X
Αγώνες/Διοργανώσεις

Χίλιες λέξεις, μία πολύ όμορφη εικόνα του «ζωγράφου» Γιάννη Κουσκούτη από το TDP, κορυφαίο διεθνές γεγονός του ΙΑ στη χώρα μας

Έργο Τρισκέλιον το TDP. Χθες, supporter μηχανισμός στην Τρίπολη, στηρίζοντας με ευγένεια και τακτ τον ΑΡΣΟΕ. Σωματείο με αρχές, εκπρόσωπος του Άργους, μιας πόλης με ισχυρή θέση στον πανελλήνιο χάρτη του Ιστορικού Αυτοκινήτου.

Προχθές και χθες, λοιπόν…

Εύστοχα:

Ο χώρος της αφετηρίας. Από το 6άστερο Φουγάρο στο Ναύπλιο (ούτε στο ΙΡΑ).

Οι κυρίες της οργάνωσης. Γοητευτικές, έμπειρες, χωρίς ύφος, με το στυλ που απαιτείται και τις αποστάσεις που επιβάλλει ο ρόλος τους. (Ανίτα, τις θέλεις, άπαιχτες!)

Οι οργανωτές, από τα στελέχη του ΑΡΣΟΕ μέχρι τον Γιάννη Καράμπελα, που κινήθηκε αποτελεσματικά και διακριτικά.

Ο αλυτάρχης, ευγενής με το μικρόφωνο και ενημερωτικός προς όλους. Ένας σεμνός νέος άνθρωπος ο Λεωνίδας, ο Ντούλιας Jr. Το μήλο έπεσε ακριβώς κάτω από τον άρχοντα μπαμπά του, κ. Ανδρέα.

Ο Ρέκκας, ο δικός μας, ο Αντώνης, συντονιστής και ομορφιάς, κάτι μεταξύ κοσμηματοπώλη και ανθοπώλη.

Οι φωτογράφοι. Όλοι σημαντικοί! Ζωγράφοι και χειριστές φακών.

Η τελευταία δοκιμασία. Στα βουνά, ωραίο, στενό και πονηρό κομμάτι με χωριά και τοπία. Σε αντίθετη πορεία από του TDP. Τοσκάνη!

Το εστιατόριο «Πινακοθήκη» στην Τρίπολη. Για αστέρι Michelin.

Ο χώρος «ΟΑΣΗ», όπου το γεύμα και η απονομή. Εκεί βαπτίζεις και παντρεύεσαι. Για το φαγητό και το σέρβις, εύγε.

– Επίλογος των εύστοχων σουτ ο Δήμος Τρίπολης, που δίδαξε στήριξη και επικοινωνία. Σημαντικό ότι ο Δήμαρχος, γιατρός Κώστας Τζιούμης, συμμετείχε την Κυριακή στην εκδήλωση απολαμβάνοντας την Τέλεια Διαδρομή με μια προσεγμένη BMW 2002 του Βασίλη Κόττη.

Αστοχίες

– Η ίδια ημερομηνία με την εκδήλωση του AC3 με έδρα τη Σπάρτη.

Αντί μία εκδήλωση των 101 min, ώστε να διδάξει δύναμη ο χώρος, δύο με 70/50.

– Ως αποτέλεσμα και η διάσπαση των «Warriors».

– Σε ένα ποσοστό η διαδρομή του Σαββάτου.

Αποστηθίσαμε Αχλοδόκαμπο, που κάποτε μισούσαμε.

Φρεσκοβαμμένο αλλά κουρασμένο το ξενοδοχείο «Μαίναλο».

Σε πρώτο πρόσωπο

Οι ευγενείς συναγωνιστές μας, λόγω της σειράς εκκίνησης, και όχι μόνο:

– Η κ. Ιωάννα Χαραλαμπάκη στο «1». Χαλαρή-κομψή, χωρίς τα όργανα του μάστερ, κέρδισε με το κινητό της, με ατού τον σύζυγό της, Νικόλα. Διδάσκουν προσωπική σχέση και οικογενειακό δίκαιο τους νεότερους και εμάς τους αρχαιότερους. Πρωταθλητές και χωρίς τη Lancia.

Ο Παύλος δίπλα στον Χρήστο, συνέχεια τέρμα γκάζι με τη λευκή Giulietta 1.3 Spider, που ακουγόταν σαν 1.6.

Ο πρόεδρος Τάκης. Ο αγαπητός πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ κ. Φωτεινόπουλος με τη σύζυγό του Ελένη στην 911SC. Με το τιμόνι, ειλικρινής αγωνία να μη διακριθούν και παρεξηγηθούν, ως ο Στρατάρχης του ΙΑ στην Ελλάδα και, όπως πάντα, σεμνός με το μικρόφωνο στην απονομή όταν του παραχωρήθηκε.

– Απόλυτη ισορροπία ανθρώπου και μηχανής στο «3», με την πράσινη 350 SLC να δένει με τα χρώματα Ομάρ Σαρίφ, του Στέλιου Βουδούρη, που έβαλε θηλυκό, καλά γυμνασμένο τίγρη με γυαλιά στη μηχανή του στο Β σκέλος, την Κυριακή.

Η Ρένα Γκίνη, στη δική μας Spider 2.0 του οπλοστασίου Βουδούρη, χάθηκε μέσα στην Τρίπολη, αγχώθηκε στην τελευταία δοκιμασία εκφράζοντας δυσαρέσκεια χωρίς στυλ για «τις κορύνες του Καράμπελα», αλλά ήταν άψογη σε όλες τις δοκιμασίες, έχοντας στη διάθεσή της τρία κινητά.

«Αν δεν ήταν ο Κυριάκος με το rabbit, δε θα κέρδιζε η Μόνικα σε μελαχρινή εκδοχή την κατηγορία», το σχόλιο της συνοδηγού-συντρόφου.

Στο κατόπι μας στο δρόμο, ο Αριστοτέλης Νινιός, με τη σύζυγό του κ. Μαρία Ρουσέτου να διδάσκει στυλ, όπως και η πορτοκαλί «2-2», που κροταλίζει. Η καλύτερη μουσική για τον Κωνσταντίνο τους, τον σχεδόν 8χρονο Junior που ακολουθεί με συνέπεια…

Εξαιρετικοί και σε συμπεριφορά οι Άκης Μερτινός-Γεράσιμος Κυπραίος, τα «πίτσι» με το «7» στο πράσινο Fiesta του ’81, που πιστοποιούν ότι το ΙΑ ξεπερνάει ηλικίες.

– Το παράδειγμα-πρόσκληση, με τον φίλο Τζέρι να έχει συμμετάσχει και σε διαδικασία τέρμα γκάζι με επιτυχία.

Ήρθε από μακριά, του αρέσει και έχει εκμηδενίσει αποστάσεις ο παλιός γείτονας Πολύκαρπος Νοταράς, που μοιράζεται την προσεγμένη «924 Turbo» με τον Πέτρο Χριστόπουλο. Ένας υπέροχος συνδυασμός.

– Σε μπλε σκούρο και με λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και προδίδουν υγεία οι δεύτεροι στην κατάταξη, Γιάννης Κυρανάς-Αλέξανδρος Βαρβαρέσος. Σεμνοί και αποτελεσματικοί.

– Κουκλιά, προσεγμένα αυτοκίνητα από το 1990 και μετά, όπως το μπλε Starlet κ.ά. καθαρά ΙΑ, μακριά από τα διάφορα γκρουπ Ε που συναντάς όπου οι συμμετοχές είναι το ζητούμενο._ Σ. Χ.

Αποτελέσματα 1ου Ιστορικού Ράλλυ Τρίπολης

  1. Νίκος Αρβανίτης-Ιωάννα Χαραλαμπάκη Austin Healey 100/4 (1956) Βαθμοί ποινής: 5.0
  2. Ιωάννης Κυρανάς-Αλέξανδρος Βαρβαρέσος Citroen DS (1973) Βαθμοί ποινής: 8.0
  3. Στέλιος Βουδούρης-Βάσω Κατμερού Mercedes Benz 350 SLC (1973) Βαθμοί ποινής: 8.0
  4. Χρήστος Βλάχος-Παύλος Βοτζάκης Alfa Romeo Giulietta Spider (1960) Βαθμοί ποινής: 8.4
  5. Κωνσταντίνος Θεοχάρης-Γεράσιμος Θεοχάρης Toyota Starlet (1994) Βαθμοί ποινής: 8.5
  6. Στράτης Χατζηπαναγιώτου-Ρένα Γκίνη Alfa Romeo Spider S4 (1990) Βαθμοί ποινής: 9.0
  7. Άκης Μερτινός-Γεράσιμος Κυπραίος Ford Fiesta MK1 (1981) Βαθμοί ποινής: 13.8
  8. Ανδρέας Χρόνης-Κωνσταντίνος Χρόνης BMW 1602 (1971) Βαθμοί ποινής: 14.9
  9. Δημήτρης Τσίμης-Θεοδώρα Κασούνη Mercedes Benz 230SL (1966) Βαθμοί ποινής: 15.2
  10. Άννα Κατραούρα-Δημήτριος Κρητικός Lancia Beta Coupe (1979) Βαθμοί ποινής: 24.5

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!