top icon
Δοκιμές

Οδηγούμε το Mitsubishi Colt Ralliart

Η γκάμα του Mitsubishi Colt ανανεώθηκε πρόσφατα. Στην περίπτωση της γρήγορης έκδοσης, ο κωδικός «CZT» αντικαταστάθηκε από τη λέξη «Ralliart».

Μετά την ανανέωση του μοντέλου, «Ralliart» ονομάζεται πια η έκδοση με τους 150 ίππους, ισχύς που συνοδεύεται από… κάμποση υπερτροφοδοτούμενη ροπή σε ένα μικρό αυτοκίνητο που μετά βίας υπερβαίνει τα 1.100 κιλά. Κανείς, φυσικά, δε λέει «όχι» σε λίγο παραπάνω δύναμη. Το θέμα είναι, όμως, το πώς περνά αυτή η δύναμη στο δρόμο και κατά πόσον αλλάζει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πριν περάσουμε σε αυτό, σημειώνουμε εν τάχει ότι το Colt παραμένει το ίδιο, ευρύχωρο και πρακτικό σουπερμίνι που ξέραμε. Οπτικά, οι διαφορές είναι αρκετά έντονες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ειδικά αν παρατηρήσει κανείς το αυτοκίνητο από το εμπρός μέρος. Εκεί θα βρει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, όπου δεσπόζουν η τεράστια τραπεζοειδής μάσκα και οι μακρόστενοι προβολείς. Άσχετα με τις όποιες γνώμες σχετικά με τη σχεδίαση του νέου Colt, δανείζεται κάτι από την «αύρα» του εμβληματικού τετρακίνητου μοντέλου της εταιρείας.
Στο διά ταύτα, στο πώς συμπεριφέρεται η κορυφαία του έκδοση δηλαδή, αρχικά σημειώνουμε πως μάλλον έχουμε να κάνουμε με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της… παλιάς σχολής. Εν συγκρίσει με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά σύνολα (Peugeot, VW, Fiat) που οδηγούμε τον τελευταίο καιρό, ο 1.5 της Mitsubishi «τουρμπίζει» πιο ψηλά, με αποτέλεσμα να αισθάνεται κανείς το αυτοκίνητο έως και νωθρό, πριν ο δείκτης του στροφομέτρου ξεπεράσει τις 2.200-2.500 σ.α.λ. Από κει και πέρα, βέβαια, το σκηνικό αλλάζει άρδην. Το ιαπωνικό μοτέρ ανεβάζει στροφές καταιγιστικά, και μάλιστα έχει δύναμη έως πολύ ψηλά. Οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες, ωστόσο μια 6η σχέση θα ήταν ευπρόσδεκτη στο ταξίδι, για μείωση κατανάλωσης και θορύβου, αφού ο κινητήρας δείχνει ότι θα μπορούσε εύκολα να τα βγάλει πέρα με πιο μακρύ γρανάζωμα.
Στα υπόλοιπα, το τιμόνι κρίνεται αναίτια βαρύ στους επιτόπιους ελιγμούς, χωρίς να προσφέρει την ανάλογη αίσθηση στα πολλά, και το μη απενεργοποιούμενο σύστημα ευστάθειας έχει παραμείνει ως είχε. Η σφιχτή ανάρτηση αποτρέπει τις κλίσεις στις στροφές, ωστόσο ενδέχεται να κουράσει στην πόλη, σε συνδυασμό με τα σπορ ελαστικά. Τέλος, στα μείον του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται η… τσουχτερή τιμή των 18.000 ευρώ._ Σ. Λ.
 
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.468 κ.εκ. • ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 150 ίπποι/6.000 σ.α.λ. • ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 21,4 χλγμ./3.500 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 7,5 δλ.* • 0-1.000 μ.: 28,8 δλ.* • 120-0 χλμ./ώρα: 56,4 μ.* • ΤΕΛΙΚΗ: 210 χλμ./ώρα • ΒΑΡΟΣ: 1.123 κιλά* • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 11,1 λίτρα/100 χλμ.* • ΤΙΜΗ: Από 17.990 ευρώ
*ΤΙΜΗ 4Τ
 
ΥΠΕΡ
ΧΩΡΟΙ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
ΚΑΤΑ
ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ