Η ανακοίνωση της ένταξης της Opel στον Όμιλο Συγγελίδη έρχεται να συνθέσει στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι της χώρας μας το μεγαλύτερο από πλευράς όγκου πωλήσεων εισαγωγέα αυτοκινήτων.

Όπως ανακοινώθηκε πριν λίγες μέρες, σε ένα περαιτέρω βήμα για την ενίσχυση της ανάπτυξής της, η Opel θα συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου Συγγελίδη, που θα εξαγοράσει την υφιστάμενη  οργάνωση της Opel Ελλάς. Σύμφωνα με τη σχετική σύμβαση που έχει υπογραφεί και αναμένεται να εγκριθεί με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, το προσωπικό της Opel στην Ελλάδα θα συνεχίσει να απασχολείται στην υφιστάμενη εταιρεία, υπό τη νέα ιδιοκτησία. 

«Σύμφωνα με τους στόχους του στρατηγικού μας σχεδίου PACE! αυτή είναι μία ακόμη απόφαση η οποία θα καταστήσει  τη δομή των πωλήσεών μας πιο ευέλικτη, αποδοτική και κατά συνέπεια πιο ανταγωνιστική», δήλωσε ο Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales και Marketing της Opel/Vauxhall. «Ο Όμιλος Συγγελίδη είναι ήδη ένας ισχυρός και έμπειρος συνεργάτης στην Ελλάδα για τις αδελφές εταιρείες μας Peugeot, Citroën και DS Automobiles και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά και την κερδοφορία μας».

Θυμίζουμε πως ο Όμιλος Συγγελίδη είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις της Jeep, της Citroen από το 1965, της Peugeot από το 2014 και της DS Automobile από το 2018.

Ο μεγαλύτερος όμιλος εν Ελλάδι

Το 2018, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, η Opel απέσπασε μερίδιο αγοράς της τάξης του 6,7 %, ταξινομώντας στην Ελλάδα 6.931 επιβατικά οχήματα. Από τη μεριά τους, οι τρεις mainstream μάρκες που ήδη ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Συγγελίδη κατάφεραν τη χρονιά που πέρασε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη 14.917 αγοραστών και συνολικό μερίδιο επί του συνόλου των πωλήσεων της τάξης του 14,4%, με την Jeep να αποσπά 1.159 πωλήσεις (1,1%), τη Citroen 5.387 (5,2%) και την Peugeot 8.371 (8,1%). Πρακτικά λοιπόν, αν στις επιδόσεις αυτές αθροίσει κανείς και εκείνες της Opel, το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι ο διευρυμένος κατά ένα ακόμα μέλος Όμιλος Συγγελίδη κατέχει - σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του 2018 - τη Νο1 θέση στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου με μερίδιο αγοράς της τάξης του 21,1% και συνολικές πωλήσεις 21.848 μονάδων.

Για λόγους σύγκρισης αξίζει να αναφέρουμε πως για το 2018, ο Όμιλος Μανδύλα, ο οποίος αντιπροσωπεύει στη χώρα τα εμπορικά σήματα των Audi, Skoda και VW, κατέγραψε μερίδιο 14,8% και αθροιστικές πωλήσεις 15.292 αυτοκινήτων (Audi: 2.662, 8,7% - Skoda: 3.607, 3,5% - VW: 9.023, 8,7%). Ο δε Όμιλος Βασιλάκη, ο οποίος έχει αναλάβει την ευθύνη εκπροσώπησης στη χώρα μας των Hyundai, Kia και Seat, απέσπασε τη χρονιά που πέρασε 11.221 ταξινομήσεις με αθροιστικό μερίδιο της τάξης του 10,8% (Hyundai: 5.722, 5,5% - Kia: 2.830, 2,7% - Seat: 2.669, 2,6%).

Οι Peugeot, Citroen, DS και Opel στην Ευρώπη

Τη χρονιά που πέρασε οι πωλήσεις των τεσσάρων σημάτων του ομίλου PSA (συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της Vauxhall, του βρετανικού παρακλαδιού της Opel) αυξήθηκαν συνολικά κατά 31% στην Ευρώπη, με το μερίδιο αγοράς να φτάνει στο 17,1%. Σε απόλυτα νούμερα, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 3,1 εκ. μονάδες, αριθμός που αντιπροσωπεύει σχεδόν το 80% του παγκόσμιου όγκου ταξινομήσεων των μαρκών του, οι οποίες ανήλθαν σε 3,88 εκ μονάδες (+6,8%)._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά