X
Blog

Η άλλη άποψη…

Ακολουθούμε τις κινήσεις της Ford σε Τέλειες και Ειδικές διαδρομές, και ο Σ.Χ. σχολιάζει...

Παρακολουθώντας το Ράλλυ στη Φινλανδία μέσω της Cosmote ΤV και του www.4troxoi.gr, σε περιγραφή-ρεσιτάλ Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου και Νώντα Δουζίνα, αντιλαμβάνεσαι ότι στη Ford ακολουθούν τον δικό τους δρόμο.

Στρατηγική από τον Malcolm Wilson, που προσαρμόζει την ομάδα ανάλογα με το μπάτζετ που διαθέτει. Σε σχέση με τους οδηγούς του, αλλά και με τη γενικότερη πολιτική του σημαντικού κατασκευαστή, με εκφρασμένη τη συνεπή του άποψη. Ευαισθησία τους ο άνθρωπος, και ειδικά ο Πραγματικός Οδηγός.

Σήμερα τα αγωνιστικά Fiesta στην κορυφαία τους εκδοχή δεν κερδίζουν αγώνες, αλλά λειτουργούν ως πηγή πληροφόρησης και πεδίο εξέλιξης για την επόμενη ημέρα, συνδεδεμένη με το Puma, και δεν είναι τυχαία η επιλογή της έκδοσης ST. Ήδη οργώνει Τέλειες Διαδρομές στο εξωτερικό και στην Ελλάδα.

Διαβάστε στους 4Τ Μαρτίου «Με το Puma ST στον Χολομώντα», διαδρομή που «πετάει» στη σχετική ψηφοφορία στον ιστότοπό μας. Οδοιπορικό «ειδική διαδρομή» από τα πλήκτρα του Μανώλη Σαλούρου με εικόνες WRC από τον Νίκο Κατίκη. Μόνο τυχαία δεν πήγαμε εκεί με το πράσινο ST, που έδεσε με τη διαδρομή-θρύλο όπως ένα αγωνιστικό γάντι σε σωστό μέγεθος. To γεγονός ότι είναι τόσο καλή η βάση επιβάλλει στη Ford να εκφραστεί με το Puma και σε επίπεδο RS. Είναι και ζήτημα DNA.

Το Fiesta λάμπει ήδη ως ST, όπως και το Focus, την ώρα που το Kuga αστράφτει αντιμετωπίζοντας στα ίσια και με ατού την αρμάδα των γερμανικών και γαλλικών premium στην plug-in εκδοχή τους. Ό,τι διστάζουν οι Ανατολικοί και όπου καθυστερεί να παρέμβει η VW, σε επίπεδο παραγωγής.

Περί RS…

Εκδοχή κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Puma, και δε θα εκπλαγούμε αν προκύψει με τα χαρακτηριστικά του Focus RS, με 300 ίππους, τετρακίνηση και στοιχεία SUV. Κοκτέιλ που έχουν αποδείξει ότι μπορούν να διαχειριστούν, προσφέροντας ένα σύνολο που θα αντιμετωπίσει το GR Yaris αφ’ υψηλού. Θα καταθέσει μάλιστα την άποψη που χαρακτηρίζει τη Ford στη μέγιστη τιμή της, με ένα εγχείρημα που δε θα έχει αντίπαλο.

Θα σχολιάσετε ότι ακούγεται σαν όνειρο και τέτοια άσκηση μπορεί στις ημέρες μας να μείνει ως υποθετικό σενάριο. Σχολιάζουμε όμως με εμπιστοσύνη στο «savoir-faire» της Ford, και η έκπληξη-απογοήτευση θα προκύψει αν δεν το επιχειρήσουν. Διαθέτουν τα τέλεια ρυθμισμένα σασί, που ικανοποιούν οδηγούς κάθε επιπέδου, και έδειξαν ότι γνωρίζουν πολύ καλά το παιχνίδι της διαχείρισης του μεγάλου βάρους.

Να θυμίσουμε πως το RS τελευταίας γενιάς δεν αμφισβητεί, αλλά υπερέχει των ιαπωνικών EVO και STI, ενώ τους αρκεί η έκδοση ST για να αντιμετωπιστεί το Golf GTI, the Boss. Όπως επιτυχώς αντιμετωπίστηκε άλλωστε το Megane με αντίστοιχο κωδικό.

Το βλέμμα τους και προς τα Audi και Mercedes, με την ΒMW να υπολείπεται. Οι ίδιοι, οι άνθρωποι της Ford, με στρατηγική επικοινωνίας για σεμινάριο σε σχέση με το τι δημιουργούν, αρνούνται να ανταγωνιστούν Κορεάτες και Ιάπωνες.

Ατού σε όλη αυτήν τη σχέση με τους κωδικούς «ST» και «RS» (καλομελέτα και έρχεται) ο χαρακτήρας τους. Σε απευθείας σύνδεση με ειδικές διαδρομές, όπου συνειδητά υστερούν σε επίπεδο κορυφής, αλλά έχουν το πλάνο τους στις ρίζες. Στη βάση.

Βλέπετε, είναι το αρχικό πλαίσιο, η εξαιρετική βάση του Fiesta, που λειτουργεί και ως σχολείο για μηχανικούς και νέους αθλητές, οι οποίοι δικαιώνονται αξιοποιώντας το στις μικρότερες κατηγορίες. Άλλωστε, διαχρονικά είχαν ειδική σχέση με τον ερασιτέχνη, προσφέροντας και έτοιμες λύσεις σε αγωνιστικό ή σε περισσότερο ή λιγότερο σπορτίφ περιβάλλον. Ορκίζονται στο ST του Fiesta τους όσοι πιστοί, ενώ ακόμα και ο ειδικός θα απολαύσει οδήγηση με ένα Fiesta 1.0 ST-Line με τους 155 ίππους. Απολαυστικό όπως οποιοδήποτε Puma, με την ST εκδοχή του σήμερα, Μάρτιο του 2021, να κοσμεί γενικότερα τις σελίδες των περιοδικών του ειδικού Τύπου.

Όπως και τα αντίστοιχα site.

Διάθεση στον ειδικό Τύπο μέσω Covid με διαδικασία ουσίας που προσφέρεται για σεμινάριο, και σήμερα, που ο πλανήτης είναι υπό πίεση, αυτό το πακέτο αναζητάς για μια βόλτα στο φεγγάρι.

Γεγονός ότι θα σβήσει τη μαυρίλα της ψυχής και θα σε απογειώσει αλλάζοντας κατακόρυφα τη διάθεσή σου. Καμιά φορά αρκούν οι 155 σε ένα καλό σασί όπως του Fiesta, αλλά, κακά τα ψέματα, αν μπορείς, αυτό είναι το σωστό. Το Puma ST.

Τόσο καλό, που το σκέπτεσαι με αγωνιστική περιβολή στο WRC και ονειρεύεσαι. Τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις. Συνάντηση κορυφής.

Συμφωνούμε ότι είναι υποθετική η έκδοση RS σε επίπεδο παραγωγής, αλλά από αυτούς όλα τα περιμένεις. Σ. Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!