X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το VW T-Roc

Οδηγούμε την SUV εκδοχή του Golf και έπεται συνέχεια, καθώς η Volkswagen ετοιμάζει άλλα 3 μοντέλα για τη δημοφιλή αυτή κατηγορία.

Σήμερα 13 Οκτωβρίου εμπάργκο τέλος, και τους το οφείλεις το σημείωμα για το T-Roc. Στους σχεδιαστές του το χρέος. Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα μέρος της αλήθειας. Όσοι το είδαν όμως στη Φρανκφούρτη έμαθαν, ενώ εμείς το ζήσαμε. Στη Λισαβόνα, όπου ο κ. Αγγελής, της Κοσμοκάρ τότε, έκανε την υπέρβαση τύπου Audi και αποφύγαμε τη μετωπική με το C3 Aircross στην Κορσική την ίδια ημέρα. Οδηγήσαμε όμως και στο Τάνις στη Δανία, την ίδια ώρα με το Karoq – το οποίο είναι ακόμα ένα VW ή μήπως τους ξεπερνά; Ας μείνουμε πάντως σε αυτό το θηλυκό VW, που σε συναρπάζει σχεδιαστικά, χωρίς να σε απογοητεύει οδηγικά. Από τις σπάνιες περιπτώσεις που σε κερδίζει το ντιζάιν, και οριακά δεν το χαρακτηρίζεις GTi στο δρόμο. Αν το σχόλιό μας για το «ποιο Q2;» αποδεικνύεται επιπόλαιο, το σχόλιό μας για το σύγχρονο πάθος των σχεδιαστών να ξεπεράσουν τα αναμενόμενα μόνο ως υπερβολή δεν το χαρακτηρίζεις. Μαθητές της ιταλικής του Ντα Σίλβα σχολής οι σχεδιαστές, πρέπει εκεί, σε αυτήν την προσπάθειά τους ως ομάδας, να είχαν μαζί τους και ex-Porsche συμπαίκτη, αφού δεν μπορείς να εξηγήσεις διαφορετικά τα στοιχεία της βασίλισσας Macan σε αυτό το VW, που ο χαρακτήρας του έχει να κάνει με τη σχεδίασή του. Υποκειμενικό, θα πείτε, αλλά ακόμα και ο ορκισμένος εχθρός τους -και έχουν πολλούς- θα το χαρακτηρίσει αντικειμενικό.

Οδηγώντας…

Γεγονός πως η αύρα από το τι είδες δεν αρκεί για να ξεπεράσεις τα σκληρά πλαστικά εντός, με την ισορροπία να δημιουργείται από τον πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη, που προδίδει την εξέλιξη της συνδεσιμότητας.

Στο δρόμο εκφράζει συνειδητά το χαρακτήρα του. Δεν πρόκειται ούτε για το στιβαρό Tiguan με πάτημα Passat, ούτε όμως και για το Golf, που είναι σαφές πως προσπαθεί να αποφύγει.

Το βάρος δόθηκε στη σφιχτή γερμανική άνεση όταν κινείσαι, αλλά δε λείπει το καλό, το σίγουρο πάτημα, χωρίς κλίσεις όταν οδηγήσεις γρήγορα – τουλάχιστον το δικό μας. Με τον καλό, 2λιτρο ντίζελ των 190 PS να συνδυάζεται με DSG και 4Motion. Κιβώτιο που δε θα βρούμε στο 1.000άρι μας, αλλά θα το δοκιμάσουμε με τον 1.5 των 150 PS κινητήρα, που ακόμη δεν έχουμε αντιληφθεί τον τρόπο του για να τον εκτιμήσουμε, θεωρώντας ιδανική την προσαρμογή του στο Arona. Θα επανέλθουμε, πάντως, με δεδομένο ότι ο γεμάτος 2λιτρος 150άρης ντίζελ ταιριάζει γάντι στο Karoq. Το ατού του Τ-Roc η ποιότητά του, ενώ δεν απογοητεύει σε χώρους, με το βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει όλα τα καλούδια της VW για την ενεργητική και παθητική ασφάλεια, αλλά και τη συνδεσιμότητα.

Σε επίπεδο ανταγωνισμού, πρόκειται για οικογενειακό καβγαδάκι που δεν αφορά την Audi, ενώ αγγίζει οριακά τη Seat, που παιδεύεται με το Ateca, αλλά έχει το δικό της δρόμο, με όπλα το Ibiza και το Arona. Με τη Skoda τα σπουδαία, λοιπόν, και αν ο πονοκέφαλος για τον καταναλωτή είναι ευχάριστος, με τον συνειδητοποιημένο να έχει τις λύσεις στο πιάτο, είναι σαφές πως στην Αργυρούπολη τα κομπιούτερ θα πάρουν φωτιά, ενώ κάπου εκεί ίσως προκύψει και η εξελιγμένη εκδοχή του Excel.

Σχετικά με το T-Roc, η πανευρωπαϊκή του παρουσίαση για την ελληνική ομάδα δημοσιογράφων έχει προγραμματιστεί για το τέλος του μήνα, ενώ το αυτοκίνητο θα έρθει στην Ελλάδα στο τέλος του χρόνου. Πάντως, γίνεται προσπάθεια να το δούμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του κ. Άρη Γαλανόπουλου της Καθημερινής, στις αρχές του επόμενου μήνα, και λεπτομέρειες για πολλές πρεμιέρες εκεί θα διαβάσετε στους 4Τροχούς Νοεμβρίου._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!