X
Επικαιρότητα

ΙΑΑ 2017: Toyota Yaris GRMN (+16 photos)

Το είδαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Μάρτιο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και πλέον, με την εξέλιξή του να έχει αισίως ολοκληρωθεί, η διάθεση του νέου Toyota Yaris GRMN στις κατά τόπους αγορές, είναι έτοιμη να ξεκινήσει. 

Με συγκεκριμένους εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου της γηραιάς ηπείρου να έχουν ήδη πάρει μια «πρώτη γεύση» από τις δυνατότητες της κορυφαίας από κάθε σκοπιά έκδοσης του νέου Toyota Yaris, η σημαντικότερη είδηση μετά και την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου στη Φρανκφούρτη δεν προκύπτει από τα ήδη γνωστά μηχανικά της μέρη, αλλά από τις διαβεβαιώσεις των ιθυνόντων του όλου εγχειρήματος ότι η παραγωγή του πιο «καυτού» σήμερα Yaris θα περιοριστεί σε μόλις 400 αντίτυπα.

Η δεύτερη, εξίσου λυπηρή είδηση αφορά στην τιμή του, με τους βρετανούς συναδέλφους να σημειώνουν με έμφαση σε σημερινές τους αναφορές πως στη χώρα τους το Gazoo Racing Master of the Nurburgring αυτό Yaris θα κοστίζει 26.295 λίρες, ήτοι περί τα 29.900 ευρώ σε τρέχουσες ισοτιμίες.

Από εκεί και πέρα, αξίζει να θυμίσουμε πως κάτω από το καπό του προσθιοκίνητου Toyota Yaris GRMN των 1.135 κιλών βρίσκεται ένας κινητήρας με μηχανικό υπερτροφοδότη της Magnusson Eaton και χωρητικότητα 1,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει, όπως επισήμως σήμερα ανακοινώθηκε, 212 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 5.000 σ.α.λ.. O 2ZR-FE Dual VVT-i κινητήρας των 1.798 κ.εκ. εξασφαλίζει, όπως ανακοινώθηκε, επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 230 χλμ./ώρα με την αρωγή ηλεκτρονικού κόφτη.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με «παραδοσιακές» λύσεις όσον αφορά στη μετάδοση συνεργαζόμενος μ’ ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Μόνο θετικά μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς και την επιλογή των Ιαπώνων της Toyota που αφορά στην εγκατάσταση «εργοστασιακού» μπλοκέ διαφορικού τύπου Τόρσεν. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, τόσο τα ελατήρια όσο και τα αμορτισέρ έχουν εξελιχθεί από τη γνωστή στο είδος εταιρεία Sachs, με τα πρώτα να είναι χαμηλότερα κατά 24 χλστ. σε σχέση με εκείνα των απλών Yaris, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πάχος της εμπρόσθιας αντιστρεπτικής δοκού.

Οι ζάντες του Yaris GRMN είναι 17άρες και φέρουν την υπογραφή της BBS, ενώ τα ελαστικά RE050 της ιαπωνικής Bridgestone έχουν διάσταση 205/45. _Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!