπτώσεις, όπως και φέτος, στο δεξί του μπάκετ βρίσκεται ο πολύπειρος Βρετανός συνοδηγός Alan Harryman. Το 2019, ο Νίκος Παυλίδης θα συμμετάσχει και πάλι με Peugeot 208 R2, αλλά αυτή τη φορά την ευθύνη προετοιμασίας του αυτοκινήτου θα έχει η CHL Sport Auto.

Ο Έλληνας οδηγός, πραγματοποίησε σήμερα δύο περάσματα από το shakedown, με τους χρόνους του στις στεγνές επιφάνειες να είναι άκρως ανταγωνιστικές, σημειώνοντας τον 5ο χρόνο ανάμεσα σε 21 συμμετοχές! Ο Νίκος Παυλίδης, μας είπε λίγο μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας: “Κάναμε δύο περάσματα από τη διαδρομή. Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή είναι πολύ καλό. Όμως, επειδή οι δύο βραδινές ε.δ. θα είναι διαφορετικές θα αλλάξουμε λίγο τις ρυθμίσεις. Προσανατολιζόμαστε να βάλουμε ελαστικά με καρφιά, αφού η πρώτη έχει 3-4 χλμ. με αρκετό πάγο, ενώ η δεύτερη έχει κάποια ανηφορικά κομμάτια που λόγω πάγου το αυτοκίνητο δεν θα μπορεί να ανέβει. Για αυτόν ακριβώς το λόγο θα επιλέξουμε λίγο πιο μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση.” Πως του φάνηκε, όμως, το αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες, αλλά και μετά από τις δοκιμές που πραγματοποίησε; “Σε αυτές τις συνθήκες, στο στεγνό, είναι πάρα πολύ ωραίο. Είναι ίδιο ακριβώς με το περσινό, δεν έχει κάποια εξέλιξη, αλλά διαφορετική ομάδα. Η συγκεκριμένη ομάδα μας έχει βοηθήσει πολύ, κάναμε και κάποιες δοκιμές πριν τον αγώνα στις Άλπεις, και συγκεκριμένα η βοήθεια του αρχιμηχανικού που στο παρελθόν είχε δουλέψει στην Loeb Racing. Μας βοήθησε στο να βελτιώσουμε την οδήγηση μας.

Έχοντας αγωνιστεί άλλες δύο φορές στο παρελθόν, έχει ενδιαφέρον και η άποψη του για τον αγώνα, αλλά και τις συνθήκες που θα επικρατήσουν. “Είναι η 3η μου συμμετοχή. Και κάθε φορά λέμε ότι έχει ήλιο, δεν θα δούμε κάτι ακραίο, και εν τέλει στον αγώνα είναι διαφορετικά. Για παράδειγμα, ξεκινήσαμε αναγνωρίσεις με το πρώτο πέρασμα να είναι στεγνά και στο δεύτερο να είναι τα ίδια σημεία χιονισμένα. Θεωρώ ότι θα είναι ένα ίδιο με όλα τα άλλα Ράλλυ Μόντε Κάρλο.” Ο ίδιος, όμως, το προτιμάει και ποιος είναι ο στόχος του; “Εμείς συμμετέχουμε για να το ευχαριστηθούμε και να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση του Μόντε. Για αυτό και προτιμούμε τη δύσκολη εκδοχή του. Στόχος συγκεκριμένος δεν υπάρχει και θέλουμε να τερματίσουμε. Την πρώτη χρονιά με το DS3 είχαμε τερματίσει 17οι στις 25 συμμετοχές και πέρσι 7οι στις 25. Αν καταφέρουμε το ίδιο και φέτος θα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.”_Π.Τ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: RALLYPIXELS

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου