top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο VW Passat

Η VW παρουσίασε επί ισπανικού εδάφους την έβδομη κατά σειρά γενιά του μεσαίου οικογενειακού μοντέλου που έχει πουλήσει πάνω από 15 εκ. μονάδες στα 37 χρόνια της εμπορικής του καριέρας ανά την υφήλιο.

Mε δεδομένο ότι τα επιτεύγματα του προηγούμενου μοντέλου σε τομείς όπως η ασφάλεια, η οδική συμπεριφορά και οι κινητήρες ήταν ήδη πολύ σημαντικά, οι Γερμανοί μηχανικοί αποφάσισαν σε αυτή την νέα γενιά να επικεντρώσουν τις προσπάθειες τους στη βελτίωση άλλων τομέων όπως τα ηλεκτρονικά, η ποιότητα κύλισης κ.ο.κ. Σκοπός τους ήταν το νέο Passat να ξεφύγει από τα όρια της μεσαίας κατηγορίας, πλησιάζοντας τα δεδομένα των μοντέλων της αμέσως μεγαλύτερης.
 
Εξωτερικά, η εμφάνιση τόσο της σεντάν, όσο και της variant έκδοσης, ακολουθεί τα χαρακτηριστικά της σχεδιαστικής ταυτότητας της VW με τα πλήρως επανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω τμήματα. Αντίθετα, στο εσωτερικό η εταιρεία επικεντρώθηκε στις επιμέρους λεπτομέρειες, αν και θα προτιμούσαμε να είχαν γίνει περισσότερες αλλαγές σε σημεία, όπως το κάτω μέρος του ταμπλό και η κονσόλα (το χαρακτηριστικό γνώρισμα της τελευταίας είναι ότι πλέον στην κορυφή της δεσπόζει ένα αναλογικό ρολόι). Μεγάλη πρόοδος έγινε στον τομέα των ηλεκτρονικών, όπου πλέον υπάρχουν συστήματα όπως: αναγνώριση κούρασης οδηγού, έξυπνο cruise control το οποίο πλέον σε αστικές ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα ειδοποιεί για ακινητοποιημένα οχήματα εμπρός και ενεργοποιεί τα φρένα (με δυνατότητα ακόμη και πλήρους ακινητοποίησης), αυτόματος έλεγχος της μεγάλης σκάλας των φώτων και προειδοποίησης πινακίδων κυκλοφορίας, αλλά και δεύτερης γενιάς σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος (τόσο παράλληλα, όσο και κάθετα). Επίσης, έγιναν βελτιώσεις στην ηχομόνωση και την ποιότητα, ενώ κατά μέσο όρο βελτιώθηκε κατά 18% η κατανάλωση της γκάμας των κινητήρων. 
 
 
Το ελληνικό ενδιαφέρον θα συνεχίσει να εστιάζεται κυρίως στους TSI των 1,4 και 1,8 λίτρων με απόδοση 122 και 160 ίππους αντίστοιχα και θα πλαισιώνονται από τον 2λιτρο TSI των 211 ίππων και την κορυφαία τετρακίνητη έκδοση V6 των 300 ίππων. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέσω του προγράμματος BlueMotion, o 1.400άρης TSI επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ. Τη γκάμα πλαισιώνουν δύο πετρελαιοκινητήρες 1,6 λίτρων (105 ίπποι) και 2,0 λίτρων (140 και 170 ίππων). Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είναι στάνταρ, ενώ όλοι οι βενζινοκινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με ημιαυτόματη μετάδοση διπλού συμπλέκτη (DSG).
 
Στα πλαίσια της παρουσίασης οι άνθρωποι της εταιρίας έκαναν επιδείξεις των νέων συστημάτων, το βασικό χαρακτηριστικό όμως του Passat είναι ότι παραμένει ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ποιότητα κύλισης, αντιστοίχου επιπέδου οδική συμπεριφορά, στοιχεία που συνδυάζονται με πολύ καλές επιδόσεις, όπως στην περίπτωση του 1.8 TSI που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε.
 

Κλείνοντας να προσθέσουμε πως το νέο Passat θα βρίσκεται στην χώρα μας στις αρχές της επόμενης χρονιάς. _Σ.Τ.
 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ