Επικαιρότητα Ελλάδα

Η Mercedes E-Class και όχι μόνο... στην Ελλάδα!

Βρεθήκαμε στο Γκάζι, σε μία έξυπνα στημένη εκδήλωση-γνωριμία με την νέα E-Class, του high tech μοντέλου δηλαδή της Mercedes, με δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης!

Θυμίζουμε ότι την οδηγική της γνωριμία, θα την βρείτε στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί ήδη στα περίπτερα. Ο λόγος για το μοντέλο το οποίο τοποθετείται στην γκάμα της Mercedes ακριβώς κάτω από την S-Class και όπως σας έχουμε προϊδεάσει και από τεύχος μας... “δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε τεχνολογία και πολυτέλεια από τη ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας.”
 
Σημαντικό για το ευρωπαϊκό κοινό είναι το γεγονός ότι η γκάμα της νέας E-Class εμπλουτίζεται με έναν νέο 2λιτρο ντίζελ, ο οποίος αντικαθιστά τον γνωστό 2.1 που συναντούσαμε στα μοντέλα της εταιρείας σε διάφορες ιπποδυνάμεις. Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα E-Class και για την αγορά της Αμερικής, εξού και την πρώτη της εμφάνιση την πραγματοποίησε στη φετινή Έκθεση του Ντιτρόιτ, ενώ λίγες ημέρες πριν παρουσιάστηκαν στην Έκθεση Ηλεκτρονικών του Λας Βέγκας οι αυξημένες της δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης.

Γνωριμία Mercedes E-Class @ Τεύχος Απριλίου 2016

Συγκεκριμένα, το “Drive Pilot” επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παρακολουθεί την κίνηση ακόμα και στην περίπτωση ανυπαρξίας διαγράμμισης (σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα), λαμβάνοντας υπόψη τα διπλανά αυτοκίνητα ή την παρακείμενη στο δρόμο διαμόρφωση του περιβάλλοντος. Ταυτόχρονα, το αυτοκίνητο μπορεί να αλλάζει μόνο του λωρίδες στην κατεύθυνση που ο οδηγός επιλέγει από το μοχλοδιακόπτη του φλας.

Οδηγώντας την τότε στην Πορτογαλία, είχαμε σημειώσει ότι παρ' ότι το μήκος της έχει αυξηθεί κατά 43 χλστ., η E-Class δείχνει εξαιρετικά συμπαγής, με το αμάξωμά της να είναι κομψό, χωρίς ίχνος από τις σχεδιαστικές υπερβολές στις οποίες ήταν τα τελευταία χρόνια επιρρεπής η φίρμα, προκειμένου να επιδείξει ένα πιο δυναμικό προφίλ, διαθέτοντας την ίδια στιγμή το χαμηλότερο για την κατηγορία αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,23). Περνώντας στο εσωτερικό, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το virtual cockpit επιλέγοντας μία από τις τρεις διαθέσιμες απεικονίσεις: Classic, Sport και Progressive. Ιδιαίτερα χρήσιμα αποδεικνύονται τα δύο μπουτόν αφής πάνω στο τιμόνι για την πραγματοποίηση επιλογών στα επιμέρους συστήματα. Μπορεί ο χώρος των πίσω επιβατών να μην εντυπωσιάζει, παρά την κατά 65 χλστ. αύξηση του μεταξονίου, όμως ο σχεδιασμός, το φινίρισμα και τα διαθέσιμα υλικά στο εσωτερικό της E-Class δεν παίζονται. Κερασάκι στην τούρτα ο κρυφός φωτισμός, που αναδύεται από σημεία της κονσόλας, τις θήκες, τα ηχεία έως και την τελευταία διακοσμητική πινελιά, που μπορεί, με μια απλή επιλογή στην κεντρική οθόνη, να ρυθμιστεί ανάμεσα σε 64 διαφορετικές αποχρώσεις!

Όσο αφορά τα κινητήρια σύνολα, υπάρχει η Ε 200 d, που εφοδιάζεται με τον νέο 4κύλινδρο ντίζελ των 1.950 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 194 ίππους. Μαζί με τον γνωστό 2λιτρο βενζίνης της Ε 200 (184 ίππων) και τον 3λιτρο 6κύλινδρο ντίζελ της 350 d (258 ίππων), διαμορφώνουν την αρχική γκάμα των κινητήρων της E-Class. Ο κινητήρας της 220 d μπορεί να μετακινήσει τα 1.680 κιλά του αμαξώματος με ικανοποιητικό τρόπο (0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.). Συν τοις άλλοις, πέρα από τους εντυπωσιακά χαμηλούς ρύπους (εκπομπές CO2 102γρ./χλμ.), το νέο σύνολο πετρελαίου έχει να επιδείξει μια ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία με γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ συνεργάζεται ιδανικά με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της εταιρείας. Στην Πορτογαλία, στο πλαίσιο της παρουσίασης, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από την plug-in υβριδική E 350 e, που θα ενταχθεί σύντομα στην γκάμα του μοντέλου. Η Ε 350 e αξιοποιεί το 2λιτρο βενζινοκινητήρα της Ε 200, ο οποίος εν προκειμένω συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 82 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 279 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 600 Nm.

Απόλυτα ακριβής και ευφυής είναι ο τρόπος που λειτουργεί το Active Braking, που ακινητοποιεί το όχημα όταν εντοπίσει κάποιον κίνδυνο στην πορεία του. Σε κάθε περίπτωση, μέχρι να έρθει η ώρα των πλήρως αυτόνομα κινούμενων οχημάτων, όπως η ίδια η Mercedes τονίζει, ο οδηγός είναι εκείνος που θα έχει την αποκλειστική ευθύνη της οδήγησης του αυτοκινήτου.

Η νέα E-Class έφτασε ήδη στην χώρα μας, με τιμές εκκίνησης τα 53.600 ευρώ για την Ε 200, τα 55.950 ευρώ για την Ε 220 d και τα 71.950 ευρώ για την E 350 d.

Στην εκδήλωση όμως, είδαμε από κοντά και τις νέες Mercedes SLC (εντυπωσιακή στο λευκό της, τόσο κλειστή όσο και ανοιχτή), την θηριώδη GLS, αλλά και την εντυπωσιακή AMG GT S, η οποία φυσικά, έκλεψε τις εντυπώσεις! Θυμίζουμε ότι στο τεύχος Αυγούστου, είχαμε συμβιώσει δύο μέρες στη Στουτγκάρδη με τη Mercedes-AMG GT S των 510 ίππων. Ας θυμηθούμε τα λόγια του Στράτη Χατζηπαναγιώτου μέσα από το βίντεο που ακολουθεί:

Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: E-Class
,
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: SLC
,
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: AMG GT
,
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: GLC-Class

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου