X
Παρουσιάσεις

«MINI John Cooper Works Days» στην πίστα των Μεγάρων

Οδηγούμε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων στα πλαίσια της εκδήλωσης «MINI John Cooper Works Days» την γκάμα των κορυφαίων εκδόσεων του Βρετανού κατασκευαστή που φέρουν την υπογραφή «JCW».

Από σήμερα έως και την Κυριακή 22 Νοεμβρίου η MINI διοργανώνει στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων την εκδήλωση «MINI John Cooper Works Days» δίνοντας με τον τρόπο αυτό την ευκαιρία στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου της χώρας μας, αλλά και στους φίλους της βρετανικής εταιρείας, να έρθουν σε επαφή με τα κορυφαία μοντέλα της γκάμας ΜΙΝΙ.

Πιο συγκεκριμένα, καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, όσοι βρεθούν στην πίστα θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα μοντέλα της οικογένειας John Cooper Works, να τα… περιεργαστούν, αλλά και να τα οδηγήσουν στο «κλειστό» και ασφαλές τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων υπό την καθοδήγηση έμπειρων εκπαιδευτών από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει προγραμματίσει ειδικά events για όλους τους φίλους της ΜΙΝΙ, τα οποία θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 24 Νοεμβρίου από τις 09:00 έως και τις 17:00, όπου μικροί και μεγάλοι θα έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους ικανότητες σε προσομοιωτές οδήγησης.

Όμως, οι εκπλήξεις που ετοιμάζει η MINI δεν σταματούν εδώ. Ο θρύλος των αγώνων και νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο το 1967, Rauno Aaltonen, θα βρίσκεται την Κυριακή 24 Νοεμβρίου στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων για να αφηγηθεί όλες τις «μαγικές» στιγμές που έχει ζήσει με τα καθαρόαιμα μοντέλα της βρετανικής μάρκας στην αγωνιστική καριέρα του, αλλά και να γνωρίσει από κοντά τους φίλους της μάρκας.

Το μενού…

… της ημέρας περιελάμβανε σήμερα την οδήγηση όλων των διαθέσιμων μοντέλων της οικογένειας JCW της MINI. Δηλαδή, του γνωστού και μη εξαιρετέου JCW στην 3θυρη/hatchback παραλλαγή του, του αντίστοιχου «ξεσκούφωτου» (λέγε με Cabrio), του πιο «πρακτικού» JCW Clubman, αλλά και του πιο «περιπετειώδους» JCW Countryman. Οι δύο τελευταίες είναι και οι μοναδικές τετρακίνητες της τετραμελούς αυτής «παρέας», και συνάμα οι δυνατότερες σε ισχύ, με τον γνωστό και 4κύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα των 2,0 λίτρων να αποδίδει για την περίσταση 306 ίππους και ροπή 450 Nm, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της οικογένειας Steptronic και ενσωματωμένο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στους εμπρός τροχούς.

Προτεινόμενες τιμές λιανικής

ΜΙΝΙ JCW Clubman: 53.110€

ΜΙΝΙ JCW Countryman: 55.250€

Από την άλλη, τόσο το 3θυρο MINI JCW, όσο και το αντίστοιχο Cabrio, τροφοδοτούνται από τον ίδιο κινητήρα, με τη διαφορά ότι η ισχύς του διαμορφώνεται για την περίσταση στους 231 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής στα 320 Nm. Όπως επισημάναμε και παραπάνω, η κίνηση μεταφέρεται και στα δύο αυτά μοντέλα στους εμπρός τροχούς με την αρωγή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και δύο διαθέσιμων τύπων κιβωτίου – είτε χειροκίνητου με 6 σχέσεις, είτε αυτόματου με 8 σχέσεις (Steptronic)

Προτεινόμενες τιμές λιανικής

ΜΙΝΙ JCW: 34.890€

ΜΙΝΙ JCW Cabrio: 42.100€

…και οι πρώτες εντυπώσεις

Οδηγώντας αρχικά και για αρκετούς γύρους το MINI JCW Clubman η αίσθηση που αποκομίζει κανείς είναι κάτι παραπάνω από απολαυστική. Το βαρύ τιμόνι με την παραδοσιακά «κοφτερή» αίσθηση και αμεσότητα σού επιτρέπει να σημαδέψεις με ακρίβεια το apex των κλειστών στροφών της πίστας αξιοποιώντας στη συνέχεια την… πλεονάζουσα ροπή του 4κύλινδρου ώστε να εκτοξευτείς προς την έξοδο, χωρίς υστερίες και άσκοπα σπιναρίσματα. Με το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης εσκεμμένα στη θέση off, το θέμα πρόσφυση έρχεται να «καθαρίζει» η τετρακίνηση, σε αντίθεση με τα 3θυρη αδέλφια της οικογένειας, όπου το σωστό timing και η σωστή δοσολογία στο δεξί πεντάλ κρίνεται απαραίτητη ώστε τα JCW και JCW Cabrio να μην σπινάρουν άσκοπα.

Παρά τις αρχικές επιφυλάξεις μας  – ελέω πίστας και αυτόματου κιβωτίου – στη θέση Sport το 8άρι Steptronic με τα χαρακτηριστικά paddles πίσω από τα μπράτσα του τιμονιού στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και απαιτήσεων προφυλάσσοντας συγχρόνως τον λιγότερο έμπειρο από λάθη. Χάρη στις διαφορετικές  ρυθμίσεις του software που το διαχειρίζεται σε σχέση με τις πιο «ταπεινά» MINI, οι εντολές των δακτύλων του αριστερού χεριού στο κατέβασμα είναι κάτι παραπάνω από απροβλημάτιστες στους flat out γύρους – όχι όμως και αστραπιαίες. Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι εκδόσεις JCW δεν απευθύνονται μόνο στους απανταχού μύστες των track days, αλλά και σε εκείνους που αναζητούν ένα ταχύ αυτοκίνητο με σπορ καταβολές και απόδοση και για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Από εκεί και πέρα, στα συν όλων ανεξαιρέτως των εκδόσεων JCW που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων – από την ανοιχτή Cabrio έως και την… 6θυρη Clubman – συμπεριλαμβάνονται η «μονοκόμματη» αίσθηση του πλαισίου που χρόνια τώρα αποτελεί σήμα κατατεθέν των μοντέλων MINI, η αποτελεσματικότητα των αναβαθμισμένων σε προδιαγραφές φρένων, ειδικά στο τέλος της μεγάλης ευθείας, οι περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος σε όλα τα σφικτά «Κ» της πίστας, αλλά και η διεγερτική ηχητική του 2λιτρου κινητήρα που στο πρόγραμμα Sport «γεμίζει» τα αυτιά σου με περισσότερο μπάσο. Ό,τι καλύτερο, δηλαδή, για να διασκεδάσει κανείς στο ελεγχόμενο περιβάλλον μιας πίστας. _X.A.

Διαβάστε επίσης: MINI John Cooper Works GP – με αγωνιστικά γονίδια


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!