X
Επικαιρότητα

Η νέα κεντρομήχανη Chevrolet Corvette θα λέγεται Stingray

Σε λιγότερο από 48 ώρες η Corvette θα αποκαλύψει και επίσημα το νέο, κεντρομήχανο κουπέ της, το οποίο θα φέρει μετά από πολλά χρόνια την ονομασία Stingray.

Η πολυαναμενόμενη νέα Chevrolet Corvette, η οποία θα παρουσιαστεί και επίσημα σε λιγότερο από δύο 24ώρα από σήμερα, επαναφέρει στο παγκόσμιο αυτοκινητικό προσκήνιο την εμβληματική ονομασία Stingray, η οποία συνόδευε πολλά μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας από το 1963 και μετά. Το ντεμπούτο του ονόματος έγινε στην Corvette δεύτερης γενιάς πριν εγκαταλειφθεί το 1976 – όχι όμως και οριστικά, μιας και η επανεμφάνιση του έγινε το 2014 με τις «εισαγωγικές» εκδόσεις της C7 Corvette.

Η νέα Corvette Stingray σηματοδοτεί μία σημαντική στροφή για την αμερικάνικη εταιρεία στην 66ετή ιστορία του εμβληματικού της κουπέ. Και αυτό, γιατί η νεότερη γενιά του εγκαταλείπεται τη γνώριμη διάταξη που βρίσκει τον κινητήρα να βρίσκεται στο εμπρός μέρος της κατασκευής έναντι της πιο σπορτίφ και… επιθετικής που θέλει τον V8 της GM να είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος. Κάτι που καταδεικνύεται με σαφήνεια και από το επίσημο φωτογραφικό υλικό το οποίο η Chevrolet έδωσε στη δημοσιότητα για πρώτη φορά τον περασμένο Απρίλιο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της. 

Προς το παρόν, η GM κρατά ερμητικά κλειστό το στόμα αναφορικά με τις επιλογές της στον τομέα του κινητήρα που θα κινεί το νέο της κουπέ. Μέχρι και αυτή τη στιγμή, τα σενάρια είναι τρία: το πρώτο αφορά στην υιοθέτηση του «αειθαλούς» και ατμοσφαιρικού LT-8κύλινδρου κινητήρα των 6,2 λίτρων, που με τις πρέπουσες αναβαθμίσεις και αλλαγές αναμένεται να αποδίδει περί τους 500 ίππους – κάτι που θα έρθει να υποδηλώσει και την απαραίτητη συνέχεια σε σχέση με την «τρέχουσα» Corvette που θα παραμείνει στην παραγωγή. Πιθανό, όμως, είναι ο αναβαθμισμένος σε τεχνικές προδιαγραφές αυτός κινητήρας – με επικεφαλής εκκεντροφόρους, πλέον – να συνδυάζεται με σύστημα υπερτροφοδοότησης, με διπλό μάλιστα τούρμπο, το οποίο θα «εκτοξεύει» τη μέγιστη απόδοση σε επίπεδα κοντά στους 750 ίππους – όσα αποδίδει δηλαδή και ο supercharged κινητήρας της ZR1. Το τρίτο και πιο… ακραίο σενάριο θέλει τους αμερικανούς να «αθροίζουν» στον V8 κινητήρα τους έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα βρίσκεται εγκατεστημένος στον εμπρός άξονα προσδίδοντας έτσι χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Και δυνητικά, μία συνδυαστική απόδοση κοντά στους 1.000 ίππους…_X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!