top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το ανανεωμένο Fiat Doblo

Οι εντυπώσεις μας από την πρώτη μας επαφή με το ανανεωμένο Fiat Doblo, στην επιβατική και επαγγελματική του έκδοση, η οποία έλαβε χώρα στα περίχωρα του χιονισμένου Τορίνο.

Οι εντυπώσεις μας από την πρώτη μας επαφή με το ανανεωμένο Fiat Doblo, στην επιβατική και επαγγελματική του έκδοση, η οποία έλαβε χώρα στα περίχωρα του χιονισμένου Τορίνο.

Είναι αλήθεια πως η βαρυχειμωνιά στη Βόρεια Ιταλία μας ταλαιπώρησε λίγο περισσότερο από το κανονικό, ωστόσο η αποστολή μας ήρθε σε αίσιο πέρας χωρίς περαιτέρω προβλήματα, την ίδια στιγμή που οι ευγενέστατοι άνθρωποι της Fiat μας ζητούσαν… συγγνώμη για τις κακές καιρικές συνθήκες. Οδηγώντας λοιπόν το ανανεωμένο Doblo στη χιονισμένη ευρύτερη περιοχή της ιταλικής βιομηχανικής πόλης, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τη γενικότερη αναβάθμισή του στα κύρια σημεία: Περιορισμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι, σε σχέση με το απερχόμενο Doblo, όταν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ είναι αρκετά. Επίσης, βρήκαμε καλύτερη την αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και την απόκριση του κινητήρα (αναφερόμαστε στον 1.3 των 90 ίππων) στο χαμηλότερο εύρος στροφών του.

Το αυτοκίνητο έχει ανασχεδιαστεί εσωτερικά και εξωτερικά, αποκτώντας περισσότερο σύγχρονη και νεανική φυσιογνωμία. Ξεχωρίζει το εργονομικό ταμπλό, το οποίο, ανάλογα με την έκδοση, έχει χρωματική αντίθεση με το κάθισμα και την ταπετσαρία των θυρών. Νέο είναι επίσης το εργονομικό τιμόνι και ο πίνακας οργάνων. Το ανανεωμένο Doblο προσφέρει δυο συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, ανάλογα με την έκδοση. Το πρώτο σύστημα προσφέρει το ενεργό matrix display, FM/AM radio, USB media player/iPod, θύρα AUX-In, αυτόματη διακύμανση της έντασης ανάλογα με την ταχύτητα, τεχνολογία Bluetooth (χωρίς αναγνώριση φωνής) και χειριστήρια στο τιμόνι (παρέχονται στην έκδοση Easy). Το αυτοκίνητο διατίθεται επίσης με το UConnect multimedia system, που εξοπλίζει πολλά μοντέλα της Fiat και στηρίζεται στην έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών.

Κινητήρες και κιβώτια

Για την ελληνική αγορά, οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι από πλευράς βενζίνης οι 1.4 των 95 ίππων και 1.4 T-JET των 120 ίππων, ενώ οι διαθέσιμοι τουρμποντίζελ είναι οι 1.6 MultiJet των 90 ίππων (προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Dualogic) & 1.6 MultiJet των 105 ίππων. Η γκάμα συμπληρώνεται από τον 1.4 T-JET των 120 ίππων Natural Power διπλού καυσίμου (βενζίνης-φυσικού αερίου). Πολύ σημαντικό για το μοντέλο είναι επίσης το γεγονός ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι οι δεύτερης γενιάς της οικογένειας MultiJet. Το επαγγελματικό μοντέλο διαθέτει ένα μηχανικό σύνολο παραπάνω, που δεν είναι άλλο από τον turbodiesel Multijet II των 1.3 λίτρων, ισχύος 90 ίππων.

Doblo professional

Στην ελληνική αγορά, η επαγγελματική έκδοση θα προσφέρεται σε δύο παραλλαγές (Cargo και WorkUp), δύο ύψη οροφής και δύο μήκη μεταξονίων. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος και η χωρητικότητα φόρτωσης στο Cargo είναι κορυφαίες στην κατηγορία, με βάρη μεγαλύτερα του 1 τόνου και όγκο που φτάνει τα 5 κυβικά μέτρα. Οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του είναι αποτέλεσμα του μήκους των 1.820 χλστ. στο χώρο φόρτωσης στην έκδοση με το κοντό μεταξόνιο και των 2.170 χλστ. στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, με το πλάτος να είναι 1.710 χλστ. και το ύψος οροφής 1.300 χλστ. ή 1.550 χλστ. Επιπρόσθετα, τα 1.230 χλστ. μεταξύ των τροχών, του επιτρέπουν να φορτώσει ακόμη και δύο ευρωπαλέτες.

Το ανανεωμένο Doblo, τόσο στην επιβατική όσο και στην επαγγελματική του έκδοση, θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τα τέλη του Φεβρουαρίου.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ