top icon
Επικαιρότητα

75η Έκθεση Γενεύης

Λαμπρή κι επετειακή η φετινή Γενεύη, καθώς συμπληρώνει 100 χρόνια εκθεσιακής δραστηριότητας

Πληθώρα νέων μοντέλων κι ευάριθμων concept cars χαρακτηρίζουν τη φετινή διοργάνωση της δημοφιλούς έκθεσης αυτοκινήτου της ελβετικής πόλης, που διεξάγεται για 75η φορά και παράλληλα συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής. Ο επετειακός της χαρακτήρας κι η παραδοσιακή «λάμψη» που απολαμβάνει εδώ και δεκαετίες το Σαλόνι της Γενεύης, έπεισαν γι άλλη μια φορά τους κατασκευαστές να παρουσιάσουν σε αυτό σημαντικά νέα μοντέλα: η επόμενη γενιά των Mazda ΜX-5, το Opel Zafira II και η BMW σειρά 3 ανανεώνουν τον κύκλο τους με νέα στοιχεία. Eπίσης νέα logos, όπως «Brera», «159» και «B-Class», εισέρχονται εντός ολίγου στον «στίβο» της παγκόσμιας αγοράς. Η εικόνα συμπληρώνεται από νέα μοντέλα που δημιουργήθηκαν εξαιτίας της «συμπαραγωγής» δύο ή και τριών εργοστασίων, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο εκ του τελικού αποτελέσματος, όσο και την εξέλιξη του όλου εγχειρήματος από εμπορικής πλευράς.

Alfa Romeo 159

Oι γνωστοί 4κύλινδροι κινητήρες (και φυσικά ο V6 3,2 λίτρων) θα εξοπλίζουν τον αντικαταστάτη της «156», στου οποίου το «πάτωμα» βασίζεται ο απόγονος της GTV. Η αισθητική της ισσοροπεί ανάμεσα στα πρωτότυπα «Brera» και «Visconti» κι η διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει το καλοκαίρι. Το όνομά της παραπέμπει στο μονοθέσιο που κατέκτησε το πρωτάθλημα της F1 το 1951, με τον Φάντζιο στο τιμόνι.

 Alfa Romeo Brera

Η διάδοχος της «GTV» προέρχεται από το ομώνυμο πρωτότυπο του Τζιουτζάρο, που εμφανίστηκε το 2002. Εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης JTS (2,2 λίτρων -185 ίπποι και 3,2 λίτρων -260 ίπποι) και με ένα turbo diesel JTD (2,4 λίτρων -200 ίπποι), με δυνατότητα επιλογής αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ή μηχανικού έξι σχέσεων. Σύμφωνα με τις «καλές συνήθειες» της εταιρείας, αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση Q4.

Audi RS4 Quattro

Στην ελβετική πόλη πραγματοποιείται η πρώτη παγκόσμια εμφάνιση της τετράθυρης έκδοσης της νέας γενιάς RS quattro, για την οποία η λίστα παραγγελιών θα ανοίξει μέσα στην άνοιξη. Τα διαπιστευτήριά της είναι εντυπωσιακά: κινητήρας V8 FSI των 4.2 λίτρων με απόδοση 420 ίππων, που επιτρέπει στο «RS4 Quattro» να επιταχύνει από στάση ως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 4.8 δλ και να φτάσει στα 200 μέσα σε 16.6 δευτερόλεπτα. Η ανώτατη ταχύτητα του νέου μοντέλου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης του «RS4» συνδυάζεται με το «Dynamic Ride Control», που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο «RS6».

BMW 130i

Η ΒΜW παρουσιάζει, πέρα από την νέα «3άρα», την «Μ6» & την αναβαθμισμένη αισθητικά «7άρα» (που συνοδεύεται από δύο νέους, 4λιτρους κινητήρες V8), την ισχυρότερη μέχρι τώρα έκδοση της «σειράς 1», με την κωδική ονομασία «130i». Για το αυτοκίνητο επιλέχθηκε ο τριών λίτρων 6κύλινδρος κινητήρας σε σειρά, κατασκευασμένος από κράματα αλουμινίου -μαγνησίου που πρωτοείδαμε στις «330i» & «630i», με απόδοση 258 ίππων.

Cadillac BLS

Από την άνοιξη του 2006 το «ΒLS» θα εμπλουτίσει την γκάμα μοντέλων της εταιρείας που διατίθενται στην Ευρώπη. Ξεχωρίζουν η μεγάλη μάσκα και τα ανάλογου μεγέθους φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό του επικρατεί η αίσθηση πολυτέλειας που χαρακτηρίζει τις Cadillac. Η σειρά κινητήρων του αυτοκινήτου περιλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο 1.9 λίτρων turbodiesel και δύο βενζίνης 2.0 και 2.8 λίτρων.

Chevrolet Matiz

Παγκόσμια πρεμιέρα για τη δεύτερη γενιά του Matiz. Για το μικρότερο Chevrolet από καταβολής της εταιρείας, προβλέπονται δύο κινητήρες (3κύλινδρος 0.8 λίτρων -52 ίπποι, 4κύλινδρος 1.0 λίτρου -66 ίπποι) που πληρούν φυσικά τις προδιαγραφές της κοινοτικής οδηγίας «Εuro 4». Στην εταιρεία βέβαια εκφράζουν την μεγάλη αισιοδοξία τους για την σταδιοδρομία του, καθώς μέχρι τώρα έχουν θετικές εντυπώσεις από την μετονομασία της Daewoo στην Ευρώπη σε Chevrolet, ενώ και το Matiz πρώτης γενιάς υπήρξε αναμφίβολα επιτυχημένο σε πωλήσεις όλα αυτά τα χρόνια.

Citroen C1

Τρία μικρά αυτοκίνητα πόλης παρουσιάζει η συνεργασία μεταξύ της PSA Peugeot Citroen και της Toyota Motor Corporation. Στον εκθεσιακό χώρο της Citroen υπάρχει το C1. Mε ίδιες μεταξύ τους διαστάσεις (3,4 μ. μήκος, 1,6 μ. πλάτος και 1,4 μ. ύψος) θα εξοπλίζονται με την τελευταία γενιά κινητήρων (βενζίνης 1.0 λίτρου και πετρελαίου 1.4 λίτρων). Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η μαζική παραγωγή και των τριών θα αρχίσει μέσα στο 2005, στις εγκαταστάσεις της TPCA στο Κολίν της Τσεχίας. Βάσει αυτού, τα τρία μοντέλα θα παράγονται με ρυθμό 300.000 μονάδων το χρόνο, με τις 100.000 από αυτές να αφορούν στο Τoyota Aygo.

Citroen C6

Το μοντέλο προορίζεται για την μεγάλη κατηγορία και σχεδιαστικά στηρίζεται στο concept «C6 Lignage». Το πλούσια εξοπλισμένο αυτοκίνητο, που θα είναι το πρώτο Citroen με ηλεκτρικό χειρόφρενο, παραπέμπει ως ένα βαθμό και στην σειρά «CX» που σταδιοδρόμησε στους ευρωπαϊκούς δρόμους την δεκαετία του 1970. Από πλευράς κινητήρων η «C6» διαθέτει ως «προίκα» δύο 6κύλινδρους V6 (τρίλιτρος βενζίνης με ισχύ 215 ίππους και diesel 2.7 λίτρων με απόδοση 208 ίππων).

Dodge Caliber

Ακόμη ένας Αμερικανός που θέλει να περάσει τον Ατλαντικό ωκεανό και να κατακτήσει μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά. Το επιβλητικό SUV της φωτογραφίας είναι το πρωτότυπο -προπαρασκευή της εισόδου των μοντέλων της Dodge στη Γηραιά Ήπειρο. Πολλές καμπύλες και κομψές γραμμές για ένα σύγχρονο «Δούρειο Ίππο», που μέχρι τις αρχές του 2006 θα εξελιχθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Ferrari F430 Spider

Σχεδιασμένο από τον «συνήθη ύποπτο» Πινινφαρίνα, το νέο ιταλικό spider παραπέμπει, όπως και η berlinetta «F430», με τον σχεδιασμό του ρύγχους της στο «sharknose» μονοθέσιο (Tipo 156 V6 των 1.5 λίτρων, η πρώτη Ferrari με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο), με το οποίο η εταιρεία κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών της F1 το 1961.

Fiat Croma

Συνδυάζοντας τις γραμμές μεγάλου station wagon και αυτοκινήτου ενός όγκου, βασίζεται στο πάτωμα του Οpel Signum. Θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Κασίνο και στην γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνονται βενζινοκίνητα και diesel σύνολα, με τα πρώτα να είναι πιθανότατα κατασκευής GM και τα δεύτερα να προέρχονται από την οικογένεια «Multijet» της Fiat. Σε ό,τι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, αυτά θα είναι χειροκίνητα και αυτόματα, πέντε και έξι σχέσεων. Όπως και το παλιό Croma, έχει σχεδιαστεί από την Italdesign του Τζιουτζάρο.

Ford Focus ST

Η πιο δυνατή έκδοση του Focus δεύτερης γενιάς, με τα πασίγνωστα πλέον διακριτικά «ST» (Sport Technologies), κάνει την πρώτη της παγκόσμια εμφάνιση φιλοδοξώντας να κλέψει τις εντυπώσεις. Τα χαρακτηριστικά του «DNA» της θα είναι, βέβαια, αρκούντως γοητευτικά: 5κύλινδρος κινητήρας «Duratec ST» των 2.5 λίτρων με υπερτροφοδότηση και απόδοση 220 ίππων. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στα τέλη του 2005.

Ford Focus sedan

Aναμενόμενη ήταν η διεύρυνση της γκάμας του Focus δεύτερης γενιάς, με sedan εκδόσεις. Στη χώρα μας, θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του καλοκαιριού…

Honda Legend     

Τη νέα σειρά των «Legend» παρουσιάζουν στον εκθεσιακό τους χώρο οι Ιάπωνες, πλάι στο «Civic SI concept» που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του λίγο νωρίτερα, στο Σαλόνι του Λος Άντζελες. Την τελική μορφή του αυτοκινήτου θα δούμε τον Σεπτέμβρη στη Φρανκφούρτη, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ηonda στο Σουίντον κι οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2006. Έπειτα, είναι κι άλλα: η τελευταία έκδοση του συστήματος «Super Handling All-Wheel Drive» (SH-AWD), το FR-V με τον κινητήρα diesel των 2,2 λίτρων και η εξέλιξη του γνωστού «FCX» με τις κυψέλες καυσίμων.

Hyundai HED 1

Ένα νέο concept car με χαρακτηριστικά «mini-MPV» παρουσιάζει η Hyundai στη Γενεύη. Το όνομά του είναι «HED-1» και προέρχεται από το πρωτότυπο «Ε3» που είδαμε στο περίπτερό της, σε παλαιότερες εκθέσεις. Το όχημα είναι δημιούργημα του ευρωπαϊκού σχεδιαστικού τμήματος της κορεατικής εταιρείας, που έχει την έδρα του κοντά στη Φρανκφούρτη.

KIA Rio

H δεύτερη γενιά του ΚΙΑ Rio δίνει το παρών στη Γενεύη. Πριν λίγες ημέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο η εταιρεία είχε παρουσιάσει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού το μεγάλο ΜPV Sedona, ενώ σε μια εβδομάδα οι Ευρωπαίοι θα δούν την πρόταση της κορεατικής εταιρείας για την εμπορική κατηγορία «Β», με αμάξωμα χάτσμπακ, του οποίου δημοσιεύονται οι πρώτες φωτογραφίες: η τετράθυρη έκδοση του νέου Rio είχε προηγηθεί, στα μέσα Ιανουαρίου, στο Ντιτρόιτ. Σύμφωνα με ό,τι δηλώνουν οι κατασκευαστές του το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό, ακόμη και στις βασικές εκδόσεις του. Ακόμη, θα είναι το τρίτο μοντέλο της ΚΙΑ που θα συμπεριλάβει στην γκάμα του και diesel κινητήρα.

Lexus IS

Η δεύτερη γενιά «IS», που θα εισέλθει στην αγορά στα τέλη του 2005, έχει σχεδιαστεί με βάση τη φιλοσοφία «L-Finesse». Εφοδιάζεται με V6 κινητήρα βενζίνης των 2.5 λίτρων, ο οποίος απολαμβάνει της συνεργασίας ενός αυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων, που διαθέτει και σειριακή λειτουργία. Παράλληλα το αυτοκίνητο θα προσφέρεται και με ένα diesel μηχανικό σύνολο 2.2 λίτρων, ισχύος 177 ίππων, που είναι ο πρώτος ανάλογος του είδους από την Lexus.

Mazda MX 5

«Τσιγκούνικη» ήταν αρχικά η πληροφόρηση και η παροχή φωτογραφιών, για ευνόητους λόγους από πλευράς εταιρείας, σχετικά με την τρίτη γενιά ενός από τα δημοφιλέστερα roadsters της αγοράς. Οι σημαντικές λεπτομέρειες της εξωτερικής του εμφάνισης έμειναν κρυφές ως την τελευταία στιγμή. Ωστόσο, ήταν βέβαιο ότι η Μazda θα σεβόταν το επιτυχημένο σχήμα των προκατόχων του. Το νέο μοντέλο θα εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης «ΜΖR», των 1.8 και 2.0 λίτρων.

Mercedes B Class

Το αυτοκίνητο «γεννήθηκε» σχεδιαστικά από το concept «Vision B». Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,3 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του είναι 2,8 μέτρα. Προσαρμόσιμοι σε κάθε συνθήκη και άνετοι χώροι χαρακτηρίζουν το εσωτερικό του, στο οποίο «πρωταγωνιστούν» τα αφαιρούμενα, αναδιπλούμενα και διαιρούμενα καθίσματα (τα πίσω και του συνοδηγού). Εξοπλίζεται με τέσσερις εκδόσεις 4κύλινδρων κινητήρων (95 -193 ίππων). Το κορυφαίο μηχανικό σύνολο του αυτοκινήτου (δίλιτρος turbo, 193 ίπποι) εμφανίζεται για πρώτη φορά.

Mitsubishi Colt CC

Bασίζεται στην ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου και έχει σχεδιαστικές ομοιότητες με το concept «CZ2 Cabriolet», που είχε εκτεθεί στην ελβετική πόλη το 2004. Είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας Mitsubishi -Pininfarina και θα κατασκευάζεται στο Τορίνο από τις αρχές του 2006. Μεταξύ των κινητήρων του θα συμπεριλαμβάνεται ο «MIVEC» Turbo των 1.5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 147 ίππους.

Mitsubishi Nessie

Με την υπογραφή της Italdesign Giugiaro, το SUV «Nessie» προέκυψε από την συνεργασία της με την Μitsubishi και την «Linde Group». Σύμφωνα με τα δεδομένα και τη λογική της υλοποίησής του, πρόκειται για μια «coupe SUV» μελέτη εμπνευσμένη από το ράλι Παρίσι -Ντακάρ, που επιδιώκει να καλλιεργήσει καινά δαιμόνια στον μελλοντικό σχεδιασμό των οχημάτων της κατηγορίας. Το αυτοκίνητο διαθέτει φυσικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί ένα SUV φιλικό προς το περιβάλλον, χάρις στη «Linde Group» που εξέλιξε το σύστημα κυψελών υδρογόνου για την κίνησή του. Το τελευταίο συνεργάζεται και με ένα V8 μηχανικό σύνολο των 2.5 λίτρων.

Nissan Zaroot

Στο πρωτότυπο όχημα SUV «Zaroot» η Νissan έχει προσδώσει έντονα σπορ κι επιθετικά χαρακτηριστικά. Οι πόρτες του αυτοκινήτου ανοίγουν προς τα επάνω, ενώ εντυπωσιάζει και το ιδιαίτερο σχήμα τους που προσεγγίζει το πεντάγωνο, επιτρέποντας ταυτόχρονα και την ανέμελη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Αίσθηση προκαλεί επίσης η με πολύ «καθαρές» γωνίες σχεδίαση του πίσω μέρους.

Opel Zafira

To δεύτερης γενιάς πολυμορφικό της Οpel μοιάζει περισσότερο με hatsback παρά με van. Διατηρώντας το σύστημα «Flex7», που επιτρέπει την φιλοξενία μέχρι και επτά επιβατών, η γερμανική εταιρεία αύξησε τις διαστάσεις του. Το κυρίαρχο στοιχείο μέσα στο Zafira είναι η αίσθηση ότι βρίσκεται κανείς σε ένα κοινό πεντάθυρο, πιο έντονη για τον οδηγό, του οποίου η θέση χαμήλωσε κατά 25 χλστ. Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο θυμίζει περισσότερο Astra, τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε όγκο. Από μηχανικής άποψης δεν συναντούμε εκπλήξεις, αφού την γκάμα των κινητήρων θα απαρτίζουν τέσσερα βενζινοκίνητα σύνολα (1.6 -105 ίππων, 1.8 -140 ίππων, 2.2 direct injection -150 ίππων και 2.0 turbo -200 ίππων), που προϋπήρχαν αλλά έχουν υποστεί βελτιώσεις, ενώ θα υπάρχουν και τρεις πετρελαιοκινητήρες 1.9 CDTi με απόδοση 100, 120 και 150 ίππων.

Opel Astra OPC

Aυτή είναι η έκδοση παραγωγής του «Astra High Performance Concept», που είδαμε πριν λίγους μήνες στο Παρίσι. Eφοδιάζεται με έναν κινητήρα 2.0 λίτρων με ιπποδύναμη 240 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα, ενώ λιγότερα από επτά δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ/ώρα. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2005.

Peugeot 107

Τρία μικρά αυτοκίνητα πόλης παρουσιάζει η συνεργασία μεταξύ της PSA Peugeot Citroen και της Toyota Motor Corporation. Στον εκθεσιακό χώρο της Peugeot υπάρχει το 107. Mε ίδιες μεταξύ τους διαστάσεις (3,4 μ. μήκος, 1,6 μ. πλάτος και 1,4 μ. ύψος) θα εξοπλίζονται με την τελευταία γενιά κινητήρων (βενζίνης 1.0 λίτρου και πετρελαίου 1.4 λίτρων). Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η μαζική παραγωγή και των τριών θα αρχίσει μέσα στο 2005, στις εγκαταστάσεις της TPCA στο Κολίν της Τσεχίας. Βάσει αυτού, τα τρία μοντέλα θα παράγονται με ρυθμό 300.000 μονάδων το χρόνο, με τις 100.000 από αυτές να αφορούν στο Τoyota Aygo.

Peugeot 407 Coupe Prologue

To αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από το «Peugeot Style Centre» και η αισθητική του θυμίζει το «406 coupe». Ωστόσο οι designers της εταιρείας του έχουν προσδώσει πολλά νέα σχεδιαστικά στοιχεία, στα οποία ξεχωρίζουν η σπορ και ευμεγέθης μάσκα, οι αεραγωγοί κάτω από τα εμπρός φωτιστικά σώματα και οι «καμπύλες» στο πίσω μέρος. Το πρωτότυπο που βρίσκεται στην Γενεύη είναι εφοδιασμένο με κινητήρα V6 «Hdi» diesel, απόδοσης 200 ίππων, που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Renault Zoe

Το μικρό πρωτότυπο όχημα πόλης που παρουσιάζουν οι Γάλλοι είναι τριθέσιο, με την τρίτη θέση να βρίσκεται στο κέντρο, πίσω από τα δύο εμπρός καθίσματα. Η σχεδίαση του «Ζoe», όπως μπορεί να δεί κανείς, είναι αρκετά πρωτοποριακή: κάθετη μάσκα με μοντέρνα φωτιστικά σώματα, διάφανα πλαϊνά τμήματα οροφής και μικρών διαστάσεων γαλάζια φώτα τύπου LED. Επίσης, το αυτοκίνητο διαθέτει κάθετο πίσω παρμπρίζ και θόλους φουσκωμένους στο πίσω μέρος.

Saab 9-3 Sport Hatch

Oι δυναμικές compact αναλογίες του είναι παράδοση της μάρκας στο σχεδιασμό αυτοκινήτων που φιλοδοξούν να είναι σπορ σε χαρακτήρα και πολύπλευρα σε χρήσεις. Το 250 ίππων μοντέλο προσφέρεται με 6κύλινδρο κινητήρα turbo των 2.8 λίτρων, που θα προστεθεί επίσης στις εκδόσεις των 9-3 Sport Sedan και Convertible. Θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά από το Σεπτέμβριο.

Seat Leon Prototype

Το αυτοκίνητο ακολουθεί σχεδιαστικά τις σύγχρονες γραμμές των Toledo και Altea, που έλκουν την καταγωγή τους από το concept «Salsa» που εμφανίστηκε επίσης στην ίδια έκθεση το έτος 2000 και από τότε επηρεάζει το «ύφος» όλων των Seat παραγωγής. Το μήκους 4,34 μέτρων «Leon Prototype» είναι εφοδιασμένο με τον turbo FSI κινητήρα των 200 ίππων, που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «DSG» έξι σχέσεων, με την κίνησή του να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Σύμφωνα με το εργοστάσιο το αυτοκίνητο αναπτύσσει ανώτατη ταχύτητα 236 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ/ώρα σε 6.9 δευτερόλεπτα.

Skoda Yeti

Tο σχεδιαστικό τμήμα της Skoda εκθέτει στη Γενεύη το «Υeti», που έχει πάρει το όνομά του από τον χιονάνθρωπο των Ιμαλαϊων. Το τσέχικο concept εντάσσεται στην εμπορική κατηγορία Α (mini) και οι γραμμές του είναι σαφώς πιο «ορθολογικές» από του «Roomster». Το αυτοκίνητο -μελέτη της Skoda αντιπροσωπεύει μια ξέγνοιαστη εικόνα για την οδήγηση μέσα στην πόλη, που ενισχύεται από τις ικανότητες τετρακίνησης που διαθέτει. Πρόγραμμα για την παραγωγή του δεν υφίσταται προς το παρόν, αλλά στο «βάθος» του μυαλού των ιθυνόντων της εταιρείας υπάρχει ένα ανάλογων ιδιοτήτων όχημα, που θα σημάνει παράλληλα κάποια στιγμή την είσοδο της Skoda σε μία εντελώς νέα για εκείνη εμπορική κατηγορία.

Subaru B9 Tribeca

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η διάθεση του μοντέλου θα αρχίσει στην αγορά των ΗΠΑ το καλοκαίρι. Το επταθέσιο SUV θα έχει απέναντί του από άποψη μεγεθών στον ανταγωνισμό την ΒΜW «X5» και την Porsche «Cayenne». Το Β9 Τribeca θα εφοδιάζεται με τον τρίλιτρο 6κύλινδρο «boxer» που τοποθετείται και στο Legasy. Θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της Subaru στην Ινδιάνα κι αργότερα θα προωθηθεί στις αγορές του Καναδά και της Χιλής.

Subaru R1

Με την ονομασία R1 και κινητήρα 660 κ.εκ. το διθέσιο mini-car θα έχει τιμή πώλησης λίγο πάνω από τα 12.000 δολάρια, ενώ οι αρχικοί στόχοι της Subaru καλύπτονται προς το παρόν με την διάθεση 800 μονάδων το μήνα. Η εταιρεία έχει παράδοση σε αυτή την κατηγορία, δείχνει να στηρίζει πολλά σε αυτό, ενώ στην πρόσφατη παρουσίασή του στην ιαπωνική αγορά έδωσε το παρών και ο πρόεδρός της.

Toyota Aygo

Τρία μικρά αυτοκίνητα πόλης παρουσιάζει η συνεργασία μεταξύ της PSA Peugeot Citroen και της Toyota Motor Corporation. Στον εκθεσιακό χώρο της Toyota υπάρχει το Aygo. Mε ίδιες μεταξύ τους διαστάσεις (3,4 μ. μήκος, 1,6 μ. πλάτος και 1,4 μ. ύψος) θα εξοπλίζονται με την τελευταία γενιά κινητήρων (βενζίνης 1.0 λίτρου και πετρελαίου 1.4 λίτρων). Σύμφωνα με το πρόγραμμα, η μαζική παραγωγή και των τριών θα αρχίσει μέσα στο 2005, στις εγκαταστάσεις της TPCA στο Κολίν της Τσεχίας. Βάσει αυτού, τα τρία μοντέλα θα παράγονται με ρυθμό 300.000 μονάδων το χρόνο, με τις 100.000 από αυτές να αφορούν στο Τoyota Aygo.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ