Δοκιμές Test

Δοκιμάζουμε τη Μercedes C180 K Blue Efficiency

H C180 Κ Blue Efficiency μειώνει την κατανάλωση και τους ρύπους, χωρίς να αλλοιώνει τίποτε άλλο από τη φυσιογνωμία του μοντέλου.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλα ακούγονται ιδανικά. Μικρότερος κινητήρας, καμία επίπτωση στις επιδόσεις και παράλληλα μειωμένη κατανάλωση κατά 12%, όπως υποστηρίζει η Mercedes για τη C180 K Blue Efficiency.
 
Κατ’ αρχάς, ξεχάστε τα 1.800 κ.εκ. Το μηχανικό σύνολο είναι κατά 200 κυβικά μικρότερο και, με τη χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή, αποδίδει 156 ίππους/5.200 σ.α.λ. και 23,4 χλγμ. από τις 3.000 έως τις 4.500 σ.α.λ. Το διαφορικό έχει μακρύτερη σχέση μετάδοσης (2,87:1, αντί για 3,07:1), κάτι που δίνει 48,1 χλμ./ώρα για κάθε 1.000 σ.α.λ. με την 6η στο κιβώτιο ταχυτήτων.
 
Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ., συμβάλλοντας στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή από το 0,27 στο 0,25. Ακόμα τα ελαστικά της Michelin (Energy saver) παρουσιάζουν 17% χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας τους, είναι όμως στενότερα (195/60/16 ), ενώ ο οδηγός ενημερώνεται συνεχώς από μια ένδειξη στον πίνακα σχετικά με το ποια σχέση ευνοεί κάθε στιγμή την κατανάλωση. Έτσι, θεωρητικά η C180 K ΒΕ είναι οικονομικότερη κατά 0,9 λτ./100 χλμ. και κατά 26 γρ. CO2/χλμ. καθαρότερη.
 
Στην πράξη, το σύνολο εμφανίζεται πράγματι ανάλογα σβέλτο με την απλή C 180K, με μόνη εξαίρεση τις χαμηλές στροφές κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., χωρίς πάντως να υστερεί ή να δημιουργεί πρόβλημα όταν κινείσαι στην πόλη ή σε ανηφορικό επαρχιακό δίκτυο με στροφές. Όσο για την κατανάλωση, ο μέσος όρος για κάθε 100 χλμ./ώρα μετρήθηκε στα 11,2 λίτρα. Δηλαδή 1 λίτρο κέρδος σε σχέση πάντα με τη συμβατική C180 K.
 
Από εκεί και πέρα, είναι μια C-Class όπως τη γνωρίζουμε. Στιβαρή, άνετη και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Το μόνο που αλλάζει την εικόνα ελαφρώς είναι τα ελαστικά. Αφενός τα όρια πρόσφυσης που εξασφαλίζουν είναι λίγο χαμηλότερα, δίνοντας μια σχετικά μειωμένη ακρίβεια στην οδήγηση, και αφετέρου η απόσταση ακινητοποίησης στο φρενάρισμα από τα 120 χλμ./ώρα είναι κατά 5,2 μ. μεγαλύτερη (62,5 μ.). Α! Να μην ξεχάσουμε και το καλύτερο, μαζί με τους ρύπους μειωμένη είναι και η τιμή εκκίνησης κατά 2.200 ευρώ (Classic: 33.500 ευρώ)._ Σ. Σ.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: C-Class

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου