top icon
Ειδικές Διαδρομές

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με Hyundai Kona N στις Ε.Δ. «Λουτράκι» & «Χαρβάτι»

Αξιολογούμε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τον Λάμπρο Αθανασούλα και το Hyundai Kona N.

Η Hyundai Hellas κάνει τη διαφορά και τα καθαρόαιμα της σειράς Ν είναι στη διάθεσή μας και για την υπέρβαση.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι η αιτία και το Hyundai Kona Ν η αφορμή ώστε να διασχίσουμε τις πρώτες διαδρομές με τον τρόπο το σωστό. Αυτοσχεδιάζουμε ώστε να εντοπίσουμε τη διαδρομή σε «Λουτράκι» και «Χαρβάτι», αφού οι πληροφορίες, τρεις μήνες πριν από τον αγώνα, έχουν τα κενά τους, και πρέπει να διαβάσεις τις σκέψεις της κ. Πασαλή για να καταλήξεις. Αν ξέρεις τη φιλοσοφία της, «βρίσκεις» πώς σκέφτηκε ώστε να προκύψει κύκλος πέριξ του Λουτρακίου, πόλης που μέσω του Δημάρχου Γιώργου Γκιώνη στήριξε τον αγώνα την εποχή που φαινόταν πως πορεύεται σε αδιέξοδο. Τότε που και το Casino έκανε τη διαφορά με πρόταση που στάθηκε ικανή ώστε να αλλάξει η βάση του ΡΑ και η σχεδίασή του. Το Casino, που σήμερα στηρίζει Παναγιώτη Ρουστέμη και Λάμπρο Αθανασούλα. Σχέσεις που αντέχουν στο χρόνο, με αξίες που χαρακτηρίζουν πρωταθλητές.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ

Λάμπρος Αθανασούλας

Ο άνθρωπος που δε θα σε απογοητεύσει ποτέ, και δεν τον επιστρατεύσαμε τυχαία. Και μάλιστα πολύ πριν από το τυπικό «ΟΚ» του Ανδρέα Χριστοφορίδη της Hyundai Hellas σε σχέση με το όνειρο της συμμετοχής του, που τη μοιράζεται με τον κ. Νίκο Ζακχαίο. Μαζί πρωτάρηδες, μαζί και πρωταθλητές, σήμερα και γονείς, για πάντα πρωταγωνιστές εντός και εκτός μπάκετ. Ένας ωραίος, ένας σπάνιος συνδυασμός…

Στη σωστή απόχρωση

Το χρώμα κάνει τη διαφορά και ανάμεσα στο ασημί του «καλού» Tucson, ήτοι του plugin, και στο Kona, επιλέξαμε το σιέλ «Ν». Καταδικασμένοι να προστατεύουμε τα λάστιχα χαμηλού προφίλ, με οδήγηση σαν να περπατάς σε πληγωμένη γέφυρα. Θηρίο το Tucson, από τις καλύτερες προτάσεις σήμερα της αγοράς, αλλά εδώ πρόκειται για ειδικές διαδρομές όπου το Kona Ν προσαρμόζεται διαφορετικά.

Το έχουν δουλέψει οι Κορεάτες και έχει άρωμα WRC αυτό το ιδιαίτερο SUV, που ενθουσιάζει και σκληρούς της σύγχρονης εποχής, όπως τον Λάμπρο και τον Γιώργο Ζυμαρίδη, αλλά και τον παλιό. Οπότε η κ. Φίλου μας το παραχωρεί, «αυτό είναι το σωστό» σχολιάζει ο Σ.Χ., ο οποίος εδώ απολαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο και τον 2λιτρο κινητήρα, που ανταποκρίνεται ως 300άρης. Σύνολο που σκοτώνει το βάρος, όταν η διαφορά στο ύψος από το έδαφος σε σχέση με το i30 Ν ενθουσιάζει τους έμπειρους.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ

Ο άνθρωπος, η μηχανή, το περιβάλλον

Σε ισορροπία το παραπάνω τρίπτυχο, και είναι πολλοί οι λόγοι για την προσοχή μας. Είναι οι τρεις πρώτες διαδρομές Παρασκευή πρωί, δεύτερη ημέρα του αγώνα, και μακάρι ο κόσμος να μοιραστεί ή να μείνει και για το δεύτερο πέρασμα στην ειδική διαδρομή «Λουτράκι 2». Συνδυασμός δεν προβλέπεται, ενώ απαιτεί μεγάλη προσοχή η μετακίνηση στη φιλόξενη παραλία της παραθαλάσσιας πόλης, της συνδεδεμένης με τα παιδικά μας -και όχι μόνον- χρόνια. Εκεί όπου για περισσότερο από μία ώρα θα ξεκουράζονται οι Παγκόσμιοι και οι δικοί μας. Το τέλειο περιβάλλον και εκτός ειδικών διαδρομών.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ

Λουτράκι-Χαρβάτι InOut

Λουτράκι: Με στοιχεία από την Κινέτα σε συνδυασμό με Αγίους Θεοδώρους, οπότε ακολουθήστε οδηγίες μέσα από το site του αγώνα, το καλύτερο στο WRC, ανιχνεύοντας και τις ενδιάμεσες προσβάσεις, ενώ, για να είστε συνολικά ενήμεροι, επιλέξτε τα social media του Ράλλυ. Με εμπιστοσύνη σε μια ομάδα νέων ανθρώπων με κέφι και γνώσεις. Προσπάθεια που εξελίσσεται…

Το Λουτράκι ξεκινάει με πολύ αργό και τεχνικό κομμάτι. Στην αρχή κατηφορικό και στη συνέχεια ανηφορίζει, μέχρι να πιάσει την άσφαλτο με τις δύο κλασικές φουρκέτες. Γρήγορη η άσφαλτος αλλά πολύ ανηφορική, δε δυσκολεύει τους έμπειρους. Στη συνέχεια, πολύ γρήγορο και φαρδύ χωμάτινο τερέν, ελαφρώς ανηφορικό στα πρώτα 3 χιλιόμετρα και μετά μέχρι τον τερματισμό, έντονα κατηφορικό και γρήγορο. Κομμάτι ικανό να δημιουργήσει μικρές διαφορές για όποιον θελήσει να πάρει ρίσκα.

Ειδική διαδρομή με εναλλαγές του οδοστρώματος και αλλαγές πορείας που προσφέρονται για τον θεατή, με τα ερασιτεχνικά πληρώματα να πρέπει να επιστρατεύσουν την ευφυΐα τους ώστε να μη χάσουν το ρυθμό. Οι Παγκόσμιοι θα απολαύσουν τη φιλοξενία που προσφέρει ο Έλληνας πειθαρχημένος θεατής, αλλά την ίδια προσδοκία έχουν και οι δικοί μας. Μην τους εγκαταλείπετε φεύγοντας νωρίς, αλλά να είσαστε και ψύχραιμοι στο πέρασμά τους. Ο αγώνας είναι μακρύς και απαιτείται υπομονή…

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ

Χαρβάτι: Αγαπημένη διαδρομή, δύσκολη, σκληρή, με κάποια τεχνικά κομμάτια. Μετά το ποταμάκι όπου πάμε αριστερά, απαιτεί προσοχή γιατί οι πολλές και κοφτερές πέτρες μέχρι να πιάσουμε την κατηφόρα για τον τερματισμό είναι ικανές να δημιουργήσουν προβλήματα στα ελαστικά.

Το τελευταίο κομμάτι με την απίστευτη θέα στον Κορινθιακό κόλπο σε κάθε αριστερή στροφή που γλείφει το βουνό είναι στενό, τεχνικό και πολύ δύσκολο. Στα τελευταία 2 χιλιόμετρα γίνεται γρήγορη και με δύσκολα σημάδια ανάμεσα από πεύκα και ελιές μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Προσοχή. Τη στιγμή της αυτοψίας μας το οδόστρωμα από το 6o μέχρι το 9ο χλμ. ήταν πολύ κακό. Αλλά έχουν γνώση οι φύλακες. Ο «μετρ John» έχει οπλίσει. Γενικότερα, πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ε.δ., στο σωστό σημείο σε σχέση με τον συνολικό σχεδιασμό. Οι Έλληνες συμμετέχοντες στην πλειονότητά τους έχουν γνώση…

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N

Ο Έλληνας

Δεν είναι ουραγός, είναι ο στυλοβάτης, με καθαρά ερασιτεχνική προσέγγιση, αλλά αποδεδειγμένη ποιότητα και τέχνη που δεν εκφράζεται, λόγω της μιζέριας που χαρακτηρίζει τους ελληνικούς αγώνες. Ειδικός χώρος, που έχασε την ευκαιρία ανάκαμψης αξιοποιώντας την αύρα του ΕΚΟ-ΡΑ, έργο της Motorsport Greece, η οποία προσφέρει απλόχερα τεχνογνωσία -και άλλα- με τον έντιμο τρόπο στην ΟΜΑΕ, που, δυστυχώς για το χώρο, αδυνατεί να αξιοποιήσει._ «Στρατισίνο»

«Το έχουν δουλέψει οι Κορεάτες και έχει άρωμα WRC αυτό το ιδιαίτερο SUV, που ενθουσιάζει και σκληρούς της σύγχρονης εποχής».

OΔΗΓΟΥΝ: «ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ», ΛΑΜΠΡΟΣ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΔ 2-4 ΛΟΥΤΡΑΚΙ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Μήκος: 17,95 χλμ.

Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου

ΕΔ 2: 07:53

ΕΔ 4: 11:29

Ωράριο κλεισίματος διαδρομής:

ΕΔ 2: 04:50

INFO: Μεταξύ του πρώτου (ΕΔ 2) και του δεύτερου (ΕΔ 4) περάσματος ο δρόμος θα παραμείνει κλειστός.

HYUNDAI KONA N Performance Pack 280 PS N-DCT

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: β/κ άμεσου ψεκασμού με τούρμπο >ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.998 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ: 280 ίπποι/5.500-6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ: 392 Nm/2.100-4.700 σ.α.λ. >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς με μπλοκέ διαφορικό >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.215x1.800x1.565 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.684 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 361 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.510 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,5 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 240 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 10,2 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 194 γρ./χλμ. >ΤΙΜΗ: 44.590 ευρώ

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
  • ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 HYUNDAI KONA N ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ