X
Παρουσιάσεις

Mini Together Event @ Driving Academy

Με το Mini John Cooper Works, το αμιγώς ηλεκτρικό SE και το Countryman Plug-in Hybrid, στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα της Driving Academy!

Μία όμορφη και ενδιαφέρουσα -οδηγικά- ημέρα στις εξαιρετικές εγκαταστάσεις της Driving Academy στο Μαρκόπουλο, με την καλύτερη παρέα. Εκτός από τους ανθρώπους, που πάντα κάνουν τη διαφορά, εκεί και τα ανανεωμένα Mini, με τον κωδικό λανσαρίσματος «Big Love» να τα συνοδεύει και τις αλλαγές τους να αφορούν κυρίως το σχεδιαστικό μέρος. Θυμίζουμε ότι πλέον ξεχωρίζουν για τη μεγαλύτερη γρίλια στο εμπρός μέρος, η οποία περιβάλλεται από ένα μαύρο εξαγωνικό περίγραμμα. Την ίδια στιγμή, τα φώτα ομίχλης που συναντούσε κανείς χαμηλά στον προφυλακτήρα έχουν αντικατασταθεί από κατακόρυφους αεραγωγούς, ενώ στάνταρντ είναι πλέον τα φώτα LED.

Οι αλλαγές στο προσωπείο του βρετανικού μοντέλου συνεχίζονται με το μαύρο (αντί για ασημί) περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων και το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος (αντί για μαύρο) κεντρικό και οριζόντιο τμήμα του προφυλακτήρα. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στα φτερά, καθώς και στα πλευρικά φλας, που υιοθετούν την τεχνολογία LED, η οποία απαντάται πλέον και στο λευκό φως της όπισθεν στο πίσω μέρος, που με τη σειρά του «μετακόμισε» σε νέα θέση.

Ανοίγοντας τις πόρτες των ανανεωμένων Mini, παρατηρείς αμέσως τη σημαντικότερη και πιο ορατή αλλαγή, που αφορά την οθόνη των 5 ιντσών, η οποία υποκαθιστά πλέον τον αναλογικό πίνακα οργάνων εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Από εκεί και πέρα, διαφορετικά είναι τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος, που βρίσκονται κάτω από την οθόνη των 8,8 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ οι piano black επενδύσεις ανήκουν πλέον στον στάνταρντ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Μini: Γεμάτη γκάμα!

Ανέκαθεν οι πίστες και οι ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές αποτελούσαν τη φυσική έδρα των μοντέλων της Mini, ακόμη και αν μιλάμε για τις «αδύναμες» εκδόσεις, αφού κάποια οδηγικά χαρακτηριστικά υπάρχουν σε όλη την γκάμα. Η βασική έκδοση One είναι διαθέσιμη στο 3θυρο και το 5θυρο Mini, χρησιμοποιώντας έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου (1.499 κ.εκ.) με απόδοση 102 ίππων, ενώ το ίδιο μοτέρ στην έκδοση Cooper αποδίδει 136 ίππους. Ο 2λιτρος (1.998 κ.εκ.) και 4κύλινδρος κινητήρας των εκδόσεων Cooper Sαποδίδει πλέον 178 ίππους ως Euro 6d και αυτός. Στην κορυφαία έκδοση John Cooper Works η ισχύς είναι στους 231 ίππους στις 5.000 – 6.000 σ.α.λ. και η ροπή 320 Nm στις 1.550 – 4.450 σ.α.λ. (3θυρες και convertible εκδόσεις). Για τα Mini Countryman & Clubman JCW, υπολογίστε 306 ίππους στις 5.000 – 6.250 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής στις 1.750 – 4.500 σ.α.λ. Τέλος, η ηλεκτρική έκδοση SE εξακολουθεί να παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 184 ίππων. Όλα αυτά όμως έως το 2030, γιατί από τότε και έπειτα… η Mini μετατρέπεται σε ηλεκτρική μάρκα.

Mini: Οδηγώντας!

Σχεδόν πάντα μέσα στα Mini, και ειδικά στις «καλές» εκδόσεις, όπως είναι οι συγκεκριμένες, η ίδια -εξαιρετική- εντύπωση, αφού η αίσθηση είναι κάτι παραπάνω από απολαυστική.

Κάθεσαι εξαιρετικά, το φοράς στην κυριολεξία και απολαμβάνεις το σωστά βαρύ και «κοφτερό» σύστημα διεύθυνσης, με την αμεσότητα ως σημείο αναφοράς. Σημαδεύεις με ακρίβεια το ιδανικό σημείο των στροφών και της άσκησης – διαδρομής «Παρκούρ» που μας έχουν ετοιμάσει οι μετρ της Driving Academy, και φυσικά αξιοποιείς την εξαιρετική ροπή συνόλου όπως είναι το JCW.

Από εκεί και πέρα, το πλαίσιο για σεμινάριο αλλά και το ακούραστο σύστημα πέδησης σου επιτρέπουν να τα απολαμβάνεις και να δοκιμάζεις συνέχεια να προσεγγίσεις το όριό τους, το οποίο είναι πολύ υψηλό, οδηγικά στοιχεία που προσφέρονται απλόχερα και στο ηλεκτρικό SE.

Οδηγώντας το Mini Countryman Plug-in Hybrid, διαπιστώνεις την ουσιαστική συνεισφορά του ηλεκτροκινητήρα στο γνωστό μας σύνολο, αφού προσφέρει ακαριαία απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και, ως εκ τούτου, άμεση ροπή στην εκκίνηση, αλλά και βοήθεια όπου χρειάζεται στις υψηλότερες ταχύτητες, καλύπτοντας ουσιαστικά και με ζωντάνια τα όποια κενά σημεία του συγκεκριμένου θερμικού κινητήρα.

Από εκεί και πέρα, και σε αυτήν την περίπτωση το τιμόνι προσφέρει πολλές πληροφορίες και ακρίβεια στις στροφές, και το κιβώτιο υποστηρίζει με τη σωστή λειτουργία του τον σβέλτο ρυθμό. Σε εκείνο το σημείο, ο οδηγός θα εκτιμήσει πολύ και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρει η ηλεκτρική τετρακίνηση του Mini Cooper SE Countryman ALL4._Μ. Σαλ.

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

Driving Academy

H Driving Academy, σε περίπτωση που δεν έχετε ξαναδιαβάσει κάποιο αντίστοιχο άρθρο μας, είναι μία ολοκληρωμένη ελληνική σχολή ασφαλούς, τεχνικής και «advanced» οδήγησης. Διαθέτει ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις στο Markopoulo Park, έκτασης 35 στρεμμάτων, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, εφάμιλλες με αντίστοιχες του εξωτερικού και ιδανικές για την ασφαλή και επιτυχημένη διεξαγωγή των σεμιναρίων. Οι κύκλοι σεμιναρίων της Driving Academy είναι πέντε, ώστε να καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις των σύγχρονων οδηγών.

 

Τα σεμινάρια γίνονται από πιστοποιημένους εκπαιδευτές και, πέρα από την εκπαίδευση, γίνεται και πλήρης καταγραφή επιδόσεων κάθε οδηγού, ώστε να προκύπτουν οι αδυναμίες και φυσικά η πρόοδος. Επίσης εκπληρώνουν τις απαιτήσεις του ΟΑΕΔ, για επιδοτούμενα σεμινάρια, ενώ μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με ανάγκες της κάθε εταιρείας. Από απλή μετακίνηση σε αστικό περιβάλλον, οδήγηση μεγάλων αποστάσεων, οδήγηση σε επικίνδυνες συνθήκες, οδήγηση εκτός δρόμου, οδήγηση μεγάλων οχημάτων κτλ.

Περισσότερες πληροφορίες: https://www.drivingacademy.gr/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!