08 Νοε 2018

«Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018»: με 25 νέα μοντέλα και αρκετές εκπλήξεις

Συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία τα τελευταία χρόνια, η ετήσια έκθεση αυτοκινήτου αναμένεται φέτος με αυξημένο ενδιαφέρον, καθώς πολλά νέα μοντέλα κάνουν σε αυτή την ελληνική πρεμιέρα τους. 

Η έκθεση «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018» θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, στις 10 το πρωί. Την προηγούμενη ημέρα -Παρασκευή 9 Νοεμβρίου- θα πραγματοποιηθούν οι δημοσιογραφικές παρουσιάσεις, ενώ τα επίσημα εγκαίνια είναι προγραμματισμένα για τις 19:30. H έκθεση θα φιλοξενηθεί όπως σε αρκετές από τις προηγούμενες διοργανώσεις της στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού (Αίθουσα Ξιφασκίας) από τις 10 έως τις 18 Νοεμβρίου. Με 1.500 τ.μ εκθεσιακού χώρου επιπλέον, θα υποδεχτεί συνολικά 22 εταιρείες (Abarth, Alfa Romeo, BMW, Citroen, Dacia, DS, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, Kia, Mercedes, MINI, Nissan, Renault, Seat, Skoda, Smart, Subaru, Volkswagen, Volvo). Στην «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018» θα πραγματοποιηθεί η πρώτη πανελλήνια εμφάνιση σημαντικού αριθμού νέων μοντέλων από την πρόσφατη διεθνή έκθεση του Παρισιού, η άφιξη των οποίων ασφαλώς και αυξάνει τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών νέων επιβατικών αυτοκινήτων.

H BMW θα έχει στην Αίθουσα Ξιφασκίας τη νέα X5 και την πρωτοεμφανιζόμενη Σειρά 8 Coupe, η Citroen το νέο C5 Aircross και το πολυτελές παρακλάδι της (DS) τις DS3 Crossback και DS7 Crossback. Η Fiat θα επιδείξει στο ελληνικό κοινό του αυτοκινήτου το ανανεωμένο Fiat 500X με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ., ενώ η Ford θα παρουσιάσει το νέο Focus, η Hyundai το ανανεωμένο Tucson και η Jeep το νέο Wrangler. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει το περίπτερο της Kia, με το Stinger (που δεν είναι γνωστό αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα), το άρτι αφιχθέν Ceed (και πλέον χωρίς απόστροφο), καθώς και το υβριδικό Niro. Όσο για τη Mercedes, θα φέρει στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού την νέα CLS και τη νέα G-Class, με την MINI να μας επιδεικνύει το MINI Electric Concept και την Nissan την αμιγώς ηλεκτροκίνητη επιβατική έκδοση του NV200 (e-EVALIA). Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα βρεθεί και η SEAT με το πρώτο της μεγάλο SUV (Tarraco), αλλά και με το πρώτο αυτοκινητιστικό προιόν της φιλόδοξης πρωτοεμφανιζόμενης CUPRA (Ateca). Η ομογάλακτη (λόγω ομίλου VW) Skoda θα κάνει επίσης μια πολύ πειστική εμφάνιση στην έκθεση, με την ανανεωμένη Fabia Hatch και τη νέα Fabia Combi. Από κοντά και η VW με το νέο Touareg, ενώ πρεμιέρα στη χώρα μας έχει και η κινεζική Zhidou, με τα ηλεκτροκίνητα D2 και τα D2S. Το νέο Volvo V60 και το ήδη γνωστό μας XC40 κλείνουν ένα «χορό», που φέτος δείχνει ότι θα γοητεύσει πολλούς, όπως άλλωστε θα συμβεί και με το μονοθέσιο της Renault του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, το οποίο θα δώσει το παρών στην έκθεση της Αθήνας.

Οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν την δυνατότητα, όπως άλλωστε και τα προηγούμενα χρόνια, να πραγματοποιήσουν δωρεάν test drive. Σημαντικό ενδιαφέρον αναμένεται να παρουσιάσει, στα πλαίσια των παράλληλων εκδηλώσεων, η ημερίδα με θέμα «Αυτοκίνητο και περιβάλλον-Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εναλλακτικές μορφές ενέργειας», που ενδιαφέρουν το κοινό και τα ΜΜΕ.

 


Ιστορική αναδρομή

Η έκθεση «Αυτοκίνηση» ξεκίνησε την πορεία της τον Σεπτέμβριο του 1983, με τον τίτλο «Σαλόνι Αυτοκινήτου». Το «Σαλόνι Αυτοκινήτου». πραγματοποιείται κάθε χρόνο και φιλοξενείται στο Parking του Ολυμπιακού Σταδίου από το 1983 έως το 1986 και κατόπιν στο εκθεσιακό κέντρο του ΟΛΠ για 10 χρόνια έως το 1996. Ο κ. Άρης Γαλανόπουλος, ο οποίος ήταν και ο εμπνευστής της έκθεσης διοργανώνει την έκθεση με απόλυτη ευθύνη και ευρεία αποδοχή τόσο από τους συμμετέχοντες όσο και από το κοινό. Το 1996 ο τίτλος της έκθεσης αλλάζει σε «Αυτοκίνηση» και πραγματοποιείται πλέον κάθε 2 χρόνια τα ζυγά έτη, καθώς ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσωπειών πραγματοποιεί τα μονά χρόνια την «Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου».

Το 2014 οι πωλήσεις του αυτοκινήτου σημειώνουν άνοδο της τάξεως του 22%. Η έκθεση «Αυτοκίνηση 2014» έρχεται με νέα ταυτότητα εν μέσω ενός κλίματος αισιοδοξίας στην αγορά. Η έκθεση πλέον διοργανώνεται από κοινού με την εταιρεία "Be Best" Ε. Χαραλάμπους - Γ. Χρυσοσπάθης & Σια Ο.Ε., καταξιωμένη στον χώρο των εκθέσεων και της προώθησης πωλήσεων. Στην έκθεση κάνουν πρεμιέρα στην ελληνική αγορά τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων απευθείας από τις μεγαλύτερες εκθέσεις του εξωτερικού. Επιπλέον, πραγματοποιείται ένα νέο άνοιγμα στον κλάδο της συντήρησης και φροντίδας του αυτοκινήτου και των αξεσουάρ, αποτελώντας με αυτόν τον τρόπο την πιο ολοκληρωμένη έκθεση στον κλάδο του αυτοκινήτου, που θυμίζει παλιές καλές εποχές.

Η αγορά ανταποκρίνεται θετικά και είναι γεγονός ότι μετά από πολλά χρόνια στην έκθεση συμμετέχει η πλειοψηφία των εισαγωγέων αντιπροσώπων μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Μετά από την καθολική αναγνώριση της έκθεσης «Αυτοκίνηση 2014», η έκθεση «Αυτοκίνηση FISIKON 2015», έρχεται να εδραιώσει και να αναβαθμίσει τον εκθεσιακό αυτό θεσμό. Η ανταπόκριση του κοινού ξεπερνάει κάθε προσδοκία, με 68.000 επισκέπτες να τιμούν την έκθεση με την παρουσία τους, πραγματοποιώντας πάνω από 6.500 test drives. Η έκθεση «Αυτοκίνηση FISIKON 2016» αποτέλεσε έναν ακόμα σταθμό στην ιστορία της έκθεσης, καθώς οι μέχρι τότε διοργανώτριες εταιρίες ένωσαν τις δυνάμεις με την εταιρία Expa - Εκθέσεις Συνέδρια, έχοντας ως βασικό γνώμονα τη μεγαλύτερη επιτυχία της έκθεσης σε όλους τους τομείς. Πράγματι, η «Αυτοκίνηση FISIKON 2016», η οποία έλαβε χώρα από τις 22 έως και τις 30 Οκτωβρίου 2016, πραγματοποίησε ρεκόρ επισκεπτών με περισσότερους από 77.000 φίλους των 4 τροχών να γεμίζουν τους χώρους του Ολυμπιακού Ακίνητου Ξιφασκίας στο Πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο.

Στον απόηχο του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (14 - 25 Νοεμβρίου 2017) τα νέα μοντέλα της αγοράς πραγματοποίησαν την πανελλήνια πρεμιέρα τους στην έκθεση «Αυτοκίνηση FISIKON 2017», με την συμμετοχή της συντριπτικής πλειοψηφία των εισαγωγέων-αντιπροσώπων των δημοφιλέστερων αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς και των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου, σε μια υψηλού επιπέδου διοργάνωση.Ο κόσμος ανταποκρίθηκε θετικά σε μια μεγάλη έκθεση που του δίνει την δυνατότητα να δει από κοντά όλα τα νέα μοντέλα από τις κορυφαίες αντιπροσωπείες αυτοκινήτου, ακόμα και να κάνει δωρεάν Test Drive στα μοντέλα που τον ενδιαφέρουν και οι επισκέπτες ξεπερνούν τους 82.000.


6+1 ερωτήσεις στον Άρη Γαλανόπουλο

Ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη φετινή διοργάνωση και με ποιους τρόπους οι διοργανωτές φροντίζουν ώστε να αναβαθμίζουν κάθε χρόνο την έκθεση; > Κάθε χρόνο προσπαθούμε σε καιρούς κρίσης και ύφεσης να ανεβάζουμε τον πήχη και τις προσδοκίες τόσο των συμμετεχόντων όσο και του κοινού, που επισκέπτονται την έκθεση «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018». Σε αυτό βοηθούν πρωτίστως και οι Εισαγωγείς Αντιπρόσωποι που μας εμπιστεύονται και συμμετέχουν εδώ και 35 χρόνια. Στη φετινή έκθεση, όπως θα δείτε, αυξήσαμε κατά 2.000 τ.μ. τον εκθεσιακό χώρο, προσθέτοντας μία τέντα ευρωπαϊκών προδιαγραφών για τη συμμετοχή περισσότερων εταιριών αυτοκινήτου.

Ποιες είναι οι παράλληλες εκδηλώσεις και events που πλαισιώνουν την «Αυτοκίνηση EKO 2018»; >Στις παράλληλες εκδηλώσεις που πλαισιώνουν την «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018» είναι μια ενδιαφέρουσα ημερίδα, που θα πραγματοποιηθεί σε αίθουσα της έκθεση την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου με θέμα τα εναλλακτικά καύσιμα (ηλεκτροκίνηση, υβριδικά, αεριοκίνηση) και φυσικά τα δωρεάν test drive για τους επισκέπτες της έκθεσης από πολλές εταιρείες.

Τα προϊόντα after market, τα αξεσουάρ και τα ανταλλακτικά ανέκαθεν αποτελούσαν ένα σημαντικό τμήμα της έκθεσης. Συμβαίνει το ίδιο και φέτος;> Το after market, τα ανταλλακτικά, η συντήρηση και η επισκευή δίνουν το “παρών” σε έναν ξεχωριστό χώρο περίπου 1.800 τ.μ.

Με την ελληνική αγορά αυτοκινήτου να βγαίνει από την κρίση, ποιος πιστεύετε πως είναι ο ρόλος της «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018»; > Η «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018» είναι μια έκθεση θεσμός για την ελληνική αγορά, που εμπιστεύονται οι Έλληνες Εισαγωγείς Αντιπρόσωποι, αλλά και οι χιλιάδες επισκέπτες που θέλουν να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στον χώρο των τεσσάρων τροχών. Με απλές λιτές λέξεις, η «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΚΟ 2018» φέρνει τον κόσμο κοντά στο αυτοκίνητο.

Πως βλέπετε την κρίση που περνούν οι εκθέσεις αυτοκινήτου σε παγκόσμιο επίπεδο και την τάση πολλών κατασκευαστών να απέχουν από αντίστοιχες διοργανώσεις; > Μπορεί να απέχουν σε παγκόσμιο επίπεδο πολλοί κατασκευαστές, λόγω του μεγάλου οικονομικού κόστους συμμετοχής και κατασκευής περιπτέρων, που αποτιμάται σε αρκετά εκατομμύρια ευρώ! Εμείς εδώ σεμνά και ταπεινά, όπως γνωρίζετε προσφέροντας το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής σε εκθέσεις που πραγματοποιούνται στον ελληνικό χώρο, κάθε χρόνο έχουμε περισσότερες συμμετοχές, αναβαθμίζουμε την έκθεση και οι 90.000 περίπου επισκέπτες, που την αποδέχονται είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο.

Ποιες είναι προοπτικές της έκθεσης όταν στο μέλλον εκλείψει η δυνατότητα φιλοξενίας της στο χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού; > Εάν κλείσει ο φιλόξενος χώρος του Ελληνικού, φυσικά και θα συνεχίσουμε σε άλλους εκθεσιακούς χώρους που θα επιλέξουμε με τους συμμετέχοντες Έλληνες Εισαγωγείς Αντιπροσώπους.


 

Περισσότερες φωτογραφίες: