Το Σάββατο 28 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ημέρα πίστας(track day) αυτοκινήτων.

Είναι κοινό μυστικό, ότι με τέτοιες καιρικές συνθήκες η πρόσφυση του οδοστρώματος δεν προσφέρεται για επιθετική οδήγηση και επίτευξη καλού χρόνου γύρου πίστας. Αντιθέτως είναι ιδανικές συνθήκες, βελτίωσης των αντανακλαστικών μας και εκμάθησης της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου μας με αρκετά μικρότερη ταχύτητα λόγω ολισθηρότητας.

Αυτό συνεπάγεται μικρότερο ρίσκο ατυχήματος. Δυστυχώς πάντα υπάρχει και η εξαίρεση του κανόνα. Η οποία το Σάββατο έκανε την εμφάνισή της δύο φορές.

Δύο, όχι άπειροι οδηγοί, με αξιόλογα αυτοκίνητα και άριστα συντηρημένα, τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας της πίστας και της νόμιμης κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο είχαν έξοδο από το οδόστρωμα της πίστας.

Ευτυχώς, η άμεση αντίδραση του ιατρού και των συντελεστών της οργάνωσης, εκμεταλλευόμενοι τα μέσα πρώτων βοηθειών (ιατρείο, ασθενοφόρο) που παρέχει η πίστα σε κάθε εκδήλωση και σε συνδυασμό με τον ελαφρύ τραυματισμό των επιβαινόντων του δεύτερου αυτοκινήτου δεν υπήρχε κάποια δυσάρεστη εξέλιξη.

Η ημέρα συνεχίστηκε, μετά την παραλαβή των επιβαινόντων από δεύτερο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, αφού η άμεση διακομιδή τους, δεν ήταν αναγκαία όπως διαπίστωσε ο ιατρός .

- Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί η κανονική ροή του προγράμματος χωρίς την παρουσία ιατρού και ασθενοφόρου.-

Με την επιβεβαίωση του ιατρού για την ελαφρότητα του τραυματισμού των δύο επιβαινόντων και κυρίως της συνοδηγού, με την σύμφωνη γνώμη του, αποφασίστηκε να ειδοποιηθεί άλλο ασθενοφόρο από το 166 για να κάνει την διακομιδή.

Και οι δύο επιβαίνοντες παρελήφθησαν από το σημείο του ατυχήματος, με το υπάρχον ασθενοφόρο, όπου και παρέμειναν εντός αυτού (η συνοδηγός σε οριζόντια θέση στο φορείο) παρουσία ιατρού, μέχρι την παραλαβή τους από το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, από τον χώρο στάθμευσης της πίστας.

Αν αναλογιστούμε τις καιρικές συνθήκες και την φύση του ατυχήματος, θα αντιληφθούμε ότι αν είχε συμβεί κάτι παρόμοιο σε δημόσιο δρόμο, τα γεγονότα πολύ πιθανόν να μην είχαν σταματήσει μόνο στις υλικές ζημιές.

Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος ύπαρξης του αυτοκινητοδρομίου.

Να μπορούν οι οδηγοί που το επιθυμούν , να πιέσουν τον εαυτό τους και το αυτοκίνητό τους, χωρίς να βάζουν τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου και τις περιουσίες τους σε κίνδυνο.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει ο κίνδυνος του ατυχήματος, μέσα στο αυτοκινητοδρόμιο.

Σε όλα τα είδη του μηχανοκίνητου αθλητισμού το ρίσκο είναι δεδομένο και το αναλαμβάνει πάντα ο οδηγός, ο αναβάτης ή ο χειριστής .

Ο κάθε οργανωτής και η κάθε πίστα κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες και παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για να μειώσουν τις πιθανότητες να συμβούν, αλλά και να αντιμετωπίσουν τα πιθανά ατυχήματα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε καμία έλλειψη μέτρων ασφαλείας από την πλευρά του αυτοκινητοδρομίου αλλά ούτε και καμία ολιγωρία στην αντιμετώπιση του συμβάντος από την πλευρά του οργανωτή.

Δυστυχώς οποιαδήποτε ελλιπή αναφορά γεγονότων το μόνο που προσφέρει, είναι δημιουργία εντυπώσεων και καμία ουσιαστική πίεση ή προτροπή προς την σωστή κατεύθυνση, αν θεωρήσουμε πως αυτό είναι το κίνητρο της αναφοράς και δημοσιοποίησης δυσάρεστων γεγονότων._ (Δελτίο Τύπου)

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά