top icon
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Πορτογαλίας: Comeback!

Ο Sebastien Ogier κατάφερε να σημειώσει την πρωτη του φετινή νίκη, και ουσιαστικά την τρίτη της καριέρας του, αφήνοντας πίσω την έξοδο στο Ράλλυ Μεξικό.

Ο Sebastien Ogier κατάφερε να σημειώσει την πρωτη του φετινή νίκη, και ουσιαστικά την τρίτη της καριέρας του, αφήνοντας πίσω την έξοδο στο Ράλλυ Μεξικό. Το Σαββατοκύριακο αποδείχθηκε ιδανικό για την ομάδα της Citroen, αφού ο Sebastien Loeb τερμάτισε δεύτερος, με αποτέλεσμα αυτό είναι και το πρώτο 1-2 της Citroen για το 2011. Ο Ogier κατάφερε σήμερα να διατηρήσει τη διαφορά του από τον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, παρά το γεγονός ότι ήταν πρώτος στις ειδικές διαδρομές, με δεδομένο ότι το ρόλο της έπαιξε και η πρωινή βροχή, η οποία μείωσε σε μεγάλο βαθμό το μειονέκτημα του νεαρού Γάλλου. Βέβαια αυτό δεν μειώνει σε καμία περίπτωση την προσπάθεια και τις επιδόσεις του, αφού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν ταχύτερος όλων, ενώ απέφυγε με μαεστρία τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε ο συναγωνισμός. Στο τέλος, πανευτυχής, δεν δίστασε να ευχαριστήσει όλη την ομάδα που του πρόσφερε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, αλλά και που τον στήριξε μετά από την έξοδο στο Μεξικό.
 
Ο Loeb από την πλευρά του, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, αλλά με την επικράτηση του στην Power Stage, εξασφάλισε τρεις βαθμούς, με αποτέλεσμα να πιάσει στην κοφυρή της βαθμολογίας των Οδηγών, τον Mikko Hirvonen. Ο Γάλλος εμφανίστηκε ικανοποιημένος σοτ τέλος του αγώνα, ειδικά από τη στιγμή που έπιασε στην βαθμολογία τον αντίπαλο του. Πάντως, και ο ίδιος αναγνωρίζει πλέον ότι η φετινή μάχη για την κατάκτηση του τίτλου, θα είναι η πιο δύσκολη των τελευταίων ετών. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι στην Citroen είναι απόλυτα ικανοποιημένοι, αφού για ακόμα έναν αγώνα τα DS3 ήταν άκρως ανταγωνιστικά, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι έμειναν μακριά από μηχανικά προβλήματα.
 
Στο στρατόπεδο της Ford, σίγουρα τα Fiesta ήταν σαφώς πιο ανταγωνιστικά σε σχέση με τον αγώνα του Μεξικό. Όμως η ατυχία δεν επέτρεψε στους Latvala και Hirvonen διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω. Ο νεαρός Φινλανδός είχε το κομμένο ημιαξόνιο ενώ ήταν διεκδικούσε τη νίκη, την ώρα που δύο κλαταρίσματα έβαλαν τέλος στις ελπίδες του Hirvonen για βάθρο. Στο τέλος, το 3-4 που κατέκτησαν τα Ford μάλλον ικανοποιεί τους αθρώπους της ομάδας, που βλέπουν ότι η διαφορά με την Citroen δεν είναι σημαντική. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ήδη οι οδηγοί της ομάδας κάνουν λόγο για τον εξελιγμένο κινητήρα που θα διαθέτουν τα αυτοκίνητα από το Ράλλυ της Σαρδηνίας και έπειτα. Πάντως, ο Hirvonen λίγο έλειψε να χάσει σήμερα και τη 4η θέση από πρόβλημα στην ανάρτηση. Κάτι που ευτυχώς για τον ίδιο δεν συνέβη.
 
Ο Mattew Wilsοn, έμεινε μακριά από τα προβλήματα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, και ουσιαστικά προσπάθησε να εκμεταλλευθεί τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε ο Hirvonen για νατου «κλέψει» την 4η θέση. Τελικά, όμως, έχασε την ευκαιρία του στην τελευταία ειδική, με αποτέλεσμα να τερματίσει πέμπτος. Ο Petter Solberg είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται την πρώτη ημέρα, όταν και είχε τέσσερα κλαταρισμένα ελαστικά! Όμως, τι;ς δύο τελευταίες ημέρες έμεινε μακριά από τα προβλήματα, σημείωσε χρόνους κορυφής αποδεικνύοντας ότι αν δεν είχε αντιμετωπίσει όλα τα παραπάνω θα μπορούσε να διεκδικήσει μέχρι και τη νίκη. Τελικά, κατάφερε να τερματίσει έκτος. Οι Kimi Raikkonen και Federioc Villagra συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα, την ώρα που ο Henning Solberg έπεσε ένατος μετά από πρόβλημα στο τούρμπο στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές. Το νέο Mini S2000 που έκανε την εμφάνιση του στα χέρια του Armindo Araujo, σημείωσε εξαιρετικούς χρόνους, και βρισκόταν στην έβδομη θέση της γενικής, μέχρι τη στιγμή που ο Πορτογάλος είχε ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα με τον κινητήρα. 

 
Στην κατηγορία Παραγωγής, τελικός νικητής αναδείχθηκε ο Hayden Paddon, ο οποίος είχε τόσο μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο, που ακόμα και ένα πρόβλημα με την ανάρτηση δεν ήταν ικανό να του στερήσει τη νίκη. Τέλος στην νεοσύστατη κατηγορία του WRC Academy, νικητής αναδείχθηκε ο Εσθονός Egon Kaur, εκμεταλλευόμενος την έξοδο των Craig Breen και Alastair Fischer.
 
Τώρα κανείς δεν γνωρίζει ποια θα είναι η συνέχεια και που θα δοθεί η επόμενη μάχη του WRC. Με δεδομένη την πολιτική αναταραχή στην Συρία, οι επικεφαλής των ομάδων έχουν ζητήσει από τη FIA να μην ταξιδέψει ο θίασος στην χώρα της Ιορδανίας. Γεγονός που αναμένεται να ξεκαθαρίσει μέσα στις επόμενες ημέρες._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ