top icon
Επικαιρότητα

1.000άρης turbo κινητήρας και DCT κιβώτιο για το Kia ceeʼd

Την Έκθεση της Γενεύης επέλεξε η Kia προκειμένου να παρουσιάσει στο ανανεωμένο ceeʼd της νέες τεχνολογικές της κατακτήσεις.

Την Έκθεση της Γενεύης επέλεξε η Kia προκειμένου να παρουσιάσει στο ανανεωμένο ceeʼd της νέες τεχνολογικές της κατακτήσεις.

Εκτός από μικρές αλλαγές αισθητικού περιεχομένου και την προσθήκη της έκδοσης GT Line, τα… καλά νέα στην περίπτωση του μικρομεσαίου μοντέλου της κορεάτικης εταιρείας αφορούν το ντεμπούτο ενός 3κύλινδρου κινητήρα 1.000 κ.εκ., υπερτροφοδοτούμενου ασφαλώς. Ο νέος T-GDi, ο οποίος αποτελεί τον προπομπό μιας νέας γενιάς κινητήριων συνόλων που υιοθετούν τη λογική του downsizing, σχεδιάστηκε αποκλειστικά από τους μηχανικούς της εταιρείας στο ερευνητικό κέντρο Namyang της Κορέας, με στόχο την αυξημένη απόδοση χωρίς συμβιβασμούς σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα, η απόδοσή του ανέρχεται στους 120 ίππους και η ροπή του στα 172 Nm σταθερά από τις 1.500 έως και τις 4.100 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωσή του, η οποία δεν ανακοινώνεται, κυμαίνεται σε χαμηλότερα κατά 10 έως και 15% επίπεδα σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη της γκάμας. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο εν λόγω κινητήρας, που σύντομα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Kia, διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου με πίεση έως και 200 bar, καθώς και το γνωστό μας start&stop (ISG, σύμφωνα με την ονοματολογία που έχει ειδικά για την περίσταση υιοθετηθεί).

Πρεμιέρα και για το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο συνδυάζεται με το αναβαθμισμένο από τους 128 στους 133 ονομαστικούς ίππους 1.600άρη κινητήρα της έκδοσης GT Line. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το συγκεκριμένο κιβώτιο μπορεί να «διαχειριστεί» χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα έως και 300 Nm ροπής, τιμή ιδιαίτερα αυξημένη σε σχέση με την αντίστοιχη ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής. Εκτός από το προφανές κέρδος σε χρόνο στις επιταχύνσεις από στάση, το νέο κιβώτιο προσφέρει και χαμηλότερη κατά 7% κατανάλωση σε σχέση με ένα χειροκίνητο.

Η έκδοση GT Line του Kia ceeʼd, ο υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης τούρμπο κινητήρας καθώς και το επίσης νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα παρουσιαστούν επίσημα στην Έκθεη της Γενεύης, με την εμπορική διάθεσή τους στη Ευρώπη να έχει προγραμματιστεί για το τελευταίο 3μηνο της χρονιάς._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ