top icon
Παρουσιάσεις

Taxi Lap Miata by HTTC: Μια ξεχωριστή εμπειρία που πρέπει να ζήσεις

Η ομάδα του HTTC μας πρόσφερε μια ξεχωριστή εμπειρία στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Εδώ και πολλά χρόνια έχει δημιουργηθεί η εντύπωση πως για να απολαύσει κάποιος την εμπειρία της οδήγησης σε κάποια πίστα θα πρέπει να δαπανήσει ένα αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό ή θα πρέπει να διαθέτει κάποιο «υπεραυτοκίνητο». Αυτό φυσικά δεν είναι αλήθεια καθώς όλοι μπορούν να δοκιμάσουν το καθημερινό τους αυτοκίνητο στο ελεγχόμενο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας χωρίς να βάλουν σε κίνδυνο τη ζωή τους ή αυτή των γύρω τους.

Επιπρόσθετα υπάρχουν ομάδες οι οποίες διοργανώνουν τα λεγόμενα trackday, τα οποία έχουν ως στόχο να προσφέρουν σε όλους την εμπειρία της οδηγικής απόλαυσης και συναγωνισμού σε πίστα, πάντα στο πλαίσιο των κανονισμών και με την τήρηση των απαιτούμενων όρων ασφαλείας. Με δεδομένο πως κάποιος μπορεί να μην θέλει να χρησιμοποιήσει το προσωπικό του όχημα και να ρισκάρει να γυρίσει σπίτι του με το λεωφορείο ή με κάποιο άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς, υπάρχει πλέον η δυνατότητα ενοικίασης αγωνιστικού αυτοκινήτου ώστε να απολαύσει χωρίς άγχος τη μοναδική αυτή οδηγική εμπειρία.

Με γνώμονα όλα αυτά βρεθήκαμε στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων για να ανακαλύψουμε τις υπηρεσίες που προσφέρει η ομάδα HTTC (Hellenic Time Trial Challenge) αλλά και για να βιώσουμε την εμπειρία του Taxi Lap Miata.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/BINTEO: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΕΛΛΗΣ

Taxi Lap

Με λίγα λόγια… Hellenic Time Trial Challenge (HTTC)

Φτάνοντας στο γνώριμο περιβάλλον του αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων μας περιμένουν οι Κωνσταντίνος Λεκάκης και Γιώργος Καραμέρης οι οποίοι θα μας ενημερώσουν για τα όσα προσφέρει η ομάδα του HTTC όλα αυτά τα χρόνια αλλά και θα μας παρουσιάσουν τη νέα υπηρεσία Taxi Lap Miata η οποία είναι κάτι ξεχωριστό όπως οι ίδιοι δηλώνουν.

Δεν χάνουμε χρόνο και ξεκινάμε την κουβέντα μας αρχικά με τον Κωνσταντίνο Λεκάκη. Ο κ. Λεκάκης μας αναφέρει πως η ομάδα του HTTC υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια και δημιουργήθηκε με σκοπό να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερους οδηγούς στην πίστα ώστε να βιώσουν την εμπειρία της αγωνιστικής οδήγησης”. Ο ίδιος μας λέει πως το 2015 ξεκίνησε η διοργάνωση trackday σε συνεργασία με το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, ενώ το 2016 διοργανώθηκαν και Drift days στη συγκεκριμένη πίστα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως όλα αυτά τα χρόνια διοργανώνεται το Ελληνικό Πρωτάθλημα Δοκιμασίας Χρόνου ή αλλιώς Time attack από την ομάδα του HTTC”.

Taxi Lap

O κ. Λεκάκης στη συνέχεια της κουβέντας, δίνει την απάντηση σε αυτό που λανθασμένα πιστεύουν οι περισσότεροι. “Ξέρετε είναι πολύ εύκολο να ειπωθεί κάτι και να το πάρουμε ως δεδομένο, αυτό έχει γίνει και στην περίπτωση της οδήγησης σε μια πίστα. Όλοι πιστεύουν πως θα πρέπει να δαπανήσουν αρκετά χρήματα ή θα πρέπει να έχουν ένα «γρήγορο» αυτοκίνητο, αυτό δεν είναι αληθές καθώς μπορεί ο κάθε ένας να οδηγήσει στην πίστα το όχημα του αρκεί να τηρεί τους κανόνες ασφαλείας. Επιπρόσθετα υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης αγωνιστικού οχήματος εδώ και πολλά χρόνια, ώστε να μην έχει άγχος κάποιος για το προσωπικό του αυτοκίνητο και το σημαντικότερο όλων είναι πως το κόστος των υπηρεσιών δεν είναι μεγάλο”.

Taxi LapΟ Γιώργος Καραμέρης, ο οποίος είναι εκπαιδευτής και συνεργάτης τόσο στην ομάδα HTTC όσο και στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων με τη σειρά του μας λέει πως “Ο στόχος μας ήταν και είναι να φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο στην πίστα, καθώς είναι ένα ασφαλές περιβάλλον που μπορεί κάποιος να δοκιμάσει τόσο το όχημα του όσο και τις οδηγικές του ικανότητες. Επιπλέον υπάρχουν εκπαιδευτές οι οποίοι έχουν τη γνώση και την εμπειρία να διδάξουν σε όσους θέλουν τα μυστικά της γρήγορης οδήγησης με ασφάλεια και με σωστό τρόπο”.

Ο κ. Καραμέρης μας εξηγεί πως “οι περισσότεροι έχουν λανθασμένοι άποψη για την οδήγηση σε πίστα ενώ έχουν και έλλειψη υπομονής. Θέλουν με το καλημέρα να πάνε γρήγορα, αυτό δεν γίνεται, χρειάζεται εξάσκηση και αρκετή προπόνηση. Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά αυτές είναι ελάχιστες, εμείς αναφερόμαστε στην πλειονότητα των οδηγών που έρχονται για πρώτη φορά στην πίστα”. Ακόμη ένα πράγμα που είναι αρκετά συνηθισμένο μας αναφέρει ο κ. Καραμέρης είναι “η ελλιπής προετοιμασία του οχήματος πριν μπει στην πίστα, αυτό το φαινόμενο μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα τόσο στους ίδιους όσο και στους υπόλοιπους που θα βρεθούν στον ίδιο χώρο, η καλύτερη λύση εφόσον θέλει κάποιος να μάθει να κινείται ταχύτατα και σωστά σε μία πίστα είναι να ενοικιάσει ένα όχημα της σχολής και να διδαχθεί βήμα-βήμα τη σωστή διαδικασία”.

Taxi Lap

Taxi Lap Miata Experience

Η ομάδα του HTTC εδώ και λίγο χρονικό διάστημα έχει εντάξει στις υπηρεσίες της και το Taxi Lap Miata. Όπως μπορείτε να μαντέψετε η εμπειρία αυτή περιλαμβάνει τη συνοδήγηση σε ένα Mazda MX5 Miata με οδηγό τον Γιώργο Καραμέρη ή με κάποιον εκπαιδευτή της ομάδας του HTTC. Εμείς δεν χάσαμε την ευκαιρία, φορέσαμε κράνος, δεθήκαμε με τη ζώνη 6 σημείων και βιώσαμε την εμπειρία του Taxi Lap Miata by HTTC.

Με τους πρώτους γύρους να γίνονται σε χαλαρούς ρυθμούς ώστε να “έρθουν” τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία, είχαμε την απορία αν μπορείς με ένα νορμάλ αυτοκίνητο το οποίο έχει βελτιωθεί σε ελάχιστους τομείς να ενθουσιαστείς. Ο Γιώργος Καραμέρης θα έδινε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα άμεσα. Με τα ελαστικά πλέον στη σωστή θερμοκρασία, ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε ρυθμό. Το Mazda ΜΧ5 με βάρος περίπου 1100 κιλά, καταφέρνει να κινείται ταχύτατα στην πίστα, ενώ η απουσία των βοηθητικών προγραμμάτων οδήγησης βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την μέγιστη ταχύτητα στις στροφές ενώ τα φρένα του μας αφήνουν άφωνους.

Taxi Lap

Ο Γιώργος φρενάρει οριακά ενώ η ουρά αρνείται πεισματικά να φύγει από την πορεία της, το εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορεί να έχει τον εργοστασιακό κινητήρα των 1.800 κ.εκ. απόδοσης 130 ίππων ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο η διαθέσιμη ισχύς περνά στον δρόμο είναι αρκετή για να προσφέρει έντονες στιγμές αδρεναλίνης.

Εκπληκτική είναι η αναβαθμισμένη ανάρτηση της Ohlins καθώς δίνει τη δυνατότητα στο MX5 να περνάει πάνω από τα κερμπ της πίστας χωρίς κανένα πρόβλημα ενώ τα semi slick ελαστικά βοηθούν στον ακριβή χειρισμό του οχήματος.

Taxi Lap

Αυτό το Mazda ΜΧ5 στα χέρια του Γιώργου Καραμέρη μοιάζει σαν go-kart, με το χαμηλό κέντρο βάρους και την άμεση απόκριση στο τιμόνι, ενώ είμαστε σίγουροι πως είναι ίσως το όχημα που θα σας προσφέρει πιθανώς τα περισσότερα χαμόγελα ανά χιλιόμετρο.

Αν είχαμε την απορία πριν ξεκινήσει η βόλτα μας αν αξίζει η εμπειρία του Taxi Lap Miata, τώρα μπορούμε να σας απαντήσουμε με βεβαιότητα. Αξίζει με το παραπάνω και φυσικά θα το ξανακάναμε!

Taxi Lap

Ραντεβού στην πίστα…

Έχοντας απολαύσει στο έπακρο τόσο τη βόλτα μας με το Mazda MX5 Miata της ομάδας του HTTC όσο και την κουβέντα με τους Κωνσταντίνο Λεκάκη και Γιώργο Καραμέρη, καταφέραμε για ακόμη μία φορά να επιβεβαιώσουμε το γεγονός πως η οδήγηση στην πίστα χαρίζει μοναδικές στιγμές αδρεναλίνης ενώ ταυτόχρονα σε κάνει καλύτερο οδηγό. _Γ. Τ.

Απολαύστε την εμπειρία του Taxi Lap Miata μέσα από ένα υπέροχο βίντεο

Πληροφορίες Hellenic Time Trial Challenge (HTTC)

Ομάδα HTTC: Κωνσταντίνος Λεκάκης, Γιώργος Καραμέρης, Βασίλης Μπίκας, Χρήστος Βαλεράς, Χρήστος Παπαντωνάκης, Θανάσης Αθανασίου

Επικοινωνία: τηλέφωνο: 693 655 8201, e-mail: [email protected], ηλεκτρονικός ιστότοπος: https://httc.com.gr/

Τιμή trackday: ανάλογα την περίσταση, περίπου 60 ευρώ

Εκμάθηση αγωνιστικής οδήγησης: κόστος κατόπιν συνεννόησης

Ενοικίαση αγωνιστικό αυτοκινήτου για χρήση στην πίστα: Clio II RS – κόστος 1 session (10min) 200 ευρώ, 2 session 340 ευρώ, 3 session 480 ευρώ, έξτρα session 160 ευρώ, 900 ευρώ αγώνας HTTC, εκπαιδευτής 40 ευρώ

Ενοικίαση αγωνιστικό αυτοκινήτου για χρήση στην πίστα: Mazda MX5 NC TrackDay Car – κόστος 1 session (10min) 200 ευρώ, 2 session 340 ευρώ, 3 session 450 ευρώ, έξτρα session 140 ευρώ, 950 ευρώ αγώνας HTTC, εκπαιδευτής 50 ευρώ

Taxi Lap Miata: κόστος 50 ευρώ (ελάχιστη ηλικία επιβάτη:18 ετών, μέγιστο ύψος επιβάτη 1,90 μέτρα, βάρος 100 κιλά)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Taxi Lap
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ